نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهار میثاق - دون میگوئل روئیز

نازنین
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
این کتاب رو انوشا معرفی کرد و تو کتاب بیداریش دایم اصرار دارد مطالعه اش کنید. اولش فکر کردم با روانشناسی یونگ که در حال مطالعه اش هستم در تناقض است، اما بعد از بیشتر گوش دادن متوجه شدم میتواند حتی تسهیل کننده باشد
مقصود سیفی
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
این کتاب به تنهایی میتونه یک آدم حاضر به تغییر رو متول کنه
از همه متشرکم بخصوص راوی اقا نیما رئیسی که طوری کتاب رو بیان میکنن که انگار خودشون همه اینهارو نوشتن و زندگی کردن واقعا عالی
کتاب راه عالی هستی
mari zare
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
سلام مرسی از کتابراه کتاب بینظیر با مطالب آموزنده که انسانیت و آگاهی را برامون توضیح میده که وابسته به چهار اصول حقیقی زندگیه. مخصوصا قسمتی که به تاثیر جملات و تعریف تمجید و یا انتقاد و سرزنش تاکید داره.
نازنین کهوایی
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که من خوندم، بعد از تمام شدن کتاب هر از گاهی باز به کتاب بر میگردم و باز چهار میثاق رو گوش میدم، به نظرم اگه این چهار میثاق رو جزئی از زندگی بزاریم غمی دیگه در این دنیا وجود نداره.
آرام علیمردانی
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
واقعا کتاب عالی بود خیلی ساده و روان مطالب توضیح داده است و واقعا وقتی ب متن کتاب دقت میکنی میبینی رویدادهایی ک در زندگی هر انسان رخ می‌دهد را به تصویر میکشد من که خودم دوست دارم برای بار دوم هم کتاب را گوش بدهم
ماهره احمدی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
واقعا کتاب خوبیه یک دوره گوش دادم ارزش اینو داره چندین بار گوش بدی. ذهنیت آلود زبان مفتی گو بخصوص برای الان که همه مردم به چیزی بد فکر میکنن برای زندگی دیگران هم همینو میخوان واقعا اگر عمل کنی بهش عالی
Mahdi Kiany
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
کتاب “چهار میثاق” نوشته دون میگوئل روئیز، یکی از آثار برجسته در زمینه خودیاری و رشد شخصی است. این کتاب بر اساس حکمت‌های باستانی تولتک‌ها نوشته شده و به چهار اصل ساده اما عمیق برای بهبود زندگی اشاره می‌کند.
T. Sedaghat
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
کتاب سرشار از عشق و آرامش هست. به شما می‌آموزد که چطور عواطف خود را مهار کنید، میثاق‌های جدیدی با خود ببندید، خود را اصلاح کنید، با زندگی کنار بیایید، به آن عشق بورزید و از آن لذت ببرید. صدای گوینده هم بسیار عالی بود.
زهره حمزه
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
کتابی که مخطبان خاص خودش رو داره با افکار خاص، البته اینقدر این کتاب عمیق هست مطالبش که من هر فایل رو شاید چند بار گوش دادم و هر بار نکته جدیدی ازش دریافت نمودم، خلاصه که در هنگام گوش دادن به هیچ چیز دیگه نباید فکر کرد
فاطمه میم
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
بی نظیر بی نظیر بی نظیر یکی از بهترین و عالی ترین کتابهایی بود که خوندم این کتاب دیدگاه و ذهنیت من رو به مقدار زیادی تغییر داد. خصوصا با گویندگی فوق العاده ی جناب نیما رئیسی که بسیار گیرا و دلخواه بود.
صدیق احمدزاده
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
کتاب چهارمیثاق از اون کتاب‌هایی که وقتی میخونیش میگی کاش قبل و قبلتر این کتاب و میخوندم وبه یقین میگم این کتاب ازاون کتاب هاست که یک بار نمیخونینش و اون قدر دیدتون به زندگی عوض میکنه که میگین کاش همه این کتاب و میخوندن
تینا ساریخانی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
این کتاب بسیار خوبه و صدای گوینده هم خوبه فقط موسیقی اولو آخر هم میگیم لازمه ولی دیگه وسطه فصل یهو موسیقی شروع میشه و خیلی طولانیه. کلا هر فصل ۷ دقیقس که ۲ دقیقه‌ی یا حتی بیشتر صرف موسیقی شده. با تشکر
فاطمه قاسمی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
کتاب چهار میثاق همانطور که از اسمش پیداست چهار نکته خیلی مهم به ما میاموزد که شعار اصلی پیامبر خدا زرتشت میباشد از جمله کلامی که از دهان تو بیرون میاید پیامدهای بیشماری دارد پس مواظب کلامت باش چون......
ساغر عزیزی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
بسیار خوب بود و انتخاب موسیقی هم بسیار خوب بود
ممنون از همه کسانی که در این کتاب گویا زحمت کشیدن و در ضمن من کتاب راه را خیلی دوست دارم و لحظه‌های خیلی خوبی رو اینجا سپری میکنم از شما هم ممنونم🙏🌹 ساغر عزیزی
Alireza Nosrati
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
در مورد موضوع کتاب باید بگم برای من اینگونه بود که مسیر زندگیم رو از تاریکی مطلق خارج کرد و باعث شد بتونم دوباره به این برسم که زندگی ارزش زندگی کردن دارد....
صدای گوینده، موسیقی متن، همه و همه عالی بود.
زینب فلاحی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
باید بگم کتاب خیلی خوبیه من پیشنهاد میکنم که چندین بار گوش بدید تا مطالب کاملا تو ذهن بمونه یک دنیای جدیدی پیش روی آدم قرار میگیره برای من مفید بوده امیدوارم برای دیگران هم همینطور باشه
فتحی
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
صدا و خوانش گوینده بسیار عالی و آرامش بخش.
مفهوم کتاب هم درباره خودشناسی و ارامش حقیقی و درونی بود اگر واقعا بشود ک چهار میثاق گفته شده را رعایت کرد، دیگر چیزی نمیتواند آرامش انسان را برهم زند
غزاله
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
کتابی که باید چندین بار خوانده و یا شنیده شود. از آن دسته کتابهاست که باید ملکه‌ی ذهن شود. نمیشود از این کتاب به راحتی گذشت. اگر این کتاب را نخوانده اید پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید و بخوانید
Hamid 3D
۱۴۰۱/۰۷/۰۵
چهار میثاق یکی از بهترین کتابهایی است که مارا به خودشناسی و رسیدن به یک انرژی سالم نزدیک می‌کند. شاید بی اغراق بالای ۲۰ دفعه آن را شنیده‌ام. صدای نیما رئیسی هم ارزش کتاب را دو چندتن کرده
Maheil .
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
کتاب خوبیه مخصوصا اون قسمتش که میگه با کلام خود گناه نکنید خیلی این جمله روی من اثر گذار‌بوده گاها پیش آمده خواستم حرفی بزنم گفتم نه با کلامم گناه نکنم چون خیلی به انرژی منفی کلام معتقدم که برمیگرده به خودمون
ahmad khanzade
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
ممنونم بدنبود، ۳ستاره بخاطر زحمتی که کشیدین میدم
ولی کلا اینجوری بگم اجداد ماهم گفتن،
میثاق اول گفتارنیک
میثاق دوم پندارنیک
میثاق سوم کردار نیک
این اقا اومده پندار نیک رو دوقسمت کرده که بشه ۴میثاق
اون چیزایی که فرهنگ و تمدن ما داره هیجایی نداره ولسلام
کتاب خوان
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
گویندگی کتاب فوق العاده بود صدای بسیار دلنشین و تأثیرگذار... به نظرم قدرت نسخه صوتی خیلی خیلی بیشتر از خواندن خود کتاب باشه در ادامه این کتاب پیشنهاد می‌کنم کتاب تمرین نیروی حال رو هم حتما برای درک بیشتر مطالعه کنین
saba abolghasemi
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
از همه‌ی ابعاد داستان بی‌نظیر شرح داده شده و با خواندن این کتاب سعی در اصلاح خود و نفکرات قدیمی مان میکنیم. هر بار که خوانده شود دقیق ترو زیبا تر عمل کرده. به همه‌ی دوستان پیشنهاد میکنم
Nilo Kian
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
سلام ممنون از این برنامه خوبتون وای ک خداروشکر ک مدتهاست وقت خوندن کتاب و نداشتم با گذاشتن کتابهای صوتی چقدر عالی شده همه چیز من دوباره کتاب خون شدم و خوشحالم مرسی واقعا ازتون خسته نباشید
الف قلیپور
۱۳۹۸/۰۶/۱۷
فوق العاده بود، من کتاب صوتی زیاد گوش میدم، به بقیه که اولین کتاب و یا جزوه موارد ذهنشون هست پیشنهاد میکنم بخرنش، بسیار سودمنده، این کتاب و این نوشته‌ها فوق اااالعاده است، میتونم فقط بگم از دستش ندید
maya shahla
۱۳۹۸/۰۶/۱۵
عالیه این کتاب
اول محتوا که اگر کتابهای زیاد و با ارزش زیاد خونده باشین بیشتر براتون قابل درکه
موزیک و صدا و نحوه بیان گوینده هم عالیست نه تند و نه آهسته جملات را هم درست بیان میکنند
رحمانی
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
کتاب خوبیه
من کتاب زیادی خوندم
ولی این کتاب چندتا تکنیک خوب برای کنترل ضمیر ناخوداگاه داشت ک برام جالب بود
توصیه میکنم حتما اینو گوش کنید قطعا بعدش ذوق اینو دارید زندگیتون رو تغییر بدید
زهره شریفیان
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
عالیه 😍 بی نظیر
دقیقا در زمانی که نیاز داشتم که در شخصیتم تغییر ایجاد کنم این کتاب به من معرفی شد.
با صدای آرام و دلنشین استاد نیما رئیسی که دیگه معرکه است.
تزریق آموزش و آرامش به سلول‌های مغزت👌🥷
یلدا
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
این کتاب، خوانش خیلی عالی داره. خود کتاب هم بارها توسط اساتید مورد اطمینان من به من توصیه شده. تمام کتاب چهارمیثاق، نوعی یادآوری برای ما هست تا بشکل موثری در مسیر رشد خودمون قرار بگیریم.
شبنم کبیری
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
کتابی در زمینه خودشناسی که به من خیلی کمک کرد تا انرژیمو ذخیره و کمتر هرز انرژی داشته باشم و باعث بیداری روح میشه چون شمارو با این میثاق‌ها به کمان انسانیتون نزدیکتر میکنه و ژرفتر میشید
زینب دهقانی
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
درود. کتاب فوق العاده تاثیرگذار و کاربردی ست و واقعا بر مبنای واقعیتی ست که در مسیر زندگی برای ما رخ داده. سپاس از بیان شیوا و دلنشین گوینده. پیشنهاد میکنم به دوستان که کتاب رو تجربه کنند
Maniya Aghakhani
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
عالی بود هر چی بگم کم گفتم واقعا برای هر سنی و هر خانم و آقای پیشنهاد میکنم حتما چند بار بشنون من که به شخصه خیلی دوست داشتم و نکات زیادی از این کتاب آموختم و به همه پیشنهاد میکنم ممنونم از کتابراه
فاطمه صالحی
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
بیشتر از ۱۰ بار این کتاب رو خوندم و گوش دادم که هر بار گوش دادم یه چیز حدید ازش فهمیدم و هرچی از این کتاب و از قوی بودن این کتاب گفتم واقعا کم گفتم، جزو بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم و گوش دادم
کیوان مظفری
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
اجرا و تنظیم خیلی خوب بود‌ ای کاش در دو قسمت اخر که نتیجه گیری بود اجرا و تن صدا لطمه‌ای زیادی به روند موضوع زد و حس قشنگی که درسی دو قسمت همراه شنوده بود در دوقسمت اخر کلا حس و ارتباط با کتاب قطع شد
رویا
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
سلام و درود فراوان کتاب چهار میثاق مطالب فوق العاده و بی نظیری را بیان می کند و با شنیدن این کتاب تاثیر فراوانی در زندگی من داشت و راه و روشنایی خاصی در زندگی من ایجاد می کرد. باسپاس از کتابراه
ملینا ن
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
کتاب بسیار زیبا ست و پر محتوا ولی واقعا گوینده نتونسته حق مطلب رو ادا کنه و موزیک‌ها اصلا مرتبط با متن کتاب نیست و کلی هم موزیک داره موزیک‌های طولانی و بی ربط من دوست نداشتم واقعا 😒
Roya Amiri
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
بسیار و عالی و‌موثر بود. برای من تلنگری شد تا آگاهانه تر به مسایل و گفتگو هایم فکر و عمل کنم
از خواندن این کتاب بسیار راضی هستم و تلاش میکنم تا رهنمودها و میثاق هایش را بکار ببندم 🙏
هنا روئین
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
سلام به همراهان گرامی
کتاب چهارمیثاق از جمله کتابهایی که از شدت خوبی نمی‌دونم در موردش چی بگم
بسیار بسیار عالی با صداهایی دلنشین خیلی خوشبختم که برای بار چندم این کتاب رو گوش دادم
واقعا سپاسگزارم
نسیم قاسم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
صدای زیبا و بکرِ آقای رییسی باعث‌شد بهتر به دل بشینِ محتوای کتاب عالیِ و بهتون کمک می‌کنه حداقل چند ساعتی از آدم‌ها دنیا خشن بیرون فاصله بگیرید تکرار باعث تداوم میشه یک بار جوابگو نیست
آتنا موسوی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بهترین کتاب برای پیشرفت شخصی هست ازنظر من، اگر همه انسان‌ها این حقایق رو میدونستن، جهان جای فوق العاده زیبایی بود برای همه. کتاب صوتیش با این گوینده، بسیار تاثیر گذار بود برای من.
منیره طراحی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
سلام کتاب بسیار تاثیر گذار و عالی با گویندگی بسیار عالی حداقل ۳ بار گوش دادم بازم گوش میدم یعنی اگه واقعا مسایلی رو که گوشزد میکنه عمل کنیم زندگی جز بهشت نخواهد بود ممنون از کتابراه
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
کناب فوق العاده زیبا اموزنده و جذاب و البته باید خاطرنشان کنم گویندگی عالی اقای رئیسی من رو ترقیب کرد این کتاب زیبا رو مجدد گوش کنم ممنونم از همه‌ی دست اندر کاران تهیه‌ی این اثر گیرا
Arezoo H.N
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
کتاب بسیار مفیدی بود با صدای دلنشین و موزیک‌های متن بسیار جذاب، این کتاب نقطه قوتی برای ایجاد روح انسان در راه پذیرش خوبیها و دوری از زشتی‌ها بدیها داره واینکه چگونه امادگی دریافت اونها رو پیدا کنیم
PARSA TN
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
به شخصه کتاب‌هایی که به این صورت سعی میکنن مشکل‌های ریشه‌ای و نشون بدن و بگن بهتره درست بشه و نمیپسندم و بیشتر شبیه شعار هست، خیلی از این‌ها عادت به شدت قوی‌ای شدن، ترجیح میدم راجع به نوع زندگی کردن با اونا صحبت بشه
Sharar Ed
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
بسیار عالی و تاثیر گذار، من واقعا این کتاب بزرگ خودشناسی و درک خود رو به همه پیشنهاد میکنم
اما یه ستاره کم دادم چون صدای گوینده برام مونوتون بود و یه جاهاییش خسته و خواب آلود میشدم
راضیه علم دار
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
بنظرم کتابی هست که واقعا هر کسی بایدحداقل ۱ بار بخونه یا گوش کنه و در زندگی بکار ببره. در ضمن گوینده لحن زیبا و جدابی داره و باعث تاثیر گذاری بیشتر میشه. موسیقی خوبه اما بنظرم کمی زیاد بود
Mohsen Younesi
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
این کتاب کتابی است که من خودم جزو ضروریات زندگیم گذاشته‌ام، مثل غذا خوردن. غذای ذهنم رو با این کتاب تامین میکنم. هر روز بهش گوش میدم
بارها و بارها و بارها
صدای زیبای نیما رئیسی هم که فوق العاده است
مسعود بوستانی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بسیار کتاب پربار و با مفهومی کاملا صحیح از قوانین این دنیا که متاسفانه توی جامعه گم شده، واقعا حسرت خوردم که زودتر این کتاب رو نخونده بودم، واقعا خدارشکر میکنم که این کتاب رو در مسیر من قرار داد
Kaveh Asadpour
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
سلام
من قبلا کتاب چهار اثر را خواندم وواقعا اموزنده بود وپیرو آن کتاب صوتی چهارمیثاق افکارودیدگاه انسان را نسبت خیلی روشهای غلط زندگی اگاه میسازد، بسیار اموزنده است این کتاب
با تشکر
مینا مهرآذر
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
این کتاب رو صد بار هم بخونی باز هم مطلب و نکته‌ی جدیدی پیدا میکنی که قبلا درک نکرده بودی
و صد البته فایل صوتی هم بینظیر بود موسیقی عالی، صدای دلنشین و بیان احساسات درست و بجا
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟