نظر شادی باقرزاده برای کتاب بیمناک

بیمناک
شادی باقرزاده
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
00
قشنگ بود.. اما نه مثل جلد های قبلی داستان شوک کننده یا جدیدی نداشت.. تو همون دوره اتفاقات جلد قبلی پیش میره و خب یجورایی کلا تو افکار کیت بودیم برای من صرفا حکم رفع دلتنگی از سرزمین ایلیا رو داشت..
هیچ پاسخی ثبت نشده است.