نقد، بررسی و نظرات کتاب منتخب نقره‌ای - دنی فرنسیس

طاهره ذبیحی
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
داستان خوبی داشت اما اواخر کتاب یه مقدار تناقض وجود داشت، شخصیت اصلی (رن) با اون همه احتیاط به یکباره و بدون مقدمه به الیس اعتماد کرد و گذاشت جای سوختگیش رو درمان کنه, و باز هم با تمام شک و نگرانی و احتیاط به راحتی خودش رو در معرض دید لیدی قرار داد، جوری که شخصیت کراس نشون داده شده بود واقعاً بهش نمی خورد ۲۲ سالش باشه، به نظر یه مرد ۳۵ ساله یا بیشتر میومد، این موردو توی چند کتاب دیگه هم دیدم، وقتی متوجه شدم جلد دومم داره خیلی عصبانی شدم چون تا بخواد بیاد قطعاً داستان فراموشم شده، روی هم رفته خیلی خوشم اومد
ثمین
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
کتابی بسیار عالی، وجود جادو در دنیایی مدرن و با داستان فانتزی، یک تفاوت خاص و خوب که برای اولین بار است که می بینم، داستانی جادویی و فانتزیی در یک دنیای مدرن است و این بی نظیره است، مثل و زیبا مثل کتاب ناتوان (وجود افرادی با نیروی های خاص و افرادی بدون قدرت که در دو حذب مخالف هستند) این کتاب مانند داستان ناتوان است با این تفاوت که این بار این ژانر در دنیایی کاملا مدرن اتفاق افتاده، بی صبرانه منتظر جلد دومش خواهم بود⁦
فاطمه.ر
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
کتاب خوبی هست. اگه سانسورهایش کمتر بود خیلی بهتر می شد و می شد بهش ۵ ستاره را داد. متاسفانه سانسورها یه مقدار به اصل مطلب آسیب زدن. خوبیش اینه که بر خلاف بقیه کتاب ها، شخصیت اصلی دختراز همان اول قوی ظاهر می شه. نویسنده حداقل به خانم ها در داستانش به دید جنس قابل ترحم نگاه نکرده.
فاطمه ش
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
کتاب خوبی بود امیدوارم جلد دومش زودتر بیاد ومثل بقیه کتاب‌های چند جلدی نشه که مدتهاااا باید بمونی تا جلد بعدیش بیاد.
ساینا
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عالیه این کتابو خیلی دوست داشتم کتاب خوبیه
Meli
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بی صبرانه منتظر جلد دو کتابم
👋 سوالی دارید؟