نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آبنبات دارچینی - مهرداد صدقی

زینب اسفندی
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بسیار خوب و عالی، خصوصا با صدای آقای میرطاهر مظلومی که داستان جذابتر شده
Zeinab Samie
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مثل سری دیگه کتاب‌های آبنبات این سری هم خیلی عالی و خنده دار بود
نازنین
۱۴۰۲/۰۶/۳۱
لحظه‌های فوق العاده‌ای با این کتاب گذروندم خیلی خوب بود ممنون
مسعود
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
فوق العاده زیبا و نوستالوژیک با حالت طنز قشنگ.
برای ما دهه شصتی‌ها خاطره انگیزه
مهرشاد خزایی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
مثل همیشه عالی و بی نقص و پر انرژی وایعا دیت مریزاد به گویندگی این کتاب
س نعمتی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
سری کتابهای صوتی آب نبات عالی هستند، بخصوص با صدای جناب مظلومی
آمنه نعمت الهی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
یعنی این محسن ادم بیچاره میکنه از بس میخندی به کاراش و افکارش
Samareh Vakili
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خیلی باهاش خندیدم. البته بستگی به همزادپنداری شما با وقایع داستان هم داره
سحر سیفی
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
کتاب دوست داشتنی هست مخصوصا که اقای مظلومی هم فوق العاده داستان رو تعریف کرده
R R
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
وای که اقای مظلومی چقدر خوب اجرا کردن عالی بود داستان طنز جالبی بود
علیرضا شادانلو
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
ساده بی آلایش. شیرین و قابل لمس با تصاویری زیبا و البته گویشی دلچسب
اذر مقصودی
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
از لهجه وگویش راوی و کاراکتر دایی جان وبی بی بیشتر خوشم میاد
محبوبه سادات معنوی
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
داستان طنز شیرین و بیان خوب آقای مظلومی و شخصیت پردازی خوب،، خیلی لذت بردم
شاهین کاظمی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
مهرداد صدقی برخلاف تحصیلات دانشگاهی در ادبیات طنز قلم فاخری دارد
نوشین فرخانی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
سلام خیلی عالی بود. کاش آبنبات پسته‌ای هم صوتی قرار می‌دادین.
رقیه یاری
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
رمان بسیار بسیار عالی و شنیدن این داستان با صدای آقای مظلومی لذت بخشتر بود
Maryam Rajabi
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
کتاب طنز و جالب بود و با صدای میر طاهر مظلومی خیلی بهتر و شیرین تر شد
زهرا بابایی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
عالی. ممنون از آقای مظلومی انشاالله آبنبات پسته‌ای هم صوتی بشه
مهسا
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
خیلی خیلی ازین رمان خوشم اومد صدای اقای میر طاهر مظلومی هم که عالی و دلنشین بود
محمدرضا حسینی
۱۴۰۱/۰۳/۱۴
کتاب زیبایی بود بخصوص که با صدای دلنشین اقای مظلومی خوانده میشه
الف رحیمی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
سلام. لطفا یک نفر بگه عنوان قسمت آخر چی بود؟ خداحافظ دولانه؟ یا ادامه داره؟
محمد رضا قدیری
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
والله نمی‌دونم چی بگم کاشکی ستاره بیشتری میشد بدی مثل 1000ستاره
لیلا موسوی جهانی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
وقتی به این کتاب گوش می‌کنم از دنیا و مشکلاتش جدا میشم و پرت میشم توی دنیای شاد
گیتی شجاعی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
عالی بود ادامه کتاب آبنبات هل دار هست اول باید اون بشنوید یا بخوانید
Sharar Ed
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
گویندگی بسیار روان، موسیقی کاملا منطبق و داستانها ساده و دلنشین
محمدامین
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
عالی هست
من آبنبات هل دار را هم گوش دادم
این ادامه آبنبات هل دار است
Majd 1999
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
ترکیب طنازی مهرداد صدقی و خوانش میرطاهر مظلومی مثل ابنبات هل دار عالی بود👌
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
خیلی خنده دار بود مخصوصا کارهای بی بی... من گوش میکردم و همراهش میخندیدم...
عاطفه بهزادی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی بود بسیار لذت بردم. بسیار سرگرم کننده یاد قصه‌های شب رادیو افتادم
رضا یعقوبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی من را برد به دوران قدیم و شوخی‌ها و شیطنت‌های دوران کودکی یادش بخیر
zahra etemadi
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
اگر کتاب طنز و شاد دوست دارین به شدت توصیه میشه راوی عالی بیان کردند
ehsan amin
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بخون، طنزش باع خنده و داستانهاش باعث جدی نگرفتن این دنیا میشه
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
بسیار دلنشین و زیبا ممنونم از نویسنده‌ی محترم بابت این کتاب جذاب
Saye Gh
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
چقدر فوق العاده اس این سه مجموعه کتاب. کاش صوتی آبنبات پسته‌ای هم بود
R.Rmz
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
واقعا عالی بود. خوانش فوق العاده اقای میرطاهر👍🏻👍🏻شخصیت دایی بهترین بود😁
abbas masjedian
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
معمولی بود... البته شاید بدلیل لینکه من اینگونه کتابهای طنز را دوست ندارم
مهسا دودانگه
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بی نظیر بود واقعا خیلی دوس داشتم نوستالژی بود و یاد آور خاطرات بچگیمون
زهره طاهرى
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
نویسنده قوى، راوى قوى، موضوع قوى، داستان و فضاى داستان نشاط اور و پر انرژى،
فاطمه فخاریان
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
واقعا جذاب بود مخصوصا قسمت استخر رفتن 🥺حیف تموم شد🤍 یاد قصه‌های مجید افتادم
mona smi
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
شیرین و همراه با حسِ خوب قدیما..
و با صدای آقای مظلومی دلنشین تر هم بود:)
Mahnaz E
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
وای عالی بود. یه جاهایی که ازخنده منفجر شدم. واقعا صدا عالی. مرسی
marjan eslami
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
کتاب زیباییه ولی کاش مثل آبنبات هل دار بدون لهجه خوانده میشد ولی در کل عالیه
sam nazem
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عالی بود البته یکم کمتر بدرد بچه‌ها میخوره نسبت به ابنبات هل دار
sepideh hosseini
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
وای که چه لحظه‌های خوبی با این کتاب داشتم اخ چقدر ناراحتم که تموم شد
سارا حدادی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خیلی باحاله هم این هم ابنبات هل دار کلی خاطرات برای ما دهه پنجاهی‌ها زنده میشه
آناهید عظیمی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
چقدر فضای صمیمی و متن روانی داشت گوینده هم که بسیار عالی بودند.
حلما نیک نام
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
عالی بود برای نوجون امروز غرق در گوشی اندروید فضایی جالب و ملموس فراهم میکند
هیربد مهربان
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بینظیر بود مثل همیشه جذاب و دلنشین👍👍👌👌
محمد بنی اسدی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
طنز با نمکی هست با صدای خوب گوینده خنده ملیحی رو لبات میشونه
Fateme Lp
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
کتاب خوب و طنز زیبا با گویش خوبی داره
ممنون از کتابراه که خلوت ما رو پر میکنی
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟