نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
4.6
3207 رای
واقعا این کتاب عالی بود. اینکه قدر داشته هامون رو بدونیم و بخودمون ایمان داشته باشیم که قدرت بدست اوردن خیلی چیزا رو در زندگی داریم. و اینکه از داشته هامون لذت ببریم و حسرت گذشته رو نخوریم و در زمان حال زندگی کنیم و به معنای واقعی زندگی رو زندگی کنیم و قدر زنده بودنمون رو بدونیم

به نظرم آرامش و پذیرش زندگی و دونستن لحظه لحظه زندگی رو هدیه میده و شما رو به فرد سوم و ناظر زندگی خودتون تبدیل میکنه.
اگر حسرتی توی زندگی دارید، بد نیست این کتاب رو بخونید. بعد از اتمام کتاب قطعاً حال بهتری خواهید داشت.