نقد، بررسی و نظرات کتاب منتخب نقره‌ای - دنی فرنسیس

ثمین
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
کتابی بسیار عالی، وجود جادو در دنیایی مدرن و با داستان فانتزی، یک تفاوت خاص و خوب که برای اولین بار است که می بینم، داستانی جادویی و فانتزیی در یک دنیای مدرن است و این بی نظیره است، مثل و زیبا مثل کتاب ناتوان (وجود افرادی با نیروی های خاص و افرادی بدون قدرت که در دو حذب مخالف هستند) این کتاب مانند داستان ناتوان است با این تفاوت که این بار این ژانر در دنیایی کاملا مدرن اتفاق افتاده، بی صبرانه منتظر جلد دومش خواهم بود⁦
فاطمه.ر
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
کتاب خوبی هست. اگه سانسورهایش کمتر بود خیلی بهتر می شد و می شد بهش ۵ ستاره را داد. متاسفانه سانسورها یه مقدار به اصل مطلب آسیب زدن. خوبیش اینه که بر خلاف بقیه کتاب ها، شخصیت اصلی دختراز همان اول قوی ظاهر می شه. نویسنده حداقل به خانم ها در داستانش به دید جنس قابل ترحم نگاه نکرده.
فاطمه ش
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
کتاب خوبی بود امیدوارم جلد دومش زودتر بیاد ومثل بقیه کتاب‌های چند جلدی نشه که مدتهاااا باید بمونی تا جلد بعدیش بیاد.
ساینا
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عالیه این کتابو خیلی دوست داشتم کتاب خوبیه
Meli
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بی صبرانه منتظر جلد دو کتابم
👋 سوالی دارید؟