نظر 📚هستی بانو 📚 برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
📚هستی بانو 📚
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
داستان بسیار ضعیفی بود از هر نظر هم متن هم خوانش هم پایان بی معنی داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟