نظر فاطمه برای کتاب بیم‌ناک

بیم‌ناک
لورن رابرتس، پگاه فرهنگ مهر
۴(امتیاز ۴ نفر)
فاطمه
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
من این جلد رو زیاد دوست نداشتم با این حال خوب بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟