جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
طنز
›
کتاب صوتی آبنبات دارچینی
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آبنبات دارچینی - مهرداد صدقی
مهرداد صدقی
،
میرطاهر مظلومی
انتشارات سوره مهر
،
گروه فرهنگی سماوا
دسته:
داستان و رمان طنز ایرانی
کتاب صوتی
4.8
926 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
Kamelia Abolhassani
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
کتاب فوق العاده جذابی انقدر خاکی و عامیانه است که از بی نظیر بودنش هر چی بگم کم گفتم.
ریحانه رازقی نیا
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
این کتاب از سه گانهی آبنبات هست، و به نظر من جزو بی نظیرترین طنزهای ایرانی هست.
ذهن آدم رو از خستگی و استرس خالی میکنه.
Afsaneh n
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
درست مثل سریهای دیگه این کتاب عالی بود
لحظاتی واقعا از ته دل خندیدم
و با تک تک جملاتش تصور کردم اون روزها و اتفاقات کتاب رو..
sara
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
0
0
عالی بود - من واقعا لذت بردم - آبنبات هلدارم خیلی خوب بود ولی منو اینو بیشتر دوست داشتم وخندیدم باهاش..
ممنون ازکتابراه
رویا روضاتیان
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
واقعا لذت بردم از شنیدن کتاب و قلم شیوای نویسنده و خوانش با لهجهی محلی جناب مظلومی و اهنگهای مناسب متن. واقعا عالی بود.
🌹🌹🌹
مرجان مهدی زاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
0
بسیار لذت بردم از شنیدن داستان کتاب اتفاقات بامزهای توش رقم میخوره ولی بنظرم ذکر نام نویسنده و گوینده و …در آغاز همهی قسمتها ضروری نیست
farhad salimi
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
1
0
سلام سلام به لهجه شیرین مشهدی وای شبا خستگی رو از تنتون خارج میکنه و وقتی که مترادفهای قشنگ پشنگ استفاده مستفاده میکنند حتما بخونیدش.
معصومه دیودارو
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
1
0
اولین کتابیه که خریدم. با توجه به نظرات هم خریدم. خیلی خوشم اومد کلا لبخند رو لبم بود موقع گوش دادن. اقای مظلومی هم که بی نظیرن
Sara Sharifi
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
چند دقیقه اول کتاب رو که شنیدم تصمیم گرفتم خانوادگی گوش کنیم نویسنده واقعا تصورات خنده دار چند دهه پیش رو هنرمندانه بیان کرده روای هم عالیه
Niloufar Ghorbani
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
خداییش خیلی خنده داره من تو بدترین شرایط روحی و وسط اثاث کشی گوش میدادم و هرهر میخندیم، بقیه کتابها هم کاش صوتی بشه، عالیه
زهره نعمت الهی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
فوق العاده بود، اصلا نمیتونستم گوشی رو زمین بگذارم، دوست دارم هرسه تا کتاب این مجموعه آبنباتها رو بخرم و به هرکس که دوست دارم هدیه بدم.
کتابخوان
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
0
0
این کتاب عالیه اب نبات هلدار هم خیلی خوبه ولی این کتاب چون بالهجه اس خیلی قشنگ و خنده داره کاش اب نبات پستهای هم صوتی باشه
اشکان شبانکاره
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
0
0
روز 13 بدر بالاخره تمام کردم بسیار عالی بود فقط کتاب بعضی اوقات زیادی به حاشیه پرداخت میکرد ولی پنج ستاره حق این کتاب هست
سحر غفوری
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
1
0
به نظرم این کتاب از ابنبات هل دار قشنگتر بود و گویش لهجه دار گوینده لذتشو بیشتر کرده بود در یک کلام بی نظیر بود مخصوصا صدای اقای مظلومی
سارا یزدی فرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
1
0
به همه پیشنهاد میکنم این کتاب را گوش کنن چون خیلی باعث میشه لحظاتی از ته دل بخندین و همچنین آقا مظلومی به زیبایی این کتاب رو روایت میکنند
رقیه جباری
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
0
وقایع مربوط به ممنوع بودن ویدئو و موارد مشابه یادآوری جالب و نوستالژیک بود
همینطور طرز فکر محمد که در گذر زمان تعداد اینطور افراد کمتر شده
امین دانش
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
کمدی بسیار دلنشین و حال خوب کن با راوی بسیار عالی و توانا که با لهجه شیرین کتاب را دو چندان با مزه کرده برای قبل از خواب عالیه
مریم مهرشاد
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
2
1
برای متولدین دهه ۶۰ واقعا توصیه میشه ولی برای جوانان و نوجوانان شاید خیلی جذاب نباشه چون مملو از خاطرات تکرار نشدنی کودکی ماست.
مطهره زارع
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
2
1
کتاب شیرین و بسیار دلنشینی هست. آبنبات هلدار رو خونده بودم و دوست داشتم برای همین این کتاب رو هم خریدم و دوست داشتنی بود.
Salma Dehesh
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
2
1
خیلی بامزه و قشنگ بود
اما ابنبات هل دار و پستهای به نظرم قشنگ تر بودن
تو این کتاب محسن زیادی توهم داشت دیگه به نظرم
ولی در کل عالیه
Jelveh Chorami
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
2
1
عالی بود خیلی خوشم اومد، خوانش هم فوق العاده بود حس میکنم اگر با هر صدایی جز صدای آقای مظلومی بود اینهمه جذاب و گیرا نمیشد.
نسیم مظاهری
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
3
1
عالییی با اجرای میرطاهر مظلومی واقعا بی نظیر بود و من رو به قدیما برد. ای کاش ادامه ش رو هم به زودی بزارن
فاطمه بمبیی رو
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
2
1
برای رهایی از مشغلههای خسته کننده روز خیلی عالی هست
لطفا آبنبات پستهای رو هم تبدیل به کتاب صوتی کنید
البته حتما با صدای آقای مظلومی
شادی افشاری
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
1
خیلی قشنگ بود؛ صدا و لحن گوینده هم عالی بود فقط صدای داستان هم وقتی در رادیو گوش میدادم و هم وقتی که در کتابراه میشنوم کم است. 🙏🏽❤🙏🏽❤
سمیرا نصیری
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
3
2
این کتاب فوق العاده ست برای تمام سنین
مخصوصا با صدای دلنشین جناب مظلومی
بارها گوش دادم تمتم خستگیم از تنم پر میره با این کتاب
Yas K
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
0
0
خدایی خیلی کتاب های خوبیه به ویژه صوتیش آدما از حال و هوای غم نجات میده میبره به ی دنیای دیگه واقعا احسنت به این قلم..
مهرزاد فتاح زاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
0
0
این کتاب بسیار عالی ترکیبی از ژانرهای طنز و خانوادگی است اگر به طنز علاقهمند هستید حتمی توصیه میشود
shahab mohammadi
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
0
0
داستانی روان، طنز و در عین حال بسیار مستند و زیبا با صدا و هنر نمایی بی رغیب میر طاهر مظلومی. حتما بشنوید.
فاطمه محمدی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
0
0
اصلا میر طاهر مظلومی اگه راوی این کتاب نبود انقدر متن و فضای کتاب برای شنیده شدن شیرین و جذاب نبود... عالی!!
Hodeis.momeni
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
0
0
بهترین کتاب طنزی بود که صوتی تابحال گوش دادم، انگار تمام تجربیات ما دههی شصتیها یکسان بوده!!!!
Samaneh
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
0
0
اینقدر این کتاب خوب بود ک نمیدونم چطور بگم. صدای راوی عالی قصه محشر و در کل کلی حس خوب ممنونم از آقای صدقی و کتابراه
الهه نوبهاری
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
0
0
بنظرم عالیه مخصوصا با صدای آقای میرطاهر مظلومی خیلی به دل میشینه من هرکتاب رو دو سه بار گوش میدم 👏👏
امیر باقری
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
0
0
سلام
بسیار عالی و جذاب این کتاب یه نستالژی جذابه برای دهه شصتیها آدم و به حال و هوای دوران نوجوانی میبره
Mehran
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
0
0
این سری کتاب رو که خوندم انگار زندگی خودم رو مرور میکردم تمام لحظات نوجوانی و جوانی که انگار تو چند دقیقه تمام شد
نسیم خسروی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
0
0
این کتاب از سری نوشتههای آقای صدقی به زیبایی و با طنز خاص خودش ذهن مخاطب و برای گوش دادن به ادامه داستان به چالش میکشه
parinaz Tofighi
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
0
از این کتابهای ابنباتی مهرداد صدقی بیش باااااد، خیلی دنبالشم، اگه میشناسید از نویسنده دیگه معرفی کنید
صدیقه طهماسبی بیرگانی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
0
عاااااالی بود. آدم دلش میخواست صد فصل باشه. دست مریزاد به مهرداد آقای صدقی با این فن بیان جذاب و شیرین.
شیرین جوکار
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
0
0
عالی عالی ولی متاسفانه هر چقدر جستجو کردم نتوستم قسمت دوم ابنبات پسته ایی رو صوتی گوش کنم که خود کتاب را خوندم
Shin Obi
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
0
0
ژانر مورد علاقه من نبود. من با تصور طنز این کتاب رو انتخاب کردم ولی طنزش برای من جذاب نبود و حذفش کردم.
s.majid taheri
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
0
0
واقعا حال ادم رو خوب میکنه. بسیار قشنگ. کاش شماره ۲ کتاب رو با صدای اقای میرطاهر مظلومی هم موجود میبود.
مهناز رضاقلی
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
0
از نظر من کتاب ابنبات هل دار محتوی بهتری داشت
ولی این کتاب به لحاظ فکاهی قویتر بود و به شخصه خیلی خندیدم
Zahra H
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
قلم نویسنده بی نظیر است. مخصوصا مهارت در طنز نویسی و آمیختن آن با مسائل جدی و روزمره.
گوینده هم عالی است.
بهار یراقی
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
سرگرم کننده و نوستالژی هست ولی در بعضی جاها بخصوص خیالبافیهای درمورد دریا خیلی کش داده شده بود و تکراری و خسته کننده
الهام گل محمدی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
خیلی خیلی خوب و شیرین هست، هم متن داستان هم خوانش فوق العاده طناز و زیبای آقای مظلومی
حتما گوش کنید و لذت ببرید
علی آخوندی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
کتاب بسیار زیبایی بود. طنزش برام خیلی جذاب بود. صدای آقای مظلومی کاملا با متن کتاب همخوانی داشت. ممنون از همگی
زهرا دشتیانه
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
سری کتابهای آب نبات هل دار و پستهای و دارچینی خیلی جذاب و دوست داشتنی هستن. آدم رو میبره به دههی شصت
خانم عدالت
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
0
ما ساعتها در ماشین با نوشتهها و خاطرات آقای صدقی خندیدیم، بخصوص اگر اهل خراسان شمالی باشی حتما پیشنهاد میگردد.
شیما مسجدی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
0
من قلم این نویسنده رو خیلی دوست دارم و باهاش ارتباط میگیرم، خیلی جالب و جذابه مخصوصا با صدای اقای مظلومی
شادی سکاکی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
عالی، ای کاش کتاب آبنبات پستهای جناب صدقی با صدای آقای مظلومی هم روی کتابراه در دسترس میبود که حتما میشنیدمش:)
فرزانه طاهری
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
0
من سبک نوشتار این نویسنده رو خیلی میپسندم ابنبات هل دار رو هم گوش دادم امیدوارم کتاب دیگرشون هم صوتی بشه ممنون
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>>
👋 سوالی دارید؟