نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرگ تدریجی جون فارو - آدرین یانگ

مهران
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
بنظرم خیل جذاب و شنیدنی بود و به همه توصیه میکنم حتما گوش بدن
این کتاب شما رو با دنیای موازی و خوبی‌ها و بدی‌های ان اشنا میکنه
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
کتاب معمایی بود و احتمالا همه بعد شنیدنش سوالات بی پاسخی رو هم در ذهن دارند. این که جون فارو چطور خط زمانی رو اصلاح کرده برام گنگ مونده
Bchn
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
جالب بود، نمیدونم فقط من بودم یا نه اما بنظرم شنونده می تونست به راحتی با سیر داستان همراه بشه و جاهایی در داستان غرق بشه....
Arezoo Fazel
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
درود و مهر بسیار قشنگ بود متن کتاب و داستان. عین فیلم برام تداعی شد با خوانش بی نظیرش و اجرای عالیش (زندگی های موازی و...) سپاسگزارم
ali tabatabaie
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
عالی بود از هر نظر و از کتابراه عزیز سپاسگزار و متشکرم برای هدیه‌های هر هفته که از میان کتاب‌های خوب بر می‌گزیند.... دمت گرم کتابراه❤️
رضا اکبری
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
درود به دوستان این کتاب مملو از آرایه‌ها و تشبیه‌های زیباست و شنونده را مجذوب خود می‌کند ممنون از کتابراه
شهلا نورایی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
از سبک نویسنده و نگاه متفاوت او، همچنین از اینکه در دو زمان متفاوت اتفاق افتاده بود خوشم آمد. تخیل زیبایی بود.
سجاد الهوئی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
جالب بود واقعا جالب و پر کشش بود وانتهای داستان دقایقی رو هنگ بودم که چه اتفاقی افتاد ممنونم بابت این کتاب
لیلا جرقویی
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
خوب بود، گویندگان عالی بودند ولی کتاب خیلی گنگ بود و متاسفانه ته داستان رو متوجه نشدم، با اینکه چند بار گوش دادم
سودابه یغمایی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
کتاب بسیار مهیجی است مخصوصا برای افرادی که به داستانهای معمایی علاقه دارند شدید توصیه میکنم ممنون ازکتابراه
Monahoseiny
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
جالب و متفاوت بود یه داستان تخیلی ولی جذاب و کشنده که دوست داشتم تا آخرش رو گوش بدم با شخصیت پردازی قوی و دوست داشتنی
مانیا پالیز
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
کتاب قشنگی بود. زن های خانواده فارو جنگنده ان و با عشق مادرانه قاطعیت با سرنوشت میجنگن جذاب بود و دوستش داشتم
زهرا نقی نسب
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
خیلی عالی بود روند داستان پیچ و خم الحن و صدای راوی اصلی و بقیه راوی ها انتخاب موسیقی خیلی دوست داشتم و لذت بردم
Morteza Nasiri
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
شاید با سلیقه بنده با سبک گفتار مناسب نبود یعنی نتونستم ارتباط برقرار کنم، ولی داستان بسیار بسیار عالی.
امین قربانی
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
بسیار جذاب و زیبا بود اگه با دیدگاه نظریه ریسمان بهش گوش کنی، بسیار آموزنده میشه بیان عالی و تقریبا بدون نقص
احمدی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
با درود بیکردان یک داستان بی نظیرر و زیبا که خیلی هم با تسلط و جذاب اجرا شده ممنون از کتابراه عزیز
Niki Nasehi
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
دوست نداشتم
اتفاقات و روایت‌ها با منطق خیالی کتاب هم همخوانی نداشت
ولی صدای خانم روحی و آقای شاطری پور عالی بود
Giema Tehrani
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
سپاس از کتابراه در رابطه با محتوای کتاب میخوام سکوت انتخابم باشه اما این کتاب ارزش شنیدن و اندیشیدن داره قطعا دوستان
زینب زمانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
متفاوت و با ساختار بندی زیبا بود…تخیلی ولی باور پذیر…یعنی آرزویی که کاش میشد واقعی باشد در ته ذهن آدم می‌مونه….
azin mehranfar
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر ازش لذت ببرم واااااقعا جالب و جذاب بود بسیااااار داستان پردازی قوی‌ای داشت ممنون 😍😍😍😍
حمید رضا
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
داستان خوبی بود ابتدای داستان یکم کسل‌کننده است ولی هرچی جلوتر میره جذبتون میکنه. خوانش کتاب هم بسیار عالی بود ممنونم
علی مهری
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
در کل کتاب خوبی بود داستان در کل تخیلی هست و برای گوش دادنش نیاز به تمرکز زیادی داره تا خوب داستان رو بفهمید...
گندم عزیزی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
این کتاب رو من رایگان از کتابراه دریافت کردم کتاب با صدای شهره‌ روحی‌هست ک باعث جداب تر شدن اثر صوتی شده هست
ali seraj
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
خوانش، خط داستان و شخصیت‌ها فوق العاده بود. نمیدونم سریال دارک رو از روی این داستان الهام گرفتن یا نه؟
سارا رضوانی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
اینکه از دو صدا پیشه ی آقا و خانم برای روایت داستان استفاده شده بود، عالی بود ممنونم از کتابراه لذت بردم
پری سیما
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
بسیار دل انگیز و زیبا بود. ممنون از کتابراه برای چنین هدیه‌ی زیبای آخر هفتهسپاس از دوست همیشگی کتابراه
رامین صیرفی فر
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
روایت سفر در زمان زنی برای نجات خانواده‌اش و حل معمای قتلی.... از اینجور داستان‌ها دیگه زیاد شده. است.
Elham Atashi
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
خیلی داستان قشنگ و جدیدی داشت🥺قطعا در کنار متن، صدای گوینده یکی از نقاط قوت این کتاب صوتی است.
Melina
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
من دوستش داشتم اگر به کتاب‌هایی با موضوعات تخیلی و سفر در زمان علاقه دارین حتما گوش بدین
زهرا محسن زاده
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
باسلام برای سرگرمی کتاب خوبی بود. اما نمی توان از آن بعنوان یک شاهکار یا اثر برجسته یاد کرد.
رعنا صمدی
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
کتاب بسیار عالی بود واقعا از شنیدنش لذت بردم تقریبا حدس زدن داستان غیر ممکن بود.
sahar khosravi
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
به نظرم یکم وایب کتابخانه نیمه شب رو میداد ولی با تم معمایی خیلی قشنگ بود پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
پریا باقری
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
کتاب خاص و جالبی بود، فضایی تخیلی و جالب، شبیه فیلمی به اسم دارک، ممنون از کتابراه
میترا اسما
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
خیلی عالی بود آدم دلش میخواست همش گوش کنه ببینه آخرش چی میشه. منو یاد سریال اوتلندر و دارک انداخت
کتایون جهانگیری
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
کتاب را هنوز تمام نکردن اما صدای دلنشین گوینده ترغیب میکنه تا اخر داستان را گوش بدیم
Raana Mansouri
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
داستانی بسیار جذاب ومیخکوب کننده بود واقعا لذت بردم 💕 با اجرایی عالی، سپاس از کتابراه 🙏🏻
Parya
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
داستان قشنگ و جذابی بود جدید بود خوشم اومد مخصوصا صدای راویان بسیار لذت بردم ممنون از کتابراه
مریم فرزام فر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
هنوز نیمه‌های داستان هستم، ولی هم خود داستان عالیه، هم ترجمش، هم صدای گوینده‌ها و موسیقی متن
افسانه م
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
داستان فوق العاده خلاقانه‌ای که گروه گویندگان به زیبایی هرچه تمامتر انرا اجرا کرده‌اند.
سید اسماعیل حسینی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
عالی بود.. من که به ندرت رمان و داستان میخونم یا می شنوم این داستان رو مشتاقانه گوش دادن بی نظیر
eli eli
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
قشنگ و سرگرم کننده بود موضوع جالبی داشت و بسیار خوب خوانده شده بود من رو تو خودش غرق کرد.
Sam.Gh
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
اگر به کتابهایی که درباره جهان‌های موازی علاقه دارید خوبه. درکل برای یکبار خوندن توصیه میکنم
پروین
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
خیلی جذاب بود در عین حال کمی گیج کننده.
مدل معما گونه جالب و جدیدی بود.
گوینده فوق العاده بود.
احمدایمانی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
سلام ترجمه خوبی داشت اگر به دنبال ژانر متفاوتی از داستان های تخیلی هستند کتاب صوتی مناسبی است.
مریم موسوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
داستان معما گونه‌ای بود که با خلاقیت نویسنده پیچ و خم‌های داستان مشوقی بود برای ادامه
علی سجودی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
سلام من کتابود صوتی گوش دادم خیلی با صدای راویی خو نگرفتم نتونستم کامل گوش بدم.
زهرا رفیعی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
خیلی رمان قشنگی بود و دوسش داشتم ممنون از اجرای عالی گویندگان که بسیار زیباتر کرده داستان رو.
Sonia Mohammadi
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
این اثر ترکیب جذابی از تعلیق، تقدیر و مبارزه برای رهایی از بندهای گذشته را ارائه می‌دهد.
mojgan asadi
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
خوانش عالی داستانش خیلی جذابه فقط میخواستم بدونم آخر داستان چی. میشه ترجمه هم خیلی خوب بود
یاسمن شاد
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
کتاب مهیجی هست. گویندگی بسیار خوبی داره که شما رو با داستان همراه میکنه. توصیه میکنم
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟