نظر فائزه شفیق پور برای کتاب با کمال احترام، با شما مخالفم

با کمال احترام، با شما مخالفم
جان اینازو، فرخ بافنده
۵(امتیاز ۱ نفر)
فائزه شفیق پور
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
بنظرم خیلی ریزبینانه انسان رو به تأمل و قضاوت موشکافانه در مسائل تشویق می‌کرد و اینکه جامعه آمریکا فقط ادعای آزادی بیان رو دارند ولی خودشان هم هنوز به درستی معنی اشتباه و شر را نفهمیده‌اند یا بهتر بگویم نمی‌خواهند بفهمند طبیعت خودکامگی به انسان اجازه آزاداندیشی را نمی‌دهد ولی در کل آموزنده بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟