نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آبنبات دارچینی - مهرداد صدقی

Kamelia Abolhassani
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
کتاب فوق العاده جذابی انقدر خاکی و عامیانه است که از بی نظیر بودنش هر چی بگم کم گفتم.
ریحانه رازقی نیا
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
این کتاب از سه گانه‌ی آبنبات هست، و به نظر من جزو بی نظیرترین طنز‌های ایرانی هست.
ذهن آدم رو از خستگی و استرس خالی میکنه.
Afsaneh n
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
درست مثل سری‌های دیگه این کتاب عالی بود
لحظاتی واقعا از ته دل خندیدم
و با تک تک جملاتش تصور کردم اون روزها و اتفاقات کتاب رو..
sara
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
عالی بود - من واقعا لذت بردم - آبنبات هلدارم خیلی خوب بود ولی منو اینو بیشتر دوست داشتم وخندیدم باهاش..
ممنون ازکتابراه
رویا روضاتیان
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
واقعا لذت بردم از شنیدن کتاب و قلم شیوای نویسنده و خوانش با لهجه‌ی محلی جناب مظلومی و اهنگهای مناسب متن. واقعا عالی بود.
🌹🌹🌹
مرجان مهدی زاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
بسیار لذت بردم از شنیدن داستان کتاب اتفاقات بامزه‌ای توش رقم میخوره ولی بنظرم ذکر نام نویسنده و گوینده و …در آغاز همه‌ی قسمتها ضروری نیست
farhad salimi
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
سلام سلام به لهجه شیرین مشهدی وای شبا خستگی رو از تنتون خارج میکنه و وقتی که مترادف‌های قشنگ پشنگ استفاده مستفاده می‌کنند حتما بخونیدش.
معصومه دیودارو
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
اولین کتابیه که خریدم. با توجه به نظرات هم خریدم. خیلی خوشم اومد کلا لبخند رو لبم بود موقع گوش دادن. اقای مظلومی هم که بی نظیرن
Sara Sharifi
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
چند دقیقه اول کتاب رو که شنیدم تصمیم گرفتم خانوادگی گوش کنیم نویسنده واقعا تصورات خنده دار چند دهه پیش رو هنرمندانه بیان کرده روای هم عالیه
Niloufar Ghorbani
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
خداییش خیلی خنده داره من تو بدترین شرایط روحی و وسط اثاث کشی گوش میدادم و هرهر میخندیم، بقیه کتاب‌ها هم کاش صوتی بشه، عالیه
زهره نعمت الهی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
فوق العاده بود، اصلا نمیتونستم گوشی رو زمین بگذارم، دوست دارم هرسه تا کتاب این مجموعه آبنبات‌ها رو بخرم و به هرکس که دوست دارم هدیه بدم.
کتابخوان
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
این کتاب عالیه اب نبات هلدار هم خیلی خوبه ولی این کتاب چون بالهجه اس خیلی قشنگ و خنده داره کاش اب نبات پسته‌ای هم صوتی باشه
اشکان شبانکاره
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
روز 13 بدر بالاخره تمام کردم بسیار عالی بود فقط کتاب بعضی اوقات زیادی به حاشیه پرداخت می‌کرد ولی پنج ستاره حق این کتاب هست
سحر غفوری
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
به نظرم این کتاب از ابنبات هل دار قشنگتر بود و گویش لهجه دار گوینده لذتشو بیشتر کرده بود در یک کلام بی نظیر بود مخصوصا صدای اقای مظلومی
سارا یزدی فرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
به همه پیشنهاد میکنم این کتاب را گوش کنن چون خیلی باعث میشه لحظاتی از ته دل بخندین و همچنین آقا مظلومی به زیبایی این کتاب رو روایت می‌کنند
رقیه جباری
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
وقایع مربوط به ممنوع بودن ویدئو و موارد مشابه یادآوری جالب و نوستالژیک بود
همینطور طرز فکر محمد که در گذر زمان تعداد اینطور افراد کمتر شده
امین دانش
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
کمدی بسیار دلنشین و حال خوب کن با راوی بسیار عالی و توانا که با لهجه شیرین کتاب را دو چندان با مزه کرده برای قبل از خواب عالیه
مریم مهرشاد
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
برای متولدین دهه ۶۰ واقعا توصیه میشه ولی برای جوانان و نوجوانان شاید خیلی جذاب نباشه چون مملو از خاطرات تکرار نشدنی کودکی ماست.
مطهره زارع
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
کتاب شیرین و بسیار دلنشینی هست. آبنبات هلدار رو خونده بودم و دوست داشتم برای همین این کتاب رو هم خریدم و دوست داشتنی بود.
Salma Dehesh
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خیلی بامزه و قشنگ بود
اما ابنبات هل دار و پسته‌ای به نظرم قشنگ تر بودن
تو‌ این کتاب محسن زیادی توهم داشت دیگه به نظرم
ولی در کل عالیه
Jelveh Chorami
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
عالی بود خیلی خوشم اومد، خوانش هم فوق العاده بود حس میکنم اگر با هر صدایی جز صدای آقای مظلومی بود اینهمه جذاب و گیرا نمیشد.
نسیم مظاهری
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
عالییی با اجرای میرطاهر مظلومی واقعا بی نظیر بود و من رو به قدیما برد. ‌ای کاش ادامه ش رو هم به زودی بزارن
فاطمه بمبیی رو
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
برای رهایی از مشغله‌های خسته کننده روز خیلی عالی هست
لطفا آبنبات پسته‌ای رو هم تبدیل به کتاب صوتی کنید
البته حتما با صدای آقای مظلومی
شادی افشاری
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
خیلی قشنگ بود؛ صدا و لحن گوینده هم عالی بود فقط صدای داستان هم وقتی در رادیو گوش می‌دادم و هم وقتی که در کتابراه میشنوم کم است. 🙏🏽❤🙏🏽❤
سمیرا نصیری
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
این کتاب فوق العاده ست برای تمام سنین
مخصوصا با صدای دلنشین جناب مظلومی
بارها گوش دادم تمتم خستگیم از تنم پر میره با این کتاب
Yas K
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خدایی خیلی کتاب های خوبیه به ویژه صوتیش آدما از حال و هوای غم نجات میده میبره به ی دنیای دیگه واقعا احسنت به این قلم..
مهرزاد فتاح زاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
این کتاب بسیار عالی ترکیبی از ژانر‌های طنز و خانوادگی است اگر به طنز علاقه‌مند هستید حتمی توصیه میشود
shahab mohammadi
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
داستانی روان، طنز و در عین حال بسیار مستند و زیبا با صدا و هنر نمایی بی رغیب میر طاهر مظلومی. حتما بشنوید.
فاطمه محمدی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
اصلا میر طاهر مظلومی اگه راوی این کتاب نبود انقدر متن و فضای کتاب برای شنیده شدن شیرین و جذاب نبود... عالی!!
Hodeis.momeni
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
بهترین کتاب طنزی بود که صوتی تابحال گوش دادم، انگار تمام تجربیات ما دهه‌ی شصتی‌ها یکسان بوده!!!!
Samaneh
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
اینقدر این کتاب خوب بود ک نمیدونم چطور بگم‌. صدای راوی عالی قصه محشر و در کل کلی حس خوب ممنونم از آقای صدقی و کتابراه
الهه نوبهاری
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
بنظرم عالیه مخصوصا با صدای آقای میرطاهر مظلومی خیلی به دل می‌شینه من هرکتاب رو دو سه بار گوش می‌دم 👏👏
امیر باقری
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
سلام
بسیار عالی و جذاب این کتاب یه نستالژی جذابه برای دهه شصتی‌ها آدم و به حال و هوای دوران نوجوانی میبره
Mehran
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
این سری کتاب رو که خوندم انگار زندگی خودم رو مرور میکردم تمام لحظات نوجوانی و جوانی که انگار تو چند دقیقه تمام شد
نسیم خسروی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
این کتاب از سری نوشته‌های آقای صدقی به زیبایی و با طنز خاص خودش ذهن مخاطب و برای گوش دادن به ادامه داستان به چالش میکشه
parinaz Tofighi
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
از این کتاب‌های ابنباتی مهرداد صدقی بیش باااااد، خیلی دنبالشم، اگه میشناسید از نویسنده دیگه معرفی کنید
صدیقه طهماسبی بیرگانی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
عاااااالی بود. آدم دلش میخواست صد فصل باشه. دست مریزاد به مهرداد آقای صدقی با این فن بیان جذاب و شیرین.
شیرین جوکار
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
عالی عالی ولی متاسفانه هر چقدر جستجو کردم نتوستم قسمت دوم ابنبات پسته ایی رو صوتی گوش کنم که خود کتاب را خوندم
Shin Obi
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
ژانر مورد علاقه من نبود. من با تصور طنز این کتاب رو انتخاب کردم ولی طنزش برای من جذاب نبود و حذفش کردم.
s.majid taheri
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
واقعا حال ادم رو خوب میکنه. بسیار قشنگ. کاش شماره ۲ کتاب رو با صدای اقای میرطاهر مظلومی هم موجود می‌بود.
مهناز رضاقلی
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
از نظر من کتاب ابنبات هل دار محتوی بهتری داشت
ولی این کتاب به لحاظ فکاهی قویتر بود و به شخصه خیلی خندیدم
Zahra H
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
قلم نویسنده بی نظیر است. مخصوصا مهارت در طنز نویسی و آمیختن آن با مسائل جدی و روزمره.
گوینده هم عالی است.
بهار یراقی
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
سرگرم کننده و نوستالژی هست ولی در بعضی جاها بخصوص خیالبافی‌های درمورد دریا خیلی کش داده شده بود و تکراری و خسته کننده
الهام گل محمدی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
خیلی خیلی خوب و شیرین هست، هم متن داستان هم خوانش فوق العاده طناز و زیبای آقای مظلومی
حتما گوش کنید و لذت ببرید
علی آخوندی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
کتاب بسیار زیبایی بود. طنزش برام خیلی جذاب بود. صدای آقای مظلومی کاملا با متن کتاب همخوانی داشت. ممنون از همگی
زهرا دشتیانه
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
سری کتاب‌های آب نبات هل دار و پسته‌ای و دارچینی خیلی جذاب و دوست داشتنی هستن. آدم رو میبره به دهه‌ی شصت
خانم عدالت
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
ما ساعت‌ها در ماشین با نوشته‌ها و خاطرات آقای صدقی خندیدیم، بخصوص اگر اهل خراسان شمالی باشی حتما پیشنهاد می‌گردد.
شیما مسجدی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
من قلم این نویسنده رو خیلی دوست دارم و باهاش ارتباط میگیرم، خیلی جالب و جذابه مخصوصا با صدای اقای مظلومی
شادی سکاکی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
عالی، ‌ای کاش کتاب آبنبات پسته‌ای جناب صدقی با صدای آقای مظلومی هم روی کتابراه در دسترس می‌بود که حتما میشنیدمش:)
فرزانه طاهری
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
من سبک نوشتار این نویسنده رو خیلی میپسندم ابنبات هل دار رو هم گوش دادم امیدوارم کتاب دیگرشون هم صوتی بشه ممنون
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟