نظر فاطمه.ر برای کتاب منتخب نقرهای

منتخب نقرهای
فاطمه.ر
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
00
کتاب خوبی هست. اگه سانسورهایش کمتر بود خیلی بهتر می شد و می شد بهش ۵ ستاره را داد. متاسفانه سانسورها یه مقدار به اصل مطلب آسیب زدن. خوبیش اینه که بر خلاف بقیه کتاب ها، شخصیت اصلی دختراز همان اول قوی ظاهر می شه. نویسنده حداقل به خانم ها در داستانش به دید جنس قابل ترحم نگاه نکرده.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.