نظر مریم بادپا برای کتاب بیم‌ناک

بیم‌ناک
لورن رابرتس، پگاه فرهنگ مهر
۴(امتیاز ۴ نفر)
مریم بادپا
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
عالی بود و خوشحالم که داستان ادامه داره. به نظرم در مورد مارا حق با کیت بود و مارا خودش زود قضاوت و برداشت کرد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟