جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
داستان کوتاه ایرانی
›
کتاب صوتی خودم
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودم - بهناز بدرزاده
بهناز بدرزاده
،
علی فخاری
خانه داستان چوک
دسته:
داستان کوتاه ایرانی
کتاب صوتی
3.5
1105 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
ریحانه فضل الهی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
2
0
کتاب جالب و خوبی بود
Nazanin Momeni
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
4
1
خیلی ضعیف بود جالب نبود
Parrniya
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
2
0
هنوز کامل گوش نکردم به نظر خوب میاد👍
محمدطاها قاسمی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
3
1
خیلی بده
به درد نمیخوره
maryam moradi
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
2
0
هنوز نخوندم ولی فک کنم کتاب خوبی باشه
sara ahmadi
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
4
1
مسخره بود، خیلی بی محتوا و حوصله سر بر
Zahra Rafiye
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
2
0
نه خیلی خوب بود نه خیلی بد
پریسا م
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
0
درباره جهان های موازیه اما خوب نبود
رسول حجتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
0
0
سلام. بسیار عالی بود. متشکرم.
زهرا مرادزاده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
0
0
بسیار عالیییی حتما توصیه میکنم بخوانید
مجتبی شفیعکار
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
0
0
جدید و خلاقانه. احسنت
ساناز نوروزی اصل
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
0
0
من این سبک نوشتار رو نمیپسندم
فرزانه گلیان
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
0
0
آرامبخشه. گوش کنید تو ترافیک
اسمال
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
0
0
دوستش داشتم، قلم قوی و قصه جالب
سعید جعفری صدرآباد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
0
0
اگه وقت اضافه دارید بدک نیست
Sara gharai
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
0
0
دوست دارم زحمت میبینم ازتون😏🙂
مریم بهنام
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
0
0
ممنون از ناشر کتاب خودم
Rozhan1558
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
0
0
مزخرف بود خیلی دلچسب نبود
حسن خدادادیان
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
0
0
از داستان و اجرا لذت بردم
حسن بابای
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
0
0
عالی بود زندگی را درست کرد
مبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
0
0
جوری حرف میزنه آدم میترسه تنها گوش کنه
مریم براتی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
0
0
عالی بود و خیلی تاثیر گذار
S M
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
0
0
اون چیزی که انتظار میرفت نبود
ماجد فجری
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
0
0
کتاب خیلی خوبی بود پیشنهاد میکنم
فرنوش فرقدانی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
0
0
بد نبود ولی یه جوری شد در انتها
Fati
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
0
0
یکم بی محتوا تموم شد و خسته کننده
ترانه توکلی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
0
0
خوب بود داستان جالبی داشت
منیره پرکار
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
0
0
کتاب متفاوتی هست برای من جالب نبود.
خدیجه قربانپور
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
0
0
تا آخر گوش دادم ولی چندان جالب نبود.
محمد مرادیان
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
0
بسیار عالی و آموزنده بود و در
امین مانی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
0
0
ضعیف وکلیشهای بود وگیرایی کمی داشت
شیوا رضایی
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
0
0
جالب بود فقط بد تموم شد
هورام پیروززاده
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
0
در مجموع کتاب خوبی بود
مجید رضایی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
0
خوب و زیبا بود این کتاب
خاطره
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
طنز تخیلی با اجرایی قوی وگویندگی عالی.
حامد چراغی
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
0
خیلی بی سر و ته بود، وسطش خوابم برد
Hadi valipor
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
با صدای گوینده زیاد حال نکردم
شاهرخ شاهزاده
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
0
بد نبود شروعش خوب بود اما ضعیف تموم شد
مژگان مرادی
۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
0
جالب بود و مرموز👍🤩
بابک نیکوئیان
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
0
واقعا نکته آموزنده ایی نداشت
Zahra M
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
0
من از این کتاب لذت نبردم
علی رفیعی
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
شاید بهتره بگم که کتاب سلیقهای هستش
علی زمانی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
عالی عالی عالی عالی بود
Roz Roza
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
0
کتابی بود که روح منو شست
مائده کلانتری
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
0
0
اولش خوب شروع شد ولی پایان خوبی نداشت
سید مهدی محمدی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
0
جالب نبود خوشم نمیومد🚶♂️
علی کشاورز
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
کتاب خوبی بود جای یه بار خوندن داشت
سودابه کرمی پور
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0
در حدمتوسط بود و فقط سرگرم کننده
صدای جادو
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
0
اونطور که باید برای من جذاب نبود
Daniel Namdar Kalan
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
خیلی عجیب بود برام موضوع هاش
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
>>
👋 سوالی دارید؟