نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودم - بهناز بدرزاده

مائده قنبری
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
زیبا بود
به ما میفهموند که اگه خودمونو بادر نداشته باشیم کلا نابود میشیم باید به خودمون احترام بزاریم
donia fathi
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
من فیزیک میخونم و عمیقا معتقدم دتیا‌های موازی سیاه چاله‌ها و کرم چاله‌ها وجود دارن کتاب رو دوست داشتم ❤❤❤
ویدا بابایی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
پایانش خیلی بد بود، باید ادامه میداشت و درست و حسابی تموم میشد، واقعا این پایان داستان رو خراب کرد.
fari jafari
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
سلام وقت بخیر.. تشکر از خانم بدرزاده... جالب بود... کتابر اه عزیزم از شماهم ممنونم.. رایگان ارائه میدین... موئد باشید..
زهرا مرادیان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
جالب نبود خیلی ضعیف بود اصلا این که این همه قابلیت داره چه نیازی بود چهره‌اش جراحی بشه این که گفت ما به هر شکلی بخوایم میتونیم بشیم
Parsa Marjani
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
کتاب خوب و جالبی بود
دوست داشتم باز هم ادامه داشته باشه
چون کتاب بد جایی تمام شد
اما مجموعا کتاب خوبی بود، 😌😉
فائزه ابراهیم زاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خوب اینکه گفته بود اگ دندونش بکشه میمیره چرا جراحی پلاستیک کرد به دکتر نگفت دندونش بکشه
raheleh smaeili
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
کتاب خوبی بود، صدای گوینده‌ها با شخصیت‌ها زیاد همخوانی نداشت، انتظار داشتم صداها من و تو اوج داستان ببره ولی جذابیتی نداشت
haniye kasaei far
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
داستان خوبی داشت. و ارزش گوش دادنم هم داشت. صدای راوی ب جذابت داستان کمک شایان کرده بود. متشکرم
لیلی اطهاری
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
موضوع خوب بود ولی خوب گسترش نداده بود...
و اینکه نفهمیدم چرا اسم اهنگها رو اورده بود؟!
el ki
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
سلام وقتتون بخیر
ایده جالبی بود ولی خوب رو موضوع کارنکرده بود.
امین اسفندیاری
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
این کتابو دوبار گوش کردم یه بار متنی خوندم یه بار صوتی. متاب و قصه قشنگیه ممنون از همه دوستان
Nouri
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
صدای گوینده مناسب این داستان نبود. قسمت تعقیب و گریز رو میشد هیجان انگیزتر ساخت.
نازنین
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
زیبا ترین، عجیب‌ترین و باحال‌ترین کتاب دنیا بود دوست دارم بارها بارها گوش کنم و لذت ببرم
parand mardani
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
کاش بعضی از کتابها از چند فیلتر حداقل رد بشوند تا به شعور خواننده و شنونده توهین نشود
ژاله روحانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خیلی بی محتوا وبیخود بود منکه چیزی دستگیرم نشد. نه میشد گقت داستان بود نه مطلب آموزشی.
شکیب فیروزی
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
جالب نبود به نظرم داستان به ابتدایی‌ترین حالت ممکن نوشته شده بود، سطحی و بی محتوا
امیررضا
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
سلام و درود شخصیت اصلی می‌توانست به جای زدن اموال به خودم او را با کندن یکی از از دندان هایش بکشد
مرضیه
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
بد نبود موضوع جدیدی بود ولی شاید نویسنده می‌توانست بهتر تمومش کنه. از کتابراه سپاسگزارم.
هما نجفی
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
داستان بسیار عالی بود من که خیلی خوشم امد چون رایگانه واقعا ارزش داره که این داستان را گوش کنی
Somayeh hasani
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
اصلا برایم جالب نبود شاید بعضی‌ها دوست داشته باشن اما برای من خیلی بی‌معنا و بی مفهوم بود
الهام فرقدانی
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
خیلی خوب و جذاب به موضوع مورد نظر پرداخته شده بود مثل بعضی از ما آدم‌ها از خودمان فرار می‌کنیم
آتوسا متین رهبری
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
داستانی بسیار ضعیف از یک شخصیت قاتل در دنیای موازی که اموال یک ثروتمند را می‌رباید جالب نبود
فاطیما gh
۱۴۰۲/۰۵/۲۲
جالب بود، اینکه ادم خودشو روبروش ببینه و بفهمه میتونه زمانهای متفاوت زندگیهای متفاوتی داشته باشه.
Fateme Ahmadi
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
خیلی عالی بود من این مدل کتاب‌ها و نوشتار را خیلی علاقه دارم و لذت بردم از خوندنش
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بد نبود فقط اینکه یکم صدا زیبا نبود و دوبله خیلی جذاب نبود و برای خواننده خسته کننده میشد.
Ash
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
برای ۲۰ یا ۳۰ دقیقه داستانی گوش دادن و در ذهن آنرا مانند فیلمی کوتاه به تصویر بکشی جالب بود.
منصی حبیبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
درود به شما
داستان خیلی مهیج و جالب شروع شد امابنظرم متاسفانه انتهای خوبی براش درنظر نگرفته بودن!
فاطمه عرفانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
کتابا همیشه با ادم حرف میزنن خوشحالم که همچین کتابی بود که میشد توش خودمونو پیدا کنیم
حامد اس
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
زیبا بود واقعا جهان‌های موازی وجود داره؟ فعلا که نمیشه متوجه شد معلوم نیس که بعد چی پیش خواهد امد
ستار
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
سه سال بود منتظر همچین داستانی بودم خیلی جالب بود فقط اخرش را زیاد جالب تموم نکرد
Haleh Haghighinejad
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
این کتاب فقط می‌خواست دریچه وجود دنیای موازی رو‌به خواننده نشون بده، کتاب قوی اصلا نبود
حکیمه بابایی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
دنیای موازی در داستانی جنایی. کمی مبهم و گیج کننده. تخیلی همراه با ابهام. گیج کننده بود
tt ttmp3
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
اصلا معنی نداشت داستان مقدمش که اصلا جالب نبود وسطاش که داشت یکمی جذاب می‌شد با نتیجه باطل تموم شد
𝐅.𝐒
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
خوب بود موضوع داستان به یکی از مشکلات امروزه اشاره داشت ولی اگر یک داستان کوتاه نبود بهتر بود
رزیتا شاه ثمن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
داستان جالب بود اما صدای گوینده دلنشین نبود واسه داستان. هیچ گیرایی نداشت که ادم رو جذب داستان کنه.
sahel sheni
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
خودش گفت که دندونمو بکشی میمیرم، چرا وقتی داشتن جراحیش میکردن یه دندونشه نکشیدن بمیره؟؟
asad zargar
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
سلام هیچ برداشتی نداشتم. توانایی جذب اذهان را دارد ولی مطلب مفیدی در خود ندارد.
Ali Atashbar
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
فوق العاده مرسی از دست اندر کاران این اپیکیشن
عالی عالی عالی تشکر هزار بار تشکر
fereshte sheikh
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
خیلی سعی کردم داستان رو درک کنم اما نشد. یکم داستان پراکنده بود. آخر داستان هم خیلی بد تمام شد.
Zahra Mohebbi
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
کتابی سرگرم کننده هست و خیلی روان بیان شده و ادم را وادار به تصور انچه میشنویم میکند. ممنون
سیما عسگری
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
انتظارش رو داشتم که خوب نباشه آخه اگه خوب بود مطمئنا تو بخش رایگان نمیذاشتن
Mohammad Bagheri
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
به عنوان گونه‌ای تازه از ادبیات که به داستان نگاه می‌کنم باید بگم که داستان خوبی بود.
نازنین درزن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
خیلی جالب نبود اصلا هیجان نداشت یعنی موضوع خوبی نداشت ولی نویسنده خیلی خوب محیط رو توصیف کرده
Sadaf Nasirpoor
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
داستانی بی سر و ته و بسیار ضعیف
Sepid GH
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
متاسفانه من هیچی از این داستان درک نکردم
شادی آل احمد
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
کتاب جالبی هست، با گسترش دادن و یک پایان بندی مناسب بهتر هم خواهد شد😉
Zahra A.M
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خیلی مسخره و بی سر و ته بود بد‌ترین چیزی که تاحالا شنیده بودم عققق🤮
آسمان محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
داستانی خیالی و کودکانه اما با لحن و واژگان عام و لوتی منشانه، من اصلا نپسندیدم.
شارضا ترکاشوند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
این دیگه خیلی عالی بود. به من چسبید. به همه زحمت کشان خسته نباشی میگم.
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
👋 سوالی دارید؟