نظر فرشته بهمن ابادی برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بد نبود فقط اینکه یکم صدا زیبا نبود و دوبله خیلی جذاب نبود و برای خواننده خسته کننده میشد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟