نظر ستاره صبح برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مت هیگ، محمدصالح نورانی زاده
۴.۶(امتیاز ۳۲۰۷ نفر)
ستاره صبح
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
داستان عالی بود فقط یه جاهایی حاشیه پردازی نویسنده خسته کننده میشد، در مورد گوینده هم شین‌های بدی رو تلفظ میکرد و در بیان هیجان صعیف بود، مخصوصا وقتی فریاد میزد خرررررس خررررس، هیچ ترسی رو منتقل نمیکرد و بیشتر تحقیر امیز بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟