نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودم - بهناز بدرزاده

📚هستی بانو 📚
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
داستان بسیار ضعیفی بود از هر نظر هم متن هم خوانش هم پایان بی معنی داشت
کاربر
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
از شنیدنش لذت بردم، خیلی داستان هیجان انگیز و جالبی داشت🩷🌸✨
مطهره‍ بذرگر
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
زیبا بود و با صدای زیبایی بیان می‌شد برای شنونده فضای خوبی رو به وجود میاورد
سحر خانم
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
داستان کمی گیج کننده بود اتفاق‌های مختلفی می‌توانست بیفتد...
مهتاب...
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
داستان جالبیه در مورد جهان موازی. خیلی خوب شروع شد اما آخرش خیلی واضح نبود.
کیمیا
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
چرت بود داستان ناقص بود و موضوع جذابی نداشت و خیلی خسته کننده بود
فروغ السادات شهیدی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
راستش نه موضوع و نه محتوا جذابیتی نداشت اینا چجوری نویسنده میشن؟!!!
زهرا ولیپور
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
سلام این کتاب داستان تخلیلی درمورد خودش صحبت میکنه و خیلی قشنگ بود و خوشم اومد
سمانه ساجدی
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
هیجان انگیز جالب بود دوست داشتم طولانی تر بود خیلی لذت بردم از شنیدنش
الهه ابراهیمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
کتاب رو گوش دادم، بیشتر دوگانگی برام ایجاد کرد، زیاد متن و جملات رو نپسندیدم
ف . راد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
جزو داستان‌های کوتاه است که حتی با وجود رایگان بودن باز هم ارزش خواندن ندارد.
آتنا ریاضی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
کتاب تخیلی هستش، و من چون کتابهای تخیلی رو دوس ندارم پسند نکردم
الهه س
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
ارزش وقت گذاشتن نداشت! بیشتر شبیه تخیلات یک ذهن خیالباف بود!
پیشنهاد نمیکنم
L.Kh
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
اصلا لذت نبردم شاید برای افرادی که دنبال داستان هستن خوب باشه
ا.م
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
سلام
داستانش رو دوست داشتم اما از پایانش زیاد خوشم نیومد در کل جالب بود...
Atena Abdan
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
کلیشه ای، ساده و بدون تأمل نوشته شده
اگه ژانرش رو دوس دارین بخونین
محسن مهدوی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
داستانی کوتاه اماجالب است. فرورفتن‌ درخود، دربسیاری ازلحظات زندگی
امیر شعبانی فر
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
کتاب، در مورد جهان‌های موازی است و هیچ بار انگیزشی و علمی ندارد.
شیوا جباری
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
در کل مجموعه داستان‌های کوتاه رو دوست دارم، نه خیلی وقت گیر هستن نه حوصله سر بر
مهدیه مهدی نیا
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خسته نباشید از نظر من هم گویندگی هم داستان جالب و خوب بود😊❤
Bn Hg
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
سلام
من این کتاب را تا انتها گوش کردم.
به نظر من خیلی خوب بود.
طاها حسینی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
واقعا مزخرف بود حداقل یه ذره برای مخاطب ارزش قائل نشده بود با این داستان مسخره
یوسف اسماعیلی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
کتابی خوب هست نتیجه‌اش خودشناسی هستش
در این موضوع کتاب‌های بسیار بهتری هست
النا عبدی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بی سر و ته بود اصلا زیاد متوجه نشدم محتوا و منظور چی بود از این کتاب
نسرین جهانگیری
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
کتاب خودم بی محتوا و بی معنی حیف وقت که برای امثال این کتاب‌ها گذاشت
Amirali Moshfeghi
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
کتاب بسیار خوبی هستش
پیشنهاد میکنم که حتما بخونین
ممنونم که میخونین
رقیه سفیدزاده
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
جالب نبود. مطلب آموزنده‌ای نداشت. آخرشم به نظرم مسخره تمام شد
صدیقه کارچانی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
باعرض معذرت ولی خیلی مزخرف بود مثلا میخواست به چی برسه؟ هدف داستان چی بود.؟
سلمان دهواری
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
ممنون بابت کتاب تون بدرد من حورد چون از بچگی با یه فرهنگ دیگه‌ای زندگی میکردم
محمد حسام جعفری نژاد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عالی
👌👌👌👌
از نویسنده بهناز بدر زاده و مهدی رضایی تشکر می‌کنم.
حسن خسروی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
خوب بود اما آخرش رو متوجه نشدم اما خوب بود با جزئیات توضیح میداد
طباطبایی طباطبایی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
خیلی بیخود و بی سر و ته بود
حسن قائدی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
کتاب بسیار مفید و کاملی بود
جواد حسینی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
خیلی لوس و بیمزه بود
بیخود نیست رایگانه
بهار لاریجانی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
چون قافیه تنگ آید... هیچ باری نداشت
زینت قاضی
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
جالب است، همه ما می‌توانیم خودمان به خودمان باشد
مریم فرهادمنش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
سرگرم کننده و جالب بود و البته ناراحت کننده
نازی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
خوب بود ولی خیلی خیالی وا غیر منطقی بود سرگرم کنند بود
mahi
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
واقعا خوب بود لذت بردم، و کلمه خودم کمی معنا دارد برایم
Elena
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
خوشم نیومد این چی بود. به وسط نرسیده قطش کردم.
فیانم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
پشیمان شدم از دانلود این کتاب داستان مفهوم داری نبود
نگار باقری
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
زیاد برام جالب نبود برای‌ی بار شنیدن خوبه
Saharp
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
شنیدم، جالب بود چون در مورد دنیای موازی بود و متفاوت بود
شهلا سادات حسینی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
هدف داستان گنگ و مبهم بودچیزی دستگیر آدم نمیشد
رویا
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
زیبا بود. باعث شد به فکر فرو برم و لذت ببرم
نرگس نوروزیان
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
کتابی بود که باید تا آخر گوش میدادم و من که خوشم اومد
پریسا کریمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
فوق العاده است البته برای خودم هر شخصی خودش رو بیشتر میشناسه
ملیحه بهبهانی
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
نه از صدای راوی خوشم اومد نه از داستان پر از تناقض
M
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
کتاب جالبی بود پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
فاطمه مهرابادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
کتاب خوبیه و متونش خیلی عالیه و صداش خیلی موثره
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
👋 سوالی دارید؟