نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهار میثاق - دون میگوئل روئیز

آفاق گودرزى
۱۳۹۸/۰۹/۰۱
این کتاب شنیدن و خواندنش نیاز هرکسی است قوانین و دستوراتی رو آموزش میده که کمک به انسان شدن آدم امروزی داره که البته صدای آقای رئیسی این کتاب رو جذاب تر هم کرده
Arsham 3311
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
یه بار نصفه خونده بودم خوشم نیومد چون خیلی تعریف کردن دوباره میخوام بخونمش
سمیه اسلامی
۱۳۹۸/۰۶/۱۵
عالی بود. مخصوصا اینکه صدا و لحن گوینده با متن همخوانی داشت. دوستان حتی اگر فقط یک جمله از این کتاب در ذهنتان بماند ارزش خریدن دارد. 😉
mahii.mazii
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
عالیه پیشنهاد میکنم گوش بدین
Hamid B
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
عالی بود عالی. من این کتاب را چندبار خواندم و عالی هست و توصیه میکنم... /. به امید روزی که هرروز روحمان را با خواندن و خواندن پرورش دهیم ♥️🙏🏻😊
سعیده حیدری
۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به شدت توصیه میشود نه یکبار چند بار فوق العاده بود با صدای بسیار گرم
زهرا علی نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
این کتاب ممکن است پاسخ بعضی از ابهامات شما را جواب گو باشد. به امید اینکه هر انسانی پاسخ ابهامات خویش را پیدا کند، همه عزیزان را به خدا می‌سپارم.
امیرمحمد علیزاده
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
به نظرم واسه زندگی بهتر لازمه یه سری باورها رو تغییر داد
که این کتاب دقیقاً این موضوع رو انجام میده و کتاب تغییر باور جودیسپنزا هم پیشنهاد میکنم
نیلوفرانه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
کتاب خوب و آموزنده اى بود عمل به چهارمیثاق گرچه ساده به نظر میاد اما تغییر گسترده اى میتونه در زندگى مون ایجاد کنه اگه عمیق درک بشه خیلى کمک کننده خواهد بود
Nahal nrz
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
راستش این کتاب خیلی عمیقه ولی مناسب من نبود بخصوص لفظ آروم و روند آروم ترش ولی چند دقیقه قبل خواب گوش دادن بهش بد نبود و کمک میکرد راحت تر بخوابم
✨ماری✨
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
این کتاب چهار اصل رو بیان میکنه که رنج زندگى رو کمتر و تحمل فرد رو بیشترمیکنه اما باید عمیقا مطالعه و فکر بشه صرفا باخوندن یکباره تاثیر چندانى نداره
Zainab Zabety
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
میثاق اصلی با کلام خود گناه نکنید رو با تمام وجود قبول دارم و تمام تلاشم رو میکنم در زندگیم به کار بگیرم و به دوستا پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید عالیه
نعمت اقبالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
سلام دوستان به شخصه اصلا اعتقاد ندارن یه فیلم یا کتاب رو دوبار نگاه کردولی این کتاب باید هرچند وقت یکبار مطالعه بشه صدای گوینده بی نظیر بود
نیلوفر
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
با سلام کتاب بینظیری در مورد خود شناسی و خوداگاهی و زندگی کردن. کلا دید آدم را به زندگی و کارهامون عوض میکنه من چند بار خوندم خیلی مفید هست امیدوارم عمل کنیم
گلنار مالکی
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
این کتاب خیلی روان وقابل فهم نوشته شده بود. جملاتی که از دل نوشته شده به دل میشینه؛ من باهاش ارتباط خوبی گرفتم. دستمریزادمیگم به نویسنده و مترجم وگوینده عالی بود
Hosain Mokhtary
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
کتاب دوست خوبی برای انسان هست. مخصوصا کتابی که از باستان انسانی الگو گرفته باشد در این کتاب راهکار های موثری بر پایه رعایت حقوق همه وجود دارد.
ابراهیم راستکار
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
کتابی بسیار عالی وخوبیه با ارائه دادن چند راه کار فلسفی وروان به کاهش اضطراب‌های غیر ضروری کمک میکنه وبهت میگه که بیشترین نیاز انسان همان بیشترین تلاش اونه
فرناز تاجیک
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
این کتاب رو به همه هدیه میدم و تاثیر بسیار زیادی روی زندگی من گذاشت و هر چند مدت یکبار مرورش میکنم که فراموش نکنم بعضی رفتار ها چقدر مهم هستن
وحید
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
من خودم این کتاب را بسیار دوست داشتم و خواندن این کتاب به شدت توصیه میشه راوی کتاب آقای نیما رئیسی هم عالی بودند امیدوارم کتابهای بیشتر توسط ایشان خوانده شود
امید جان محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
بسیار عالی هست واقعا چیزهایی که تو بچگی بهمون به اشتباه یاد دادن و باعث بسته شدن چاکراهامون شد و میگه و اگر باطل کنیم میثاق‌های غلط رو زندگی برامون بهشت میشه
فاطمه جاوید
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
خیلی کتاب خوبی بود، ادم به خودش میاد، میتونیم تغییرات زیادی تو زندگیمون ایجاد کنیم فقط اگه بخوایم و چهار میثاق رو رعایت کنیم.. بخونینش و بخاطر بسپارینش
الهه استادی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
استادمون چندسال پیش گفت این کتاب رو بخونید. این کتاب نثر روانی نداره ولی پر از نکته و اموزش و مطلبه که اکر اهل کتابهای فلسفی و روانشناسی هستید حتما توصیه میشه
Mahsa Rezaie
۱۴۰۲/۰۵/۲۲
اگر بگم ١٥ بار گوشش دادم شاید باورتون نشه هر بار انرژی‌های درونیم بالا پایین میشه، میرم سراغ این کتاب، واقعا بینظیره و راوی صدای بسیار بسیار دلنشینی دارد
موسی فتحی
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
من با این که هنوز این کتاب را تو این برنامه نخوندم و هدفم گرفتن صوتی بود و خودم از کتابفروشی اصل کتاب را تهیه کردم و خوندم و کتاب بی نظیری هست
خدیجه ابرون
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
واقعاً لذت بردم، کتابی فوق العاده عالی، من وقتی بهش گوش دادم، احساس کردم راهی که پیش گرفتم درسته، به خصوص فصل آخرش فوق العاده است، لذت بردم
ارین اشراق
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
این کتاب رو به کسانی توصیه میکنم که میخوان زندگشیون رو بهتر کنند، قوانینی که کفته میشه باصدای دلنشین گوینده باعث میشه خواننده به وجد بیاد و بهشون عمل کنه 💚
فرزانه برقی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
بسیار عالی بود. خدارو شکرمیکنم که در مسیر آگاهی به این کتاب رسیدم و از مطالبش بهره مند شدم.
از کتابراه هم سپاسگزارم که فرصت شنیدن این کتاب عالی رو بهم داد.
ال گلامر
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
خیلی کتاب عالیه حتما گوش کنید نگرش تازه‌ای راجب زندگی بهتون میده و کمکتون میکنه نفسانیاتی که روح رو در زنجیر گرفتار کرده کنترل کنید و ازاد و رها بشید
مرجان سهیل فرد
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
به جرات بگم جز یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی، اخلاقی است که می‌توان بارها خواند
و بیان شیوا و صدای عالی گوینده به زیبایی گفتار کتاب افزوده 👌
مهسا بری
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
کتاب فوق العاده برای ساخت من بهتر
نیاز به چندین بار مطالعه و گوش دادن هست تا ملکه ذهن شود
خوانش این کتاب فوق العاده بود... ممنون از آقای رییسی
م یوسفی
۱۴۰۱/۰۷/۱۳
به نظرم کتاب قشنگی بود و خیلی راه و رسمای جدید بهم یاد داد. ولی یه قسمتاییش خیلی حرف از خدا و توکل و این چیزا مینوشت که واقعا از هدف اصلی دور میشد.
Alirezaghasemi
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
کتاب عالی من تا اخر هنوز گوش نکردم ولی تا اینجا ک عالی بوده پیشنهاد میکنم به همه چهار میثاق زندگی رو بهتون میگه که همه چیز. تغییر میکنه تو زنذگیون⏰
Maedeh Azimi
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
بعضی جاها شماره‌ی میثاق هارو انگار گم میکنه یا اشتباه میگه اما درواقع داره گناه‌های زبانی رو میگه و خیلی جالبه بیانش و زبانی که برای گفتار انتخاب کرده
Pariya Kh
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
کتاب بسیار عالی من شاید چندین بار گوش دادمش.... خیلی حس خوبی بهم میده.... صدای گوینده هم بسیار عالی..... بنظرم اگر بتونیم عملیش کنیم کلی متحول میشیم
سارا اسدی
۱۴۰۱/۰۱/۲۱
این کتاب رو من بارها خوندم و گوش دادم چون از طریق عجیبی بهم معرفی شد شاید چون بهش نیاز داشتم عمل به این چهار میثاق بسیار مهمتر از دانستن اونهاس
گلاله پیرمندی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار ارزشمند و پرکاریرد، از دوست خوبم خانم مقبلی ممنونم که منو با این کتاب آشنا کردن و بعنوان هدیه‌ای باارزش واسم فرستادن.
قسمت هفتم عالی بود
ابوالفضل عباس زاده
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
این کتاب بی نهایت عالی هستش من حتما بارها و بار‌ها خواهم خواند و بهش عمل خواهم کرد پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش و تاثیر بینظیرش رو در زندگیتون ببینید
معصومه rahimi
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
کتابی بسیار آموزنده برای کسانیکه می‌خواهند بیاموزند چگونه تغییر کنند و از کجا شروع کنند. صدای گوینده و موسیقی متن بسیار زیبا بود ممنون از زحماتتون.
مینا احمدنیا
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
سلام ممنون از این سایت کتابراه که حتی در حال انجام کار هم میتونیم کتاب بخونیم من از این کتاب بسیار چیزها یاد گرفتم انشالله که بتونم عمل کنم آمین
زهره پناهی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
وای این کتاب فوق العاده بود.. با صدای نرم و دلنشین نیما رئیسی
چقدر ذهن رو درگیر میکنه و چقدر انسان رو ب فکر وامیداره.. کاش بشه چهارمیثاق رو انجام بدم.. ا
Parisa Soltani
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
عالی چه کتاب آموزنده‌ای بهتر از این.
من ۵ستاره‌ی کامل میدهم ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
بسیار کاربردی
بسیار دلنشین
بسیار مفید برای کسانی که می‌خواهند تغییر کنند.
فهیمه محی الدین جعفری
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
کتابی که تو شرایط ما خیلی به درد میخوره...
شرایطی که همو زمین میزنیم... کنایه میشنویم... برای اینکه ذهنت رو خالی کنی و شاد باشی و روی اهدافت متمرکز باشی خوبه
فرانک بهروزیان
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
واقعا کتاب فوق العاده ایه. ولی خب کلا در مورد این سبک کتابها خیلی عمیق باید بود. یعنی باید به تک تک جملات فکر کرد وبا تمرکز خوند که بشینه به ذهن
شیوا نیل آی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
آیا واقعا زیباتر از این کتابی هم هست؟ بینهایت تاثیرگذار بود برای من.. هیچوقت در خریدن و گوش دادنش شک نکنید.. شاید این کتابیه که خدا میخواد بخونید
مریم قربانی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
بی نظیر. برای شناخت بیشتر خود و تغییر دیدگاههای کهنه توصیه میکنم
صداها فوق العاده یکی از بهترین تجربه هام تو گوش دادن به کتاب صوتی رو ساخت. ممنون از کتابراه عزیز
آیدا
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
کتاب ارزشمندی هست و واقعا روح ادم رو پرورش میده، روی ارامش درونی تاثیر گذاره و ارزش گوش کردن چندین باره رو داره. درکل کتابی هست که حرف جدیدی برای گفتن داره.
Farrokh Gavari
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
این کتاب یک راهنماس یک راهنمای دگرگون کردن خود بد به خود خوب. برای من درکش سخت بود اما با تکرار در مطالعه فهمیدمش و با تکرار بیشتر امیوارم متفاوت باشم
پروانه سماوی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
کتاب عالی بود. صدای مهربون و دوست داشتنی و بیان گویای اقای ریسی مطالب رو شنیدنی تر و لذت بخش کرده. ممنون. پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید.
رضا
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
مگه میشه جز تحسین چیز دیگه‌ای گفت؟
بهترین خوانش کتاب صوتی فارسی زبان
خود کتاب هم فوق العادست و جز بهتریناست
ترجمه هم خیلی روون و خوبه
خاطره فهیمی فام
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
ممنونم از دوستانی که در تهیه این اثر دست اندر کار بودن. ❤️ ❤️ لازمه که همه یاد بگیریم سالم بیندیشیم و عاشق باشیم 💫❤️💫
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟