نظر Asma ghodrati برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
Asma ghodrati
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
00
خیلی خیلی کتاب قشنگی بود، طوری که فصل اخرش بغضم گرفت. به نورای داستان خیلی عادت کرده بودم. ترجمه و گوینده هم عالی بودن. توصیه میکنم اگر دچار پوچی و افسردگی هستین یا هدفی برای زندگیتون ندارین حتما این کتاب رو بخونید پشیمون نمیشید.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.