نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آبنبات دارچینی - مهرداد صدقی

افسانه عزیزی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
داستان فوق العاده با صدای دلنشین. وقتی به داستان گوش میدی انگار تو تموم صحنه‌ها حضور داری
سمیرا سازگار
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
لذت بخش طوری که اصلا خسته کننده نمیشد و اگر زمان اجازه میداد کل کتاب رو یک جا گوش میدادم
تکتم نوروزی اصل
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
خوانش آقای میر طاهر مظلومی با اون لهجه شیرین این کتاب رو برای من خیلی جذاب کرده بود
مصطفی احسانی
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
بسیار عالی بود حتما گوش کنید و لذت ببرید لطفا زودتر کتاب صوتی آبنبات پسته‌ای هم تولید بشه
مهرداد سلیمانی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
من هر روز صبح برای اینکه یکم سرحال بشم یک ساعت این کتاب رو گوش میکنم واقعا سرحال کننده هست
Aftab Sin
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
عالیه، امیدوارم به زودی کتاب جدیدِ سری آب‌نبات‌ها (آب‌نبات نارگیلی) رو آقای مظلومی صوتی بخونن😍🙏
نون . الف
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
بسیار عالی و خوشمزه. گویندگی هم عالی بود. فقط صدای موزیک بلنده و گاهی کمی آزاردهنده میشه.
ختن بختیاری
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
بینظیر داستان روان و جذابی که همراهیت می‌کنه و وقتی تموم می‌شه دلت برای بی‌بی و محسن عجیب تنگ می‌شه
mehdie ezatpanah lotfee
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
کتاب خوب و طنز عالی دارد و با خوانش روان و شیوای آقای مظلومی ارزش شنیدن و وقت گذاشتن رو دارد.
پونه توسلی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
کتاب رو بسیار دوست داشتم و بیش از یک بار گوش دادم هم از نثر کتاب و هم از خوانش آقای مظلومی لذت بردم
Zahra Amini
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عاشق این موزیکای بینش بودم کلا آدم رو به وجد می‌آورد قشنگ توی نوجوانی قدم میزدی
ممنونم 😅😅😅🙏
M Etminanzade
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
با احترام به نظرات دوستان مخالف از نظر بنده داستان بسیار زیبا گوینده عالی. متشکرم
fateme gh
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بیان آقای مظلومی جوریه که تو بعضی قسمتای کتاب از ته دل خندیدم از نظر من این کتاب عاااالیه😍😍
مهدیه سادات
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
طنز خوب و جالبی بود از شنیدن این کتاب واقعا لذت بردم گویندگی این کتاب بسیار عالی بود
amin naghibi
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کتاب خوبی بود فقط خیلی از اصطلاحات بجنوردی رو گوینده اشتباه میگه. مث لکه. مث قورتو مثه کاچه و...
هدا احمدی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
کتاب بسیارجذاب و عالی و سگرم کنندە بود، مخصوصا باگویندگی فوق العادە میرطاهر مظلومی،
محمد هادی سلامت
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بسیار عالی بود من عاشق طنز آقای صدقی وهمچنین صدای گرم استاد میر طاهر مظلومی
هستم
زهره پوراکبر
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
اصلاً این کتاب و نویسنده مورد پسندم نیست
چون با مسخره کردن، احساس میکنه جذاب مینویسه.
آرش قربانی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
خوب بود ولی ایکاش مثل آبنبات هل دار اگه راوی بدون لهجه کتاب میخوند شنیندی تر میشد
مهران راستی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عالی، با زبون طنز یادمون آورد ک یه روزهایی بود ک با ساده‌ترین چیزا دلها خوش تر بود.
Setare emdadi
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عالی بود کلی خندیدم، اصلا انگار همونجا حضور داشتم ممنون از مهرداد صدقی و میر طاهر مظلومی
Ali Khaksar
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
اول آبنبات هل دار رو دانلود کنید گوش کنید بعدم آبنبات دارچین رو مطمئنا پشیمون نمیشید
ل م
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
گویندگی عالی، طنزهای نویسنده کمی تکراری شده‌اند کتاب ابنبات هل دار جذابیت بیشتری داشت.
m azarneyvand
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
تشکر از نویسنده، گوینده وکتابراه
چرا آبنبات پسته‌ای موجود نیست؟
ندا دهقانی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
عاااللی مثل همیشه واقعا هم داستان شیرینه هم روای خیلی خوب گویندگی کرده روی متن داستان
نگین طیبی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
مثل کتاب آبنبات هل دار، این کتاب هم بسیار جالب و خوشایند بود.
راوی کتاب هم بسیار عالی است.
h s
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
این کتاب در ادامه‌ی آبنبات هل دار هستش، مثل کتاب قبلی محتوا و گویندگی عالیه
مروا هستم ✌️
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
آبنبات هل دار رو خیلی دوست داشتم، حتما این جلد هم عالی خواهد بود
Soghra Nouri
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
عالی است مخصوصا باصدای آقای مظلومی، سراسر خنده و یادآوری خاطرات گذشته
پریسا روایی
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
نوع طنز چندان هوشمندانه نیست. زیادی معمولی و روزمره هست. من نخندیدم
هدیه رنجبر
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
سری کتابهای آبنات‌ها با شخصیت عالی محسن بینظیر هستن. خیلی خیلی دوستش دارم
عاطفه فکور
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
عالی عالی عالی بنده تمام فصل های این کتاب رو مطالعه کردم خیلی درجه یکه
ملیحه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
باسلام کتاب عالی بود ترتیب درست کتاب هلدار پسته‌ای دارچینی نارگیل و لیمویی است
ریحانه حق شناس
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
سرگرم کننده و بامزه ست به اواخر داستان که میرسه پر محتوا هم میشه نسبتا
اصلان دهقان
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
بسیار جالب می‌باشد. جالب تر اینکه با صدای استاد میر طاهر مظلومی است.
نسترن میزانی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
کاش همه کتاب‌ها نمونه صوتی با صدای میرطاهر مظلومی رو داشتن واقعا قشنگ بود
محمد تقی مرادی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
اصلا مثل آبنبات هل دار نبود ولی بدم نبود
نویسنده نسبت به اولین کتابش افت داشته
علی رضا قطبی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
عالی بود در ژانر داستان‌های طنز خیلی خوب بود با خوانش عالی جناب مظلومی
Shahram Bordbar
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
تمامی کتاب های مهراد صدقی بسیار زیبا طنز و عالی و این کتاب هم یکی از بهترین ها
ماهی آبی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
کتابهای صوتی واقعا جذاب و گوش نواز هستن ممنون از ایده خوبتون
فرشته محمودوند
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
وای خدایا من وقتی این چند تا کتاب و میخونم‌
حالم عجیب خوب میشه
م ع
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
طنز قوی تری داره نسبت به آبنبات هل دار ممنون از اجرای زیبای جناب میرطاهر
عصمت گلکار
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بسیار زیبا و جذاب ولی به شخصه اگر بدون لهجه خونده می‌شد بیشتر خوشم‌ میومد
نوشین
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
داستان دلنشینی بود. ولی خیالبافی‌های محسن گاهی خسته کننده بود!
هانیه پاشا
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
بسیار عالی و شیرین دخترم منتظر نسخه صوتی آبنبات پسته‌ای هست
فاطمه زینالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
من خیلی دوستش داشتم هر ۳ جلد رو خوندم طنز قشنگ و روانی داشت.
ساناز امینیان
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
واقعا کتاب‌های آبنبات‌ها خواندنی هستن و جذاب و البته شنیدنی
وحید سحری
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
داستان طنز جذاب که اگر تو‌اون‌دهه‌ها زندگی میکردی واقعا لذت میبری
Elham Havaeji
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
فوق العاده بود و هم قلم نویسنده عالی و هم اجرای راوی فوق العاده و جذاب است
رویا محمدی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مثل همیشههه عالی نثر روان راوی خوش صدا و افراد بامزه‌ی داستان
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟