نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌های کوتاه کارآفرینی - فردین شورج

محمدحسین سبحانیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
عرض سلام و خسته نباشید به عزیزان کتابراهی. قسمت کوتاهی از کتاب را خواندم. ولی آنچنان از خواندن نکات و درسها لذت بردم که باخودم گفتم ایکاش زودتر با این کتاب آشنا شده بودم. کتاب فوق العاده ازنظر محتوا عالی هست. توصیه میکنم حتما مطالعه بفرمایید.
Hossein
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
به نظرم بجز سه چهار داستان اول بقیه اصلا نه منطقی بودن و نه پندی داشتن نویسنده با هزار زحمت یه ربطی بهشون میداد
مهدی ممشلو
۱۴۰۴/۱۲/۲۶
من برای بخشی از تحقیقاتم استفاده کردم، بعضی از داستان‌ها تکراری بودند و بخشی هم کلیشه‌ای بود
👋 سوالی دارید؟