نظر امین اسفندیاری برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
امین اسفندیاری
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
این کتابو دوبار گوش کردم یه بار متنی خوندم یه بار صوتی. متاب و قصه قشنگیه ممنون از همه دوستان
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟