نقد، بررسی و نظرات کتاب با کمال احترام، با شما مخالفم - جان اینازو

فائزه شفیق پور
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
بنظرم خیلی ریزبینانه انسان رو به تأمل و قضاوت موشکافانه در مسائل تشویق می‌کرد و اینکه جامعه آمریکا فقط ادعای آزادی بیان رو دارند ولی خودشان هم هنوز به درستی معنی اشتباه و شر را نفهمیده‌اند یا بهتر بگویم نمی‌خواهند بفهمند طبیعت خودکامگی به انسان اجازه آزاداندیشی را نمی‌دهد ولی در کل آموزنده بود
👋 سوالی دارید؟