نظر محمدحسین سبحانیان برای کتاب داستانهای کوتاه کارآفرینی

داستانهای کوتاه کارآفرینی
محمدحسین سبحانیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
00
عرض سلام و خسته نباشید به عزیزان کتابراهی. قسمت کوتاهی از کتاب را خواندم. ولی آنچنان از خواندن نکات و درسها لذت بردم که باخودم گفتم ایکاش زودتر با این کتاب آشنا شده بودم. کتاب فوق العاده ازنظر محتوا عالی هست. توصیه میکنم حتما مطالعه بفرمایید.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.