نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آبنبات دارچینی - مهرداد صدقی

دنیا برزگر
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
خیلی خوب بود کاش ابنبات پسته‌ای هم موجود بشه
زینب حسینی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
عالیه، هم متن داستان هم صدای گوینده
خاطره انگیز و هم توصیفات و شوخی‌های عالی
سیده الهام حسینی
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
لبخند رو به لبم آورد، کلی خاطره بازی کردم باهاش
null null
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
عالیییه من آبنبات هل دار هم خریدم عالی هستن
راهله حیدری
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
خیلی عالی بود و صدای آقای مظلومی فوقالعاده بود
آوا الهامی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
من عاشق کل کتابای این مجموعم خیلی روان و شیرین و...
زهرا زارع
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
عالی. لذت می‌برم از گویندگی اقای مظلومی.
مروارید کرمانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
مگه میشه مهرداد صدقی و میرطاهر مظلومی بد باشن؟
یوسف حسامی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
بسیار عالی بود هم خود کتاب هم گویش جناب مظلومی
الناز خ
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
لذت بخش و دوست داشتنی بود ولی من هل دار رو بیشتر دوست داشتم
ساینا سالاری
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
عین بقیه کتاب‌های ایشون شیرین و گوش نواز
پرنیان صانعی نیا
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
مجموعه آبنبات‌ها عالی هستند، هرکدوم رو ۷-۸باررگوش دادم
Taher Sadr
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
بسیار عالی
صدقی، با نوستالژی ما چه میکنه
سبا محمدی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
من که خیلی خوشم اومد برای گوش دادن موقع انجام کارا خوب هست
شبنم
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
خیلی عالی بود کلی خندیدم، پکیج عالی بود داستان و صدا.
امین دشتی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
قشنگ و زیبا.. اما نه به زیبایی آبنبات نارگیلی
احسان پاکدل
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
بینظیر بود واقعا انسان رو به دوران زیبای دهه ۷۰و۶۰ میبره
Saman malek
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
واقعا لذت میبرید با شنیدن واجرای زیبای این کتاب
Sanaz Darbandi
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
داستانی جذاب و خنده دار با گویش بی نظیر آقای میرطاهر
فاطمه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
واقعا عالی بود این کتاب با صدای اقای میرطاهرمظلومی
S
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
قشنگ بود لطفا آبنبات پسته‌ای بصورت صوتی را بیاورید
علیرضا راستگو
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
واقعا داستان جالبی داره
حتما امتحانش کنید
ابوالفضل شعبانی
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
کتاب نوشته روان داره و یاداوری خاطرات گذشته
مونا پارسا
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
متاسفانه به اندازه آبنبات هلدار جذاب نیست.
Nina R
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
هر سه جلدش عالی بود کاش ادامه داشته باشه
سولماز ملکی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
چقدر لذت بردم، توی ترافیک شب عید واقعا چسبید
زینب قابل
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کتاب آبنبات پسته‌ای به نسبت این کتاب خیلی بهتر بود.
niloo th
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
کاش بازهم این سرى کتاب‌ها ادامه داشت خیلى دوستش داشتم
شادی حبیب
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
فوق العاده جذاب و خواندنی بود و خوانش بسیار جذابی داشت
نگار پاک
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
سرگرم کننده بود. من آبنبات هلدار رو بیشتر دوست داشتم
Shirin Panahi Panahi
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
صاف و ساده و دوست داشتنی روایتی از دوران کودکی
محمد حکمت
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
خیلی عالیه. خوبه زودتر آبنبات پسته‌ای هم صوتیش بیاد.
امین سهمانی
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
بسیا شیرین و دلنشین. بخشی از خاطرات هممون توش هست
Kakhara2750@gmail.com
۱۴۰۱/۰۷/۰۵
عالی آقاجذاب شنیدنی وخاطره انگیز مخصوصابرای دهه50و60
Bidel
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
عااااالی ود.
لطفا کتابای آبنبات پسته‌ای و نارگیی مر
Shahnaz Mahmoodi
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
داستانی جذاب و گیرا و صدای گوینده لحن و لهجه عالی و درجه یک
علی صدقی
۱۴۰۱/۰۵/۱۶
عالی مثل همیشه مهرداد صدقی روان و دوست داشتنی نوشته
افسانه م
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
عالی بود اما من جلد اول رو بیشتر از بقیه جلدها پسندیدم.
Saba Sadeghi
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
خیلی کتاب شاد و آرامش بخشی بود، به شدت پیشنهاد می‌کنم 🌻
حامد شکری پور
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
کتاب طنز بسیار خوبی دارد و راوی هم عالی است
زهرا سوری
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
صدای گوینده افتضاحه به خاطر نظرات گرفتم امااصلا خوشم نیومد
Zohreh Barahooei
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
خیلی عالی بود مخصوصا با صدای آقای میر طاهر مظلومی
AFSHIN HOSHYARSAR
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
مثل آبنبات هادار عالی خیلی خیلی پیشنهاد میشه
هادی باقری
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
خیلی خوب بود. از آبنبات هل‌دار هم بیشتر خندیدم...
تینا فاطمی
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
داستانهای جالب و عالی داشت, کتاب جذابی هست
علی اصغر سرافراز
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
خیلی جالب و سرگرم کننده بود و گویندگی عالی
الهام علی محمدی
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
بشدت کتاب خوبیه و من به همه پیشنهادش میدم
Mahjuobeh T89
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
خیلی دلنشین بود. لذت بردم، ممنون از صدای راوی عزیز 🌹🙏
سورن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
چقدر خندیدم
عالی بود
تاریخ ما دهه ۶۰ ها
solmaz sadr
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
بسیار عالی، بویژه با خوانش زیبای آقای مظلومی👌👌👌
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟