نظر نازی برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
نازی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
خوب بود ولی خیلی خیالی وا غیر منطقی بود سرگرم کنند بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟