نقد، بررسی و نظرات کتاب بیم‌ناک - لورن رابرتس

شادی باقرزاده
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
قشنگ بود.. اما نه مثل جلد های قبلی داستان شوک کننده یا جدیدی نداشت.. تو همون دوره اتفاقات جلد قبلی پیش میره و خب یجورایی کلا تو افکار کیت بودیم برای من صرفا حکم رفع دلتنگی از سرزمین ایلیا رو داشت..
نرگس دیلمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
به قسمت های کیت و مارا علاقه نداشتم کاش به جای اینکه انقد روی کیت مانور می داد از بلر و لنی بیشتر می گفت ولی در کل قشنگ بود پیشنهاد می کنم
مریم بادپا
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
عالی بود و خوشحالم که داستان ادامه داره. به نظرم در مورد مارا حق با کیت بود و مارا خودش زود قضاوت و برداشت کرد
فاطمه
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
من این جلد رو زیاد دوست نداشتم با این حال خوب بود
👋 سوالی دارید؟