نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آبنبات دارچینی - مهرداد صدقی

صفا پرویزی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
واقعاااا کتاب شیرینیه. مخصوصا با صدای آقای میرطاهر مظلومی. کاش نسخه‌ی صوتی آبنبات پسته‌ای رو هم بزارین.
خ۲ خ۲۰
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ممنونم از نویسنده محترم و همچنین گوینده عزیز.. واقعا نویسنده خیلی ظریف خاطرات دهه شصت و زنده میکنه...
حانیه جواهری
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
سلام. واقعااا خیلی کتاب خوب و طنزی هست. پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید پشیمون نمیشید.
Azi A
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عالی عالی عالی
طنازی قلم آقای مهرداد صدقی با گویندگی زیبای آقای مظلومی چندبرابر شده است.
واقعا لذت بردم
Mahsa Goodarz
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بهترین کتاب طنز ایرانی معاصر که خوندم بنظر من خوندن این کتاب و دوتای دیگه این ۳ گانه بر همگان واحب است
maryam arab
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
کتاب متوسطی بود نتونستم باهاش زندگی کنم، یک روزمرگی ساده رابه بیان میکرد. اگر لهجه شیرین راوی نبود به نیمه نمیرسیدم.
سهیلا محبعلی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
یکی از سرگرم کننده‌ترین کتابها واقعا لذت بردم همینطور برای تغییر روحیه من به همه دوستان و اشنایان توصیه کردم عالی بود
نسرین محمودیان
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
بسبار عالی و جذاب بود خصوصا با گویندگی بسیار عالی جناب آقای مظلومی بعد از مدتها خنده بر لبم آورد عالی بود
الهام طاهریان
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
کتاب هم نگارش خیلی خوبی داره هم صدای آقای مظلومی فوق العادس و شخصیت سازیشون حرف نداره من که خیلی خیلی لذت بردم
Mansore Azari
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
متن عالی و روان منو برد به دوران نوستالژی دهه ۶۰
. هر وقت کیفور نیستم کافی یه قسمت از این کتاب رو گوش کنم
Z Zo
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
من و پسرم خیلی دوستش داشتیم کاش بازم بود شبها وقت خواب گوش میدادیم و میخوابیدیم لذت بردم زندگی قشر بیشتر مردم بود
mm dd
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
واسه بار دهم ثابت شد که وقتی سری اول یه کار خوبه دوم و سوم ضعیفه مثل هلدار نشدمتاسفانه
مهرنوش عبدالهی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
داستان بسیار روان و زیبا بود، انگار سوار ماشین زمان شدی و در گذشته زندگی میکنی! و راوی هم عااااالی
zahra eb
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
اینقدر این کتاب رو دوست داشتم که منتظرم اثار دیگه‌ی مهرداد صدقی هم صوتی بشه و گوش کنم
پروین قاسمی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
وای واقعا از گوش دادن این کتاب لذت بردم وقتی تموم شد ناراحت شدم. خیلی ساده و نوستالژی با صدای عالی اقای مظلومی
ناهید معظم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
خیلی دلنشین و صدای خوب اقای میرطاهر مظلومی
روایت شنیدنی و پرکشش، دست مریزاد به نویسنده خوب
Soheila Valinezhad
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خیلی خوبه ولی چرا وسط این ماجرا هنوز موجود نشده؛ قسمت سوم اومده؟ صدای میرطاهر مظلومی عالیه برای این ماجرا
زهرا جوکار
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
عملکرد نویسنده نسبت به کتاب آبنبات هل دار ضعیف تر بود اما هنوز هم کتاب جذابیت دارد.
تینا نادری
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
اجرای آقای مظلومی عااااالی ولی داستان به اندازه جلد یک قوی نیست و ماجرای خاصی ندارد
مهشید ازادی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
خیلی عالی عالی عالی هر چی بگم کم گفتم بهترین نویسنده دنیا بهترین راوی دنیا 😍😍😍
افسانه ناظمپور
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
کتاب طنز خنده دار ولی با موضوع و داستانی کش دار و سطحی بود
اجرای آقای مظلومی بسیار عالی و مناسب بود
ناهید بختیاری راد
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
عالی. بسیار جذاب و با گفتاری روان و دلچسب. من احساس میکردم با شخصیت‌های داستان دارم زندگی میکنم.
سوده حسینى
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
کتاب آبنبات پسته‌ای رو هم بزارین لطفا
Monir Naghikhani
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عالی، جناب صدقی بسیار زیبا وروان نوشته‌اند و جناب مظلومی هم استادانه روایت کرده اند، سپاس
mehdi
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
کتاب بسیار خنده دار و اینکه با خوندنش شما رو می‌بره به دوران نوجوانی و خاطرات خوب اون دوران
مائده
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
کتاب سرگرم کننده و حال خوب کنی بود، برای روز‌های غمگین و بی حوصله تون پیشنهاد میکنم.
شادی فتاحی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
فکر نمیکنم سری کتاب‌های ابنبات‌ها نیاز به تعریف داشته باشه خلاصه میگم شاهکارو حال خوب کن
سمانه فرجی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
من دو کتاب قبلی رو خوندم و کتاب بعدی که ابنبات نارگیلی هستش رو هم میخونم و واقعا عالی هستن.
A.m
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
سلام داستانش خوب بود ولی‌ای کاش گوینده بالهجه بجنوردی اجرا می‌کرد. قطعا خیلی جذاب تر می‌شد
فاطمه فرحانی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
روند داستان به خوبی رعایت شده فقط ای کاش کتاب آبنبات پسته ای هم به صورت صوتی موجود میشد
گیسو وهاب بپور
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خیلی عالی بود.. یه جاهایی از ته دل خندیدم و انگار که در همون لحظه دارم زندگی میکنم...
سعیدی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خیلی جذاب و عالی بود. پر از نکات ریز و بامزه. کاش چند جلد دیگر هم ادامه پیدا میکرد.
لینا قهرمانلو
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
یک کتاب پر از طنازی. واقعا برای لحظاتی شما را از این دنیا جدا می‌کند. حس خوب دهه شصتی هاا
فرناز عزیز جنتی
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
من عاشق ابنبات هادار شدم با اون شوخی‌ها‌ی مخصوص جامعه ایرانی امیدوارم ابنبات پسته‌ای هم بیاد
شیدا
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
اخ عاشقشم
اولش دلم نمیومد گوش کنم که مبادا تمام بشه
از بس که از آبنبات هل دار کیف کردم
منیژه کاظمی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
این کتاب ادامه کتاب آبنبات دارچینی بود که با صدای آقای میرطاهر بود و برای من نوستالژی بود
naghmeh sh
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بهترین کتابهای طنز کتابهای اقای صدیقی اونم با صدای بسیار شیرین میرطاهر مظلومی واقعا جذابه
مهری نجفی
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
کتاب طنز خوبیه و آقایی که می‌تواند با تغییراتی که در لحن خود ایجاد می‌کند بسیار جذاب میشود
سیامک بقایی
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
عالی بود عالی، از صدا پیشگان عزیز تشکر می‌کنم که زیبایی این اثر را چند برابر کردند
پریسا حسن زاده
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
بسیار عالی و لذتبخش با اینکه با لهجه مشهد بیان شده ولی خیلی شیرین بوده برای من شمالی
hadiseh rasouli
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
عالیه بخصوص با روایت دلنشین جناب میر طاهر مظلومی پپیشنهاد میکنم از جلد اول شروع کنید
کیان
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
مهرداد صدقی با صدای عالی میرطاهر خان عزیز
کماکان منتظر آبنبات پسته‌ای با میرطاهر هستیم
محمد احمدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
این کتاب حس نوستالژی به من میده و واقعا خیلی جذاب و مهیجه و میتونید اون رو با لذت بخونید
Sepehr Vahedianvar
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خیلی دوست داشتم جالب بود مخصوصا آقای مظلومی عالی خواندن. کاش آبنبات پسته ایی رو هم میخواندن
Zahra
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
نوستالژی هست جهت تجدید خاطرات کودکی و البته برای عزیزان ترک زبان فهمیدن اصطلاحات راحت تر خواهد بود
فاطمه عبدالهی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
یکی از بهترین‌های طنز که میتونه فکر شما رو برای دقایقی از دغدغه‌ها دور کنه و لبخند به لبتون بیاره.
طالب ثامری
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
بعد از خواندن آبنبات هل دار ترغیب شدم این کتاب رو هم بخونم خوب بود اما نه به اندازه آبنبات هل دار
غزل سینجلی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
درود بسیار زیبا ودلنشین... جناب میرطاهرمظلومی که عالی هستن امیدوارم بیشتر ازشون بشنویم
reza b
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
یکی از بهترین کتاب‌های طنز صوتی هستش که واقعا به بهترین نحو توسط استاد مظلومی روایت شده. لذت بردیم
محمد آقاجری
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
یکی از دوستان بم معرفیش کرد تا امروز تونستم دانلودش کنم انشالا که ارزش خوندن داشته باشه
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟