نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهار میثاق - دون میگوئل روئیز

mohammadreza hassanzadeh
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
بسیار عالی، ایکاش انسانها منصفانه گوش میدادن و با بیشترین تلاش، تلاش میکردن برای انسان بودن و شاد بودن
Bahman Maryami
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
انتخاب موسیقی بسیار زیبا با صدای زیبای آقای رئیسی. کتاب بسیار مفید و آموزنده
Hanieh Khanjari
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
عالی بود اگر اهل تغییر و گوش شنوا دارید حتمن بخونید
Masiha Rohlahi
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
کتاب مفید و قابل استفاده در امورات زندگی، کاش همه افراد در جامعه ایرانی بتوانند مطالعه و بکار گیرند
fariba bahmiyari
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
یکی از بهترین بهترین بهترین کتاب‌های که گوش کردم و‌ ممنون از گویینده بسیار عالی🙏🏻
ماریا
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
سلام کتابی عالی بود خصوصا صدا گذاری و صدای گوینده کاملا با فضا و محتوا همخوانی داشت دوسش داشتم.
مرجان
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
کتاب خیلی خوبی بود و ارزش خوندن داره و با باورهات آشنا میشی و پیشنهاد میدم بیشتر یک‌بار خونده بشه
فرناز مزروعی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
بسیارکتابی بینظیروفوق العاده ایست... سپاسگزارم از دخترم که به من معرفی کردند، خدایا سپاسگزارم
reza zandi
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
نمیدونم من و جذب نکرد شاید باید تو انتخابم بیشتر دقت کنم که با سلیقه‌ام در یک راستا باشد
Angel
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
محتوای کتاب ساده و عمیقه چطور ممکنه کسی که تو مسیرخودشناسی و خود سازیه این کتابو نخونده باشه
Zahra Jamali
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
عالی اما کتابم بخونید فقط صوتی گوش ندید کشف خودتون با خوندن بیشتره
مرضیه اکبری
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
آرامش واقعی میتونه وقتی باشه که با همه وجودتون به جملات کتاب عمل کنید، خوندن مهم نیست عمل کردن مهمه
Mehdi Arab
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
بسیار عالی و کاربردی در زندگی و کسی که استفاده کنه سبک زندگیش کم کم تغییر می‌کنه👌👌👌
نغمه ندائی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
سلام و وقت بخیرممنون خوب بود اما چرا اینقدر ادایی بود: | یکم عجیب بود برام ولی محتوا جالب بود
زهرا همتی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
خیلی کتاب قوی بود. برای آدم‌های حساس نسبت به حرف و انتقاد دیگران خیلی گزینه خوبیه
روح الله مهدیزاده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
چقدر میتونه یه کتاب، شفاف و روان باش... واقعا لذت بردم ممنونم از زحمات نویسنده و کلام شیوای گوینده
شبنم قاسمی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
بهترین کتاب و تاثیر گذارترین کتاب بین همه کتاب‌هایی که خوندم، هرچهارتا قانون همیشه تو مغزم😔
مهسا سلطانی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
من با این کتاب بسیار آرامش گرفتم. ترکیب عرفان و فلسفه...
پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
الهه سلمانی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
من ماها و سال هاست که چندین بار به این کتاب گوش میکنم، بهترین کتاب برای بهتر زیستن
امیرعباس علیپور
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
کتاب واقعا فوق‌العاده ایه اگه بتونید به دستور العمل‌هاش گوش کنید خیلی به رشد فردی کمک میکنه
حوریه عباسی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
سلام وقت بخیر کتاب عالی بود در زمینه خودسازی. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
shirin eslah
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
یکی از بهترین کتاب‌هایی که خوندم، خیلی به من آرامش داد. ارزش چند بار خوندن رو داره
مرضیه عبدالله زاده
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
بی نظیره. کلام کتاب بسیار روان و قابل فهمه توصیه میکنم چندین بار کتاب رو گوش کنین
Ahmad reza jalili
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
با سلام خیلی مفید و آموزنده هست من ۴ بار این کتاب رو گوش دادم هر بار درس جدیدی میده خیلی عالیه
Fari
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
از اون کتابایی بود که با همه‌ی مطالبش موافق نبودم ولی در کل بسیار الهام بخش و زیبا بود
نجمه پاشای
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خیلی جذاب بود و اینکه چنین دیدگاهی وجود داشته و وجه اشتراکش با علم روانشناسیه برام جالب بود
حسین افخمی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
صدا و موزیک هنگامش عالیه، هم آموزنده هم آرامش بخش، از دست ندیددر نور وعشق باشید
سحر اخوندی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
خیلی کتاب خوبی بود با لایه های عمیق روحم احساس ارامش کردم و و اقای رییسی گویش عالی داشتن
وحید حصاری
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
خیلی کتاب خوب و تاثیرگذاری هست من واقعا لذت بردم مخصوصا با صدای نیما جان رئیسی 💚🤍
سهراب نعمتی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
درود و عشق این چهار میثاق را رعایت کنید و زندگی خودرا تغییر دهید حتما چند بار مطالعه شود عالی 🙏❤
alirezaa salari
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
این کتاب از بی نظیرترین کتاب‌ها در حوزه رشد فردی بوده که خواندم. و ارزش بارها بارها خواندن را دارد.
ماریا
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
کتاب خیلی خوبیه اما نه فقط برای گوش دادن بلکه تماما باید عمل کرد تا مفید باشه واستون
آسیه اصغری
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
صدای گوینده عالییییی و موسیقی متن فوق‌العاده مناسب برای کتاب انتخاب شدند سپاس فراوان
سلمه ساجدی
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
کتاب بسیار خوبی است چندین بار بهم توصیه شده بود، بالاخره موفق شدم و بسیار استفاده کردم
سانازداودی
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
قطعا پیشنهاد میدم چون به شخصه برای من خیلی انگیزشی بود و زندگیمو تغییر داد صدای گوینده هم عالی بود
هانیه زحمتکش
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
برای آرامش ذهنتون این کتاب رو حتما بخونید و بعد آرامش رو در جسم و روحتون احساس کنید
M.SN
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
باسلام کتاب چهارمیثاق روبه نظرم همه بایدبخونن به خصوص کسانی که دنبال آگاهی ونورهستند
مژگان پرصبران
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
این کتاب بسیار عالی است پیشنهاد میشود حتما خوانده شود ویا گوش داده شود از کتابراه ممنونم
F F
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
این کتاب سنگین برای افرادی که دوست دارن درگیر کتاب بشن و مفاهیم کتاب اون‌ها رو فکر ببره
Mahdi
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
این کتاب فوق‌العاده‌ست. به شدت پیشنهاد میکنم که بخونیدش یا اینکه نسخه‌ی صوتی رو گوش بدید
یاسمین مسعود
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
بسیار عالی بود کتاب سنگینی بود. ولی شاید برای اشخاصی که کلا اهل کتابن ساده و روان باشه😁💗
شهناز زمانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
اگه تمایل داری خود و خدا رو فراتر از هر دین و مذهبی بشناسی، این کتاب خیلی بهت کمک میکنه
مریم خردمند
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
وای از جذابیت گویندگی این کتاب و متن زیبا مثل حرکت رودخانه دلنشین و تاثیر گزار.
سهیلا آشوری
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
کتاب ارزنده ایست ولی موسیقی متن خیلی زیاد و غیر قابل تحمل.. ممنون از کتابراه بابت کتابهای خوب
محدثه میرحسینی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
متن عالی، صدای آقای رئیسی عالی، موسیقی عالی. امیدوارم همه‌ی آدمهای جهان بخوننش و ازش لذت ببرند.
زهرا بابایی
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
بد نبود کتاب روانشناسی هست و چهار تا رفتار تا مناسب رو توصیه می‌کنه انجام ندید مثل غیبت کردن و. ‌
منصوره الوند آذری
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
من نوشتار این کتاب بیشتر بهم چسبید صدای راوی خوب نبود البته برای من
اما کتاب فوق العاده اس
علی زنگنه
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
خوندن این کتاب رو توصیه میکنم و مهمتر از اون، بکار گرفتن توصیه هاش رو در زندگی
عالی و تاثیر گذار بود
Reyhane Janan
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
کتابی بی نظیر و پر معنا... بارها و بارها گوش دادم و هر بار چیزی جدید یاد میگیرم
شیرین شریفی
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
اگر هزار بار هم بخوانمش باز برای بار هزار و یکم مطلبی جدید برای شناساندن به من دارد
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟