نظر negari برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مت هیگ، امین حسینیون
۴.۶(امتیاز ۳۷۸ نفر)
negari
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
کتاب خوبی بود ارزش گوش دادن داره اما ایراداتیم داره که برام جای سوالش بی جواب موند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟