نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودم - بهناز بدرزاده

ریحانه فضل الهی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
کتاب جالب و خوبی بود
Nazanin Momeni
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خیلی ضعیف بود جالب نبود
Parrniya
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
هنوز کامل گوش نکردم به نظر خوب میاد👍
محمدطاها قاسمی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
خیلی بده
به درد نمی‌خوره
maryam moradi
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
هنوز نخوندم ولی فک کنم کتاب خوبی باشه
sara ahmadi
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
مسخره بود، خیلی بی محتوا و حوصله سر بر
Zahra Rafiye
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
نه خیلی خوب بود نه خیلی بد
پریسا م
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
درباره جهان های موازیه اما خوب نبود
رسول حجتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
سلام. بسیار عالی بود. متشکرم.
زهرا مرادزاده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
بسیار عالیییی حتما توصیه میکنم بخوانید
مجتبی‌ شفیع‌کار
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
جدید و خلاقانه. احسنت
ساناز نوروزی اصل
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
من این سبک نوشتار رو نمیپسندم
فرزانه گلیان
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
آرامبخشه. گوش کنید تو ترافیک
اسمال
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
دوستش داشتم، قلم قوی و قصه جالب
سعید جعفری صدرآباد
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
اگه وقت اضافه دارید بدک نیست
Sara gharai
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
دوست دارم زحمت میبینم ازتون😏🙂
مریم بهنام
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
ممنون از ناشر کتاب خودم
Rozhan1558
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
مزخرف بود خیلی دلچسب نبود
حسن خدادادیان
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
از داستان و اجرا لذت بردم
حسن بابای
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
عالی بود زندگی را درست کرد
مبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
جوری حرف میزنه آدم میترسه تنها گوش کنه
مریم براتی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
عالی بود و خیلی تاثیر گذار
S M
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
اون چیزی که انتظار میرفت نبود
ماجد فجری
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود پیشنهاد میکنم
فرنوش فرقدانی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بد نبود ولی یه جوری شد در انتها
Fati
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
یکم بی محتوا تموم شد و خسته کننده
ترانه توکلی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
خوب بود داستان جالبی داشت
منیره پرکار
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
کتاب متفاوتی هست برای من جالب نبود.
خدیجه قربانپور
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
تا آخر گوش دادم ولی چندان جالب نبود.
محمد مرادیان
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بسیار عالی و آموزنده بود و در
امین مانی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
ضعیف وکلیشه‌ای بود وگیرایی کمی داشت
شیوا رضایی
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
جالب بود فقط بد تموم شد
هورام پیروززاده
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
در مجموع کتاب خوبی بود
مجید رضایی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خوب و زیبا بود این کتاب
خاطره
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
طنز تخیلی با اجرایی قوی وگویندگی عالی.
حامد چراغی
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
خیلی بی‌ سر و ته بود، وسطش خوابم برد
Hadi valipor
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
با صدای گوینده زیاد حال نکردم
شاهرخ شاهزاده
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
بد نبود شروعش خوب بود اما ضعیف تموم شد
مژگان مرادی
۱۴۰۱/۰۸/۲۶
جالب بود و مرموز👍🤩
بابک نیکوئیان
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
واقعا نکته آموزنده ایی نداشت
Zahra M
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
من از این کتاب لذت نبردم
علی رفیعی
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
شاید بهتره بگم که کتاب سلیقه‌ای هستش
علی زمانی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
عالی عالی عالی عالی بود
Roz Roza
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
کتابی بود که روح منو شست
مائده کلانتری
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
اولش خوب شروع شد ولی پایان خوبی نداشت
سید مهدی محمدی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
جالب نبود خوشم نمیومد🚶‌♂️
علی کشاورز
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
کتاب خوبی بود جای یه بار خوندن داشت
سودابه کرمی پور
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
در حدمتوسط بود و فقط سرگرم کننده
صدای جادو
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
اونطور که باید برای من جذاب نبود
Daniel Namdar Kalan
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
خیلی عجیب بود برام موضوع هاش
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
👋 سوالی دارید؟