نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرگ تدریجی جون فارو - آدرین یانگ

shima moghadam
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
من معمولا از این مدل داستان‌ها خوشم نمیاد ولی واقعا داستان جالبی داشت و نویسنده خلاقیت خوبی داشته
افسر زمانی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
باسلام کتاب را نپسندیدم ممنون و خسته نباشید
ساناز اسعدی
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
عالی بود داستان از یه جایی فکر کردم چه تکراری! اما خیلی قشنگ ا‌دامه پیدا کرد و اجرا هم زیبا بود
گیتا گلشن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
صدا گذاری و راوی‌ها عالی بودند. اما خود داستان منو خیلی جذب نکرد.
آزاده زمانی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
کتابی بسیار خاص که عیر قابل پیش بینی بود و موضوعش بسیار جذابه و پر از اسرار
آسمان محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
گاهی سرد و بی روح و گاهی توهمی که ممکن است واقعیت باشد! دنیاهای موازی....
سارا
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
کتاب خوبی برای پر کردن اوقات فراغت بود راوی خیلی خوب بود ممنون از کتابراه
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
در ژانر خودش باید بگم خاص و جذاب بود و توصیه میکنم لذتشو ببرین
Mehdi Khoshouei
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
سلام، کتاب خوبی ست. هم ترجمه و هم صدای گویندگان خوب بود.
در مجموع من پسندیدم.
هانیه عسگری
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
با وجود اینکه علمی تخیلی ژانر مورد علاقه من نیست ولی داستان جالبی داشت
دیانا حکیمیان
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
خیلی جالب بود. معمایی و تخیلی. از اون تخیلی‌ها که عالی هستن و قابل تأمل
F A
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
خوانش کتاب عالی بود شاید خودم کتاب رو میخوندم اینقدر برام جذابیت نداشت
نرگس
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
داستان در عین پیچیدگی، خوب روایت شده بود، داستانش هم جذاب بود، من دوست داشتم
سیده بانو موسوی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
جذابه البته هنوز تمومش نکردم اما تا اینجا از گوش کردنش لذت بردم
افسانه مهرداوری
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
من عااشق این داستان شدم. برام تفکر برانگیز و هیجان انگیز بود
لیلا م
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
یه کم جان کندن میخواد و حوصله ولی از نیمه، داستان به دست میاد. خاصه.
محمد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
زیاد برام جالب نبود واقعا، ولی چون هدیه بود بازم ممنون ازتون ☺️🌹
الهام پرندک
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
کتاب برای من بسیار جذاب بود خصوصا با صدای عالی همه صداپیشه ها واقعا لذت بردم
Angel heaven
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
خیلی جالب و خلاقانه بود راوی هم صدای خیلی خوبی داشت ارزش گوش دادن داشت
فاطمه بابایی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
کتاب خیلی معمایی و هیجان انگیزی بود خیلی دوسش داشتم. ممنون از کتابراه
Reihaneh dehghany
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
قلم بسیار قوی که ناشی شده از تفکر بسیار عمیق است بسیار عالی و جذاب
ملیکا سارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
کتابی با موضوعی جذاب و عالی صدای راوی جذابیتش را دو چندان کرده بود. متشکرم
سحر آجورلو
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
هنوز کامل مطالعه نکردم ولی ممنونم از کتابراه که این کتاب را رایگان کرده
سید ضیاءالدین حسینی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
کتاب خوبی بود. ارزش خوندن داره. کمی سرعتش و هیجانش پایینه اما بازم خوبه.
مرتضی محبی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
سلام کتاب خیلی خوبی بود اولش یه کم سر در گم بود اما بعدش جذاب شد خیلی خوشم اومد
فرحناز طاهری
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
خوب بود. اما من خیلی از این‌جور کتاب‌ها در برنامه کتاب‌خوانیم ندارم
فاطمه زهرا صالحی مهر
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
خیلی اموزشی و خوب بود من ازش درس‌هایی یاد گرفتم ازتون ممنونم
Sha
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
کتاب بد نبود اما گوینده‌ها خیلی خوب بودن و نسخه صوتی واقعا دلچسب بود
زهرا عسگری
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
من خیلی دوست داشتم، خیلی جذاب و جالب بود برای من. توصیه میکنم گوش بدید حتما.
Mhddse
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
هم خوانش هم داستان هردو جذاب و عالی👍🏻❤️‌🔥
نوشین
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
قشنگ بود، داستانش جدید بود و حلاقانه، کمی روند کندی داشت
Farzane Kabiri
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خیلی عالی بود اصلا قابل پیش بینی نبود
امانی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
صدای گویندگان داستان رو جذاب‌تر و شنیدنی تر کرد
ملیسا خوزستانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
من کتاب رو‌دست داشتم داستان جدید و‌ جالبی داشت
ملیحه کهن پور
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
فوق العاده بودصدا گذاری ها خیلی خوب بود
یاسمین آشوری
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
کتاب خوبی بود ولی از آخرش یک مقدار گنگ بود
شمیم احمدی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
یکی از بهترین رمانهایی خواهد بود که خواهید خواند
فرزین توکلی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
سلام کتاب جالبی بود شاید واقعی باشه جهان موازی
روح اله کریمی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
یه داستان سرگرم کننده‌ی کاملا آمریکایی، نه بیشتر.
باران شفیعی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
جالب بود، دید تازه‌ای از سفر در زمان به اضافه‌ی تخیل
مهسا حبیب زاده
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
وسطاش که برادرش رو میفهمه خوبه ولی آخرش بازم گنگ شو واسم
NAJMEH YoSFI
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
یه جوری مثل سریال دارک بود ولی پر کل خوب بود و سرگرم کننده
فرناز قاسمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
موضوع کتاب جدید و جذاب و از همه مهمتر خوانش فوق العاده بود
ارام ا
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
اصلا نظرم رو جلب نکرد. کتاب فانتزی ضعیف
Amirhossein Nabizadeh
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
جالب بود، خوشم آمد شنیدنش رو پیشنهاد میکنم
مهان ****
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
بسیار عالی هم داستان و هم خوانش.. بسیار ممنونم از کتابره
فی فی فخرا
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
رمان خیلی جذابی بود. توصیه می‌کنم. اصلا حوصلتون سر نمیره
S P
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
آنچنان که فکر میکردم خوب نبود ولی صدای گوینده عالی بود
فریده
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
کتاب لطیف، پر از تعلیق و صدای خواننده عالی
نُیار
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
داستان جالبی بود دوست داشتی بدونی بعدش چی میشه
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟