نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهار میثاق - دون میگوئل روئیز

زهرا سلمانی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
فوق العاده بود واقعا لذت بردم اما درست اولین قدم فهمیدن رو رفتیم اما قدم بعدی عمل کردن رو باید انجام بدیم تا به آرامش برسیم. به شدت پیشنهاد میکنم حتما بخونین و عمل کنین. از آقای نیما رئیسی بسیار متشکرم که با صدای فوق العادشون زیبایی این کتاب رو صدچندان کردن
Hasti Ansari
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اولین کتاب صوتی‌ای بود ک تونستم تا اخر گوشش کنم. عالی بود. و دیگه تصمیم گرفتم کتاب‌های روانشناسی و انگیزشی رو فقط صوتی گوش بدم. بنطرم خیلی تاثیر گذار تر از اینه ک خودم بخونم. بهتون پیشنهاد میدم این کتاب رو حتما صوتی خریداری کنید و گوش کنید
mojan __m
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
واقعا از بهترین کتاباییه که خوندم
بعد از خوندنش برای اولین بار، همه کتاب‌های دون میگویل رو خریداری کردم ولی هیچ کدوم به اندازه‌ی این کتاب جذابیت نداشت
من این کتاب رو پنج بار خوندم
وتصمیم دارم ماهی یکبار بخونمش
عااالیه
ناصر مدیر
۱۳۹۸/۰۷/۲۴
سلام به همه. کتاب خوبی بود. صدای کتابخون رو خیلی دوست داشتم. موزیک‌های انتخابی رو دوست داشتم. تمامی میثاق‌ها رو میشناختم و بهش عمل میکردم ولی نه با این کیفیتی که نویسنده تو کتاب انتضار داره یه جنگو بهش برسه. کتاب تونست خیلی بهم کمک کنه. دوست دارم بازم گوشش کنم.
زینب
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
سلام به همگی کتاب معرکه ای بود پیشنهاد میکنم که این کتاب رو به صورت صوتی گوش بدید خوانش کتاب خیلی خوب بود و تاثیر کتاب رو بیشتر میکرد واقعا به همه خسته نباشید میگم اگه این ۴ میثاق رو در زندگیمون انجام بدیم زندگیمون از این رو به اون رو میشه
وحید خدادادی
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
این کتاب رو به پیشنهاد دوستم انتخاب کردم و واقعاً انتخاب شگفت‌انگیزی بود. محتوای کتاب با رویکردی متفاوت، پنجره‌ای جدید در ذهنم گشود و باعث شد به خیلی از موضوعات از زاویه‌ای تازه نگاه کنم. تجربه‌ای ارزشمند و تأثیرگذار بود و شنیدنش رو به بقیه هم پیشنهاد می‌کنم.
Ahmad Asle Baroot Paz
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
به نظر من این کتاب آشنایی در حد دین به انسان میده که در تمام ادیان تقریبا مشترکه. ایمان از پوچی جلوگیری میکنه ولی واقعا چه کسی ایمان داره و به یقین رسیده. ما نمیتوانیم خداوند رو به اندازه ذهن انسانی خود کوچک کنیم. شاید تردید و شک قسمتی از ایمان باشه. کی میدونه؟ 😀
محمد حسن شاهپری
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
گوینده کتاب عالیه شاید اگر آقای رئیسی نبودن از شنیدن این کتاب در پایان خیلی راضی نمیشدم اما در کل کتاب آرام کننده و دلنشینی بود به قول نویسنده ۴ میثاق شاید خیلی ساده باشه اما انجام دادن هر ۴ میثاق کار هرکسی نیست 👌🏽ممنونم
Mohammad Fardin
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
این کتاب بسیار بسیار جذاب هستش و واقعاً ما رو به فکر وا می‌داره که بفهمیم چه نوع تفکرات پوچ که همیشه از کودکی وارد ذهن ما کردند. می‌تونه ما رو وارد مسیر تازه‌ای بکنه که از زندگی لذت بیشتری ببریم و اون یدئولوژی‌های گذشتگان و همراه خودمون نداشته باشیم
سمیه سلیمان زاده
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
جزو کتابهایی بود که ارزش چندبار گوش دادن رو داره من کتابهایی خوب رو نکته برداری میکنم اینم جزوش بود. راوی هم عالی بود. کتاب خوب میتونه درسهایی تو زندگی بهت بده که هیچ دوستی بهت نمیده پیشنهاد میکنم با عمق جان و روح گوش بدید و براش وقت بزارید
Anis
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتاب پیشنهاد میکنم
اموزه‌های کتاب‌های مربوط به این سبک که فوق العاده هم هستند همشون به یک نقطه اشاره میکنن و در نهایت به سمت رشد میبرن ولی با گویش‌ها، تقسیم بندی‌ها و مدل‌های متفاوت که شنیدن همشون خالی از لطف نیست، تثبیت میکنه ماجرارو تو دل و روح انسان
mazhar keshvari
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
واقعا کتاب عالی هست ادم بسیار زیبا وارد یه دنیای دیگه می‌کنه چیزیکه تجربه کردم ازش وارد دنیای دیگه شدن بود من این کتاب قبلا خونده بودم اما شعور درک متون این کتاب نداشتم اما خداروشکر اون درجه فهم رسیدم اینسری و با جان و دل پذیراش بودم باهاش زندگی کردم
مهشید ستاری
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
کتاب رو دوست داشتم، به خصوص چند پرسشی که در کتاب مطرح شد، ذهنم رو درگیر خودش کرد و نتیجه تفکر و تمرکز روی اونها بسیار در مسیر زندگیم تاثیرگذار بود.
ممنون از کتابراه، از وقتی دارمش کتاب از دستم نمیافته و همه جا در حال کتاب خوندنم.
بهناز
۱۴۰۱/۰۷/۱۳
کتاب فوق العاده‌ای بود. دفعه‌اول بود میخوندم اما احساس میکنم چندبار دیگه باید خونده بشه و جالبتر از همه این بود برام، که اینهمه پیج روانشناسی اینستاگرام تماما رو همین ۴ میثاق مانور میدن و اینهمه پول پکیج میگیرن که فقط همینارو یاد بدن.
میترا زمانی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
کتابی فوق العاده، متفاوت و تاثیرگزار. صدای دلنشین وفوق العاده‌ی گوینده، واقعا مطالب کتاب رو به زیبایی و شیوایی تمام ادا کردند سپاس فراوان انتخاب موزیک متناسب و زیبا. بسیار پیشنهاد میکنم برای تغیر دیدگاه و باورها. سپاس از کتابراه
Ehsan Esmaili
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
کتاب جالبی است میتونه دیدتون رو نسبت به زندگی و افراد دوروبرتون و حرف‌های از دیگران میشنوید رو تغییر بده. دیگه شاید زیاد حرف مردم براتون نباشه. در رابطه با غیبت کردن و قدرت کلام بحث میکنه صدای گوینده بسیار عالی توصیه میکنم بشنوید.
کاربر sahar
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
خوندنش رو خیلی پیشنهاد می‌کنم، خیلی جالبه در دین گفته میشه غیبت نکنید اما در این کتاب همین دستور رو با بیان اینکه با زبان گناه نکنیم مطرح می‌کنه و میگه هر حرفی که باعث ایجاد آلودگی میشه به زبان نیارین مثل غیبت، مسخره کردن دیگران و....
فرید رحمتی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
چهار میثاق از زیبایی و منحصر به فردی خاصی بهره میبره
من دور دومه که دارم گوشش میدم
دریچه‌های جدیدی از بعد انسان برایم روشن شده
صدای زیبای گوینده انسان رو جذب به ادامه دادن داستان میکنه
پیشنهاد میکنم چند دور کتاب رو گوش کنید
farzane poorheydari
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
حالا درک می‌کنم که چطور والدینمون با تلقین باورهاشون زندگی مارو کنترل کردند و ما برای داشتن حس ارزشمندی وابسته به تایید اونا شدیم. به همه این کتاب فوق العاده رو توصیه می‌کنم چون باعث میشه باورهایی رو که یه عمر بهشون چسبیدیم به چالش بکشیم.
زهرا فاطمی نیا
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ممنون از کتابراه و ممنون از نویسنده و مترجم و گوینده‌ی این کتاب، خوندن این کتابو به همه توصیه می‌کنم، این کتاب درس زندگی می‌ده واز اون کتاباست که باید هر چند وقت یکبار بخونیش یا گوش بدی که یه سری چیزا برات یادآوری بشه و یاد بگیری باید چطوری زندگی کنی
صدیقه غلامی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
این کتاب بینظیره. چندین بار خوندمش و هر بار یه چیز جدید یاد گرفتم ازاش. اول کتاب یه کم درکش سخنه ولی وارد میثاقها که میشیم خیلی ساده و قابل فهم همه چیز توضیح داده شده. صوتیش هم که با صدای آقای رییسی زیبایی کتاب رو چند برابر کرده.
زهرا کاظمی
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
این کتاب بهترین کتابی بود که تا الان گوش دادم. واقعا محتوای بسیار آموزنده داره و ترجمه عالی و صدای گوینده فوق العاده هستش. هر چی بگم از خوبیش کمه. بارها و بارها بخش‌های مختلف رو گوش دادم و به آرامش رسیدم. ممنون از کتابراه.
Parastoo golbakhsh
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
ضروری ترین کتابی که باید خوند معنی گناه با نگاه علم اینکه همه ما جادوگریم اما خبر نداریم اینکه چقدر داریم توهم میزنیم همه این ها و کلی مطالب بسیار ارزشمند در این کتاب هست که منو مجذوب خودش کرد بی تفاوت از کنار این کتاب رد نشید
سودابه حسینی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
تا به الان یکی از بهترین کتابهایی هست ک گوش دادم، و این کارو ممکنه بارها انجام بدم... تو لیست کتاب‌های فوق العاده در ذهنم جا گرفته و به همه‌ی دوستداران کتاب معرفیش می‌کنم، با گوش دادن بهش اصلا حس نمی‌کنید که وقتتون رو هدر دادین
رویا رحمتی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
یکی از بهترین کتابایی که خوندم و به همه معرفی میکنم همین کتاب پر محتوا و زیباست که خلاصه‌ای از هر چیزیست که ما باید برای قشنگتر زندگی کردن بدونیم، من این کتاب و بارها خوندم و توصیه میکنم شمام به یکبار خوندنش اکتفا نکنید🙏✨️
4asxx4
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
چیزی به علمم اضافه نشد؛ اما نمیتونم بگم چیزی نیاموختم، بلکه اموزه های این کتاب راهی برای یافتن راحت تر آرامش (درونی) روح و ذهن ماست. در کتاب صوتی چهار میثاق به شما اموزش داده می شود با تمرکز بر امیال خود درست و قلط را بهتر تفکیک کنید.
Majid Mohamadi
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
یکی از بهترین و موثرترین کتاب‌ها در زمینه خودشناسی است که بسیار ساده و کاربردی است والبته این کتاب را باید به آرامی و چندین بار خواند و تمرینات آنرا انجام داد تا نهایت نتیجه گیری از مطالب کتاب حاصل شود. خواندن آنرا بسیار توصیه میکنم.
مهری علیپور
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
یه کتاب چقدر میتونه خوب باشه ….
اگه موضوع خوب بودن کتابو کنار بذاریم به نظر من مهمتر از محتوا و موضوع کتاب، عمل کردن ب دستورالعمل هاشه
اگه شما واقعا تو زندگیتون میخوایین ب ارامش برسین و واقعا مرد عمل هستین باید بگم ک این کتاب برا شماس
zOhreh
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
فوق العاده کتاب خوبی هست پیشنهاد میکنم برای تموم دوستانی که میخوان نظرشون عوض شه به همه چی، من با خواندن این کتاب خودمو پیدا کردم‌ تو موقعیتی بودم از هر چی و هر کی بیزار ولی الان حال بهتری دارم و تشکر میکنم از این برنامه خوب
Amir Eshaghi
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
عالیه، با این کتاب سفر می‌کنی به گذشته خودت که چه قدر قول‌هایی دادی به خودت و الان طبق آن زندگی پیش می رود همه آن قول‌ها بد نیست عشق میکنید با خودتون وقتی می فهمید چه خبره البته که به عمل دراوردنش در این روزگار شلوغ کار آسانی نیست
محسن ربیعی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
کتابی بسیار تاثیرگذار و مفید است که با زبانی ساده و روان با ارائه روشی خلاصه و در عین حال جامع برای ارتقای شخصیت و بینش فرد راه حل ارائه‌ می‌دهد و طی کردن مسیر زندگی را برای انسان جذاب و نشاط آور و همراه با رضایت درونی می‌کند.
حدیث رفیعی
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
این کتاب فوق العاده است، کمک میکنه خیلی از احساسات منفی خود و دیگران رو درک کنیم و این به بهبود زخم هامون کمک میکنه
من خیلی وقت پیش با این کتاب آشنا شدم ولی خوشحالم که الان خوندمش
گوینده و موسیقی هم خیلی توی درک مفاهیم کمک کننده بود
ترانه کمالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
صدا و لحن راوی، بسیار مناسب محتوای متن است. فقط موزیک‌های انتهایی هر بخش بنظر کمی بیشتر از حالت نرمال طولانی‌ست.
بارها باید به خود یادآوری کنیم چطور «می‌شود» بهتر زندگی کرد. «آگاهی، تنها چیزی‌ست که ارزش قمارِ یکتا زندگیِ ما را دارد.»
عاطفه ...
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اصولی که در این کتاب مطرح میشه، همون اصولی هست که اگه بتونیم همیشه به یاد داشته باشیم و بهش عمل کنیم، میتونیم امیدوار باشیم که بسیاری از مشکلات زندگیمون رفع میشه و خیلی آسوده تر میتونیم زندگی کنیم و سطوح بالاتری از رشد شخصی برسیم
معصومه مولایی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
بسیار زیباست دومین باره که شروع کردم دوباره گوش کنم حتما بخوانید
همه مطالب آن بدرد بخوره
یکی از مطالب آن اینه که برای یک اشتباه نباید چندین بار سرزنش شویم این کاریه که من هر بار که یادآوری می‌کنم دوباره خود را سرزنش می‌کنم
شاخ نبات براتی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
اگر نخوندید هنوز این کتاب رو، یعنی یک بدهی بزرگ به خودتون دارید…بهترین کتاب دنیاست این کتاب و ممنون از کتاب راه که صوتی این مجموعه‌ی گرانبهارو دراختیار ما قرار داد تا به عنوان نوشدارو بارها و بارها مرور کنیم
بهار امین پور
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
سلام وعرض ادب
شاید برای بار ۱۰ باشه که این کتاب رو گوش میدم الان، این کتاب به شدت عالیست و به تنهایی اگر که حتی هیچ کتابی نخونی تمام ابعاد شخصیتی و روحانی رو رشد میده، هربار که گوش میدم مطلب جدیدتری رو متوجه میشم
Masoud Soltani
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
این کتاب فوق العاده بود و زندگی من رو به شدت تحت تاثیر قرار داد، تا الان بیش از ۱۰ بار گوش دادم و هر بار نکته جدیدی ازش دریافت کردم.
به شدت پیشنهاد میکنم این کتاب رو با صدای ناب نیما رئیسی گوش بدید و لذت ببرید
صدیقه اقبالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
یک کتاب فوق العاده برای کمک ب خود، برای اینک دیگ بخاطر حرف دیگران ب خود نمیگیریم و تصورات باطل نمی‌کنیم و تمام تلاش مون میکنیم خودمون، خودمون رو بسازیم... پیشنهاد میکنم یه دفعه هم شده این کتاب رو هرکسی مطالعه کنه.
Masoum Ghafari
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
محتوای کتاب پر از مطالب تکراری درباره موفقیت فردگرایانه است... حتی در حیطه موضوعی خود هم حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد... تعجب می‌کنم از این همه تعریفی که درباره آن شده... با اینکه صدای آقای رئیسی را دوست دارم ولی اجرایشان را نپسندیدم.
عبدالحکیم تلاشان
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
دومین بارم است دارم کتاب را مطالعه میکنم.
به جرات میتونم بگم از بهترین کتابهای خودسازی است و صدای نیما رئیسی هم در مطالعه را دل انگیز تر کرده است.
آموزش‌های کتاب کاملا قابل اجرا است
کتاب در مورد قدرت کلام است.
امیر الماسی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
درباره متن کتاب و نویسنده که حرفی برای گفتن نمی‌مونه، انقدر که این کتاب عالی هست و می‌تونه زندگی شمارو کاملا تغییر بده، اما درباره گویندگان کتاب و موسیقی بگم اینکه عااااالی گویندگانی با صدای گرم و دلنشین و موسیقی روح نواز 🙏
Uns Roy
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
سلام عزیزان کتاب خوان. بارها و بارها کتاب رو شنیدم و لذت بردم. صدا و موسیقی متن عالی. فلسفه ارائه شده برای زندگی هم عالی. با کلام خود گناه نکنید... هیچ چیز را بخود نگیرید... آخرین تلاش‌تان را بکنید... موفق باشید. 🌹
بنیامین همتی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
یکی از کتابهای خیلی خوب و عالی بود که گوش دادم هم گوینده عالی داره و هم موسیقی بین بخشها زیبا و دلنشین هست
و برای درست زندگی کردن هر انسانی واجب تا این آموزهای کتاب رو گوش بده و تو زندگی خودش به کار ببره
مهدی قلعه بان
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من ۲۰ سال بود تو محدودیتها و چهارچوبهایی که پدران و مادران برای ما جاگذاشتن دست و پا میزدم، ومیدونستم که حالم خرابه ولی راهی پیدا نمیکردم، تااینکه این کتابو خوندم، تغییرم داد و منو به کتاب خوندن علاقمند کرد.... عالی
کاربر 2328413
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من این کتابو قبلا خونده بودم ولی از گوش دادن به کتاب صورتش لذت بردم کتاب بسیار خوب و با ارزشی هست کاملا کاربردی در زندگی و صدای دلنشین راوی و موسیقی زیبا باعث میشه که بارها و بارها کتاب رو گوش بدی و لذت ببری
شهرزاد شاه حسین زاده
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
فصل هجدهم هستم، تعریف این کتاب باعث شد بخرم. مطالب کتاب تقریبا برام تکراریه ولی مفید!تنها چیزی که باعث میشه کمی اذیت بشم صدا و لحن مخوف راویه! طوری حرف می‌زنند انگار دنیا به آخر رسیده و این تنها درمان اجباری انسان هاست.
سمیه بداق
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
خیلی خوب بود. اطلاعاتی که آدم ناخودآگاه در وجودش داره اما بخاطر اینکه دچار روزمرگی شدیم و این اطلاعات فراموش و خاموش شدن و تبدیل به آدم واکنش گرایی شدیم رو بیدار میکنه. در راه و رسم زندگی رو برات ترسیم میکنه اما موسیقیش خیلی زیاده.
گلنوش .آ
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
یک پیشنهاد، دوستانی که کتاب غول درون را مطالعه کردید از چهار میثاق و میثاق‌های بیشتر در تمرین دادن برنامه و اهداف به ضمیر ناخوداگاه که در فصل هشت عنوان شده استفاده کنید. بسیار سودمند هست.
محمود رضا ولی‌خانی
۱۳۹۸/۰۵/۰۳
محتوای آموزنده‌ای داره،
ولی آخه چرا این موسیقی بسیار آزاردهنده رو روی کتاب گذاشتند؟ درسته کتاب مربوط به یک سرخپوست میشود، اما آیا موسیقی سنتی و آواز سرخپوستی رو همه دوست دارند؟ از کتابراه خواهش می‌کنم این نظر رو پاک نکنه تا به دست تهیه کننده‌اش برسه.
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
👋 سوالی دارید؟