نظر آتریسا خدادوست برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
آتریسا خدادوست
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
00
رمان زیبا و الهام بخشی است که باعث میشه در دیدگاههای خودمون تجدید نظر کنیم که آیا احساسات و عکس العمل هامون نسبت به اتفاقات زندگی درست است؟! آیا میتوانیم مسائل رو از زاویه دیگری هم ببینیم؟! صدای گوینده هم به نظرم خوب و مناسب بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.