نظر شاهرخ شاهزاده برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
شاهرخ شاهزاده
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
بد نبود شروعش خوب بود اما ضعیف تموم شد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟