نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
4.6
3207 رای
Yasi
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
00
کتاب خوبی بود، راوی خوبی نداشت متاسفانه، اما کتاب جالب بود؛ برای کسانی که از انتخاب هاشون و نحوهی زندگیشون تا الان ناراضی هستن و یا حسرت تصمیمی رو دارن جملاتی داشت که عمیقا قابل لمسه و آدمو به فکر فرو میبره، در حد یه رمان خوب عمل کرده بود در کل
