نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرگ تدریجی جون فارو - آدرین یانگ

روزبه شهبازی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی بود لذت بردم دوستانی که میگن تخلیه خب، شکر رو میل کردن و میگن شیرین است معلومه که تخیلیه و اگه این ژانر رو دوست ندارید جلو نیایید، اما اگه علمی تخیلی دوست دارید بجنبید و گوش بدید و لذت ببرید
moti
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
یکی از بهترین کتاب هایی بود که شنیدم صدا و افکت و همه چی عالی بود خط داستان و روندی که داشت پیش می رفت هم عالی بودیه جاهایی حدس هایی میشد زد ولی باز صد در صد نمیشد مطمئن باشی توصیه میکنم همه گوشش بدن
حمیدپویان
۱۴۰۴/۱۲/۲۶
نمی‌دونم چی بگم
نوع داستان یجوری بود که کلاس داره بگی خوب بود
ولی کم هیجان و اون درب قرمز سوالهای پس وپیش که حسش نبود حساب کنی کی به کیه!!
ولی روایی داستان گویندگی خوب بود
درهرصورت سپاس ازکتابراه و..
سالومه عسکری
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
واقعاً چه داستان لطیفی بود هم لطافت هم هیجان در کنار هم، از تمام لحظات کتاب لذت بردم و حس خوبی بهم داد، راوی‌ها محشر بودند هم صدای زیبا و لطیف خانم شهره روی هم صدای جذاب آقای هوتن شاطری پور، بسیار ممنونم
ستاره
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
داستان جذابی بود اما یک پیشنهاد برای خوانش، وقتی داستان کتابی خوانده میشود وسط جمله ها بهتر است همانطور کتابی خوانده شود چون یک دفعه یک کلمه یا حرف ربط یا پایان جمله از کتابی خوانده شده خارج میشود مانند: چی به جای چه …
....📚
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
داستان چندان جذاب نبود و پرش های مدام باعث سردرگمی میشه. اجرای خانم شهره روحی خیلی آروم و خطی بود که باعث می شد کلافه کننده باشه، خوبه که ریتم و لحن گوینده متناسب با حال و هوای کتاب باشه.
بهنوش
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
کتاب زیبایی بود. در عین تخیلی بودن جنایی و عاشقانه هم بود. گوش کردنش رو توصیه میکنم با صدای زیبای گویندگان این کتاب، بخصوص خانم شهره روحی. ممنون از کتاب راه عزیز با هدیه‌های خوبش.
Ehsan Badali
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
کتاب‌های تخیلی بدیش اینه که موضوع داستانش واقعیت نداره و آدم احساس میکنه به دردش نخواهد خورد و خودشو نمیتونه جای شخصیت داستان بگذاره و به همین خاطر می‌خونه بی آنکه بخواد ازش لذت خاصی ببره
Zohreh Hesam
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
کتاب خیلی زیبای بود در مورد زنان یک خانواده که می‌تونستند در زمان سفر کنند اما یکی از این زنان به خاطر آینده دخترش دوبار سفر میکنه و مشکل رو حل می‌کنه و دخترش زندگی ساده و زیبایز رو پشت سر می‌گذارد
سهیلا میرعابدی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
با سلام داستان بسیارجذاب ودلنشین بود مخصوصا با صدای زیبای خانم شهره روحی که جذابیت ان را چندین برابر کرده بود واینجا واقعا باید از چنین نویسندگانی با چنین تخیلات بالا وقشنگ تشکر کرد با تشکر ویژه
ایرجی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
کتاب در مورد سفر در زمانهای گذشته و بیاد اوری خاطرات گذشته گمشده بود. بیشتر در مورد این موضوع که اگر به گذشته برگردید چه قسمتهایی از زندگی را تغییر می‌دهیدو چه قسمتهایی را رها می‌کنید.
طاهر زمانیان
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
مرگ تدریجی جون فارو» داستانی رازآلود و جذاب است درباره زنی که با اسرار و نفرین خانوادگی روبه‌رو می‌شود. کتاب پر از تنش، رمز و راز و شخصیت‌پردازی عمیق است و تا آخر خواننده را همراه خود نگه می‌دارد
سارا ک
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
داستان اولش خیلی کسل کننده نشون میده ولی وقتی کم کم میگذره جالب میشه و پایانش هم عالی و جامع و خوب بود ممنون از کتابراه و گویندگان عزیز، در ضمن صدای آنی خیلی قشنگ و نحوه گویشش عالی بود ❤💕
ندا ونه بینی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
روایت داستان عالی بود. صدای گوینده ها بسیار گیرا. خودِ داستان خیلی کند پیش میرفت. نویسنده زیاد شاخ و برگ داده بود. و اصلا به نظرم در ژانر جنایی نمیشد گذاشت. بیشتر معمایی بود.
یاری
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
هر چی از دنیاهای موازی و سفر در زمان شنیدی و خواندی بریز دور و کتاب ((مرگ تدریجی جون فارو)) رو گوش کن. به زیبایی زندگی سفر در زمان و زندگی در دنیا با زمانهای گوناگون تصویر می شود
سمیرا صفاییان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
کتاب صوتی مرگ تدریجی جون فارو اثر ادرین یانگ برای علاقه‌مندان به داستان‌های پر از راز، سفر در زمان و روابط پیچیده خانوادگی مناسب است.
شنیدن این اثر می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و تفکربرانگیز باشد.
Mahtab
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
خیلی عالی بود خوشحالم که چند ساعتی از عمرم به شنیدن این کتاب گذشت و حقیقتا بسیار لذت بردم. به خصوص از گویندگی داستان که حرف نداره و زیبایی کتاب رو چندین برابر کرده
لیلا
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
کتاب روایت جذابی داشت اما اشکالات و إبهامات زیادی داشت درسته که تخیلی بود اما این توجیه مناسبی برای اشکالات ساختاری قصه نیست صدای گویندگان و فضاسازی خوب بود ممنون
mozhgan
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
این رمان آدم رو به فکر فرو می‌بره که اگه واقعا میتونستیم در زمان سفر کنیم و در گذشته و حال و آینده چی برامون پیش میومد‌ داستانی فانتزی و تخیلی که البته عشق و جنایت هم اتفاق میفته.
fereshte eftekhari
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
شنیدنش خیلی لذت بخش بود، مثل این بود که داستان کتاب رو از نزدیک حس میکنی، تجربه‌های عجیب شخصیت داستان طوری تصویر سازی میشه که قابل فهم به نظر میرسه، گرچه کاملا خیالی است
میثم موسوی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
در کل بعد چند فصل قشنگتر میشه بنظرم رویکرد جالبی از یه مدل زندگیه که شاید تاحالا بهش فکر نکرده بودیم دم نویسندش گرم. تشکر از اقای حسینی و غافل نشیم از گویندگان قوی و پر قدرت
مریم شفیع پور
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
عالی بود صدای راوی ارامش و هیجان داستان رو به موقع به مخاطب القا میکرد و خط اصلی داستان رو به راحتی به ذهن متبادر میکرد بدون اینکه به فضا سازی یا تخیل مخاطب لطمه‌ای وارد کنه
رقیه گندمکار
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
سلام در نوع خودش کتاب جالب و توصیفی هستش و باخوندش ذهن آدم درگیر میشه تا ادامه شو مطالعه کنه و دلیل اینکه این امتیاز و دادم من این سبک کتابارو خیلی دوست ندارم وسلیقه من نیستش.
شعله عزیزی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
عالی بود من خودم زیاد رمان نمی‌خونم ولی با صدای شهره روحی عزیز کتاب خیلی زیبا و دلنشین تر شد و کل داستان باید با دقت گوش بدید میفهمید که بعضی از اتفاقات چرا پیش آمده است
maryam m
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خیلی قشنگ بود.. تصویر سازی‌ها عالیه خودمو بین مزرعه تنباکو تصور کردم.... رمان تخیلی خوبی بود... صدای راوی‌ها فوق العاده بود مرسی از کتابراه
سعید ملکی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
داستانی که در بستر جنایی و فانتزی روایت می شود؛ ترجمه ی قابل قبولی دارد و زحمت زیادی برای اجرای صوتی آن کشیده شده اما ماهیت داستان آنقدرها هم شوکه کننده نیست.
الهام تیموری
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
کتاب قشنگی داشت و موضوع جالبی داشت و با صدای خانم روحی بسیار دلنشین بود فقط یکم زیادی پیچیده بود من تااخر گوش دادم ولی بازم خیلی چیزارو متوجه نشدم
Aref Nikroo
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
درود خدمت دوستان. کتاب خیلی خوبی بود و موضوع جالبی داشت. تا بخش دهم کند پیش میره ولی از آن به بعد تازه داستان اصلی شروع میشود. با تشکر از کتابراه عزیز
ayna keshavarz
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
کتاب سرگرم کننده‌ای بود و یادآوری کرد هر انسانی اگر تصمیم بگیرد ناممکن‌ترین کار جهان رو انجام دهد قطعا انجام میدهدش فقط کافیه انگیزه داشته باشد
فرنوش گراوند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
چطور ممکنه یه ذهن انقدر خلاق باشه، وقتی داستان شروع میشه دیگه نمیتونی رهاش کنی، انگار توی یه گرداب می‌افتی وفقط منتظری ببینی به کجا پرتابت میکنه
Andeso
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
با تشکر از کتابراه عزیز واقعا کتاب فوق العاده‌ای بود پر از پیچیدگی و در عین حال جذاب و صدالبته خوانش بی نظیر گوینده‌ها واقعا ممنون خدا قوت 🤍✨️
faeze esmaeili
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
کتاب جالبی بود. با اینکه به داستان‌های تخیلی زیاد علاقه ندارم ولی این کتاب رو دوست داشتم. از کتابراه که این کتاب رو به عنوان هدیه آخر هفته بهمون داد متشکرم
Parnian
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
این کتاب واقعا جذاب هست و منو یاد کتاب ماده تاریک انداخت که در ارتباط با دنیاهای موازی هست، بیان روان و پر جزئیات و گوینده هم عالی. مرسی از کتابراه.
مسیح
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
اول اینکه گوینده بسیار صدای دلنشینی داشت دوست دارم کتاب‌های دیگری با همین صدا گوش بدم دوم اینکه داستان جذابی داشت و تکراری نبود پایانش دوست داشتم
ستاره گودرزی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
من درحال شنیدن این کتاب جذابم. واقعا دوستش دارم اولین بار این سبک رمان رو گوش میدم. دوست ندارم تموم بشه. ممنونم از کتابراه و گوینده های درجه یک کتاب
Soheyla Beyraghdar
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
ماجرا از فضای منفی خانواده فارو شروع شد، اما کم کم مسیر رو به سمت تلاش و موفقیت و عشق آغاز کرد. این کتاب الهام بخش بود و شنیدنش رو به همه توصیه میکنم
آسیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
بسیار آموزنده بود من سال‌ها رمان نخوندم ولی عنوانش واقعا من رو راغب کرد گوش بدم به همه زنان و حتی مردان جامعه خودم پیشنهاد میکنم گوش بدهند.
پریا
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
داستانی رازآلود و متفاوت که از همان ابتدا کنجکاوی منو برانگیخت. روایت جذاب و پرتعلیق بود و تا پایان توانست هیجان و ابهام داستان را حفظ کند.
کارون
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
نمیدونستم تخیلیه و درباره جهان موازی و سعر در زمانه. اگر به این موصوعات علاقه دارید، گوش بدید. من دوست نداشتم. ولی کار راوی عالیه.
Azın Rr
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
کتاب خوبی بود گویندگی عالی بود ولی غم انگیز بود که چرا زنان اینقدر سختی میکشند کلا در تمام دوره ها و همیشه ام قوی هستند. ممنون از کتاب راه
سارا
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
به نظرم موضوع کتاب بسیار جالب بود و بسیار زیبا بهش پرداخته شده بود. صدا و اجرای خانم گوینده بسیار بسیار زیبا و بی نظیر بود.
Alireza29
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
کتاب جذابی بود که البته با صدای دلنشین گوینده این جذابیت دو چندان شده متنها انتقادی که میشه داشت اینه که ریتم داستان کمی کند هستش
Nda Gh
۱۴۰۵/۰۱/۰۹
خیلی از این کتاب خوشم نیومد، گویندگی کتاب خوب بوده و متنش هم ساده و رون بوده، ولی کل داستان برای من جذابیتی نداشت، پیشنهادش نمیدم
زهرا اولیایی
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
داستان بسیار جذاب و پر کششی بود صدای راوی هم جذابترش کرده بود. قطعا به کسانی که به داستان معمایی تخیلی علاقه دارند پیشنهاد میکنم.
Bahar Azizkhani
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
داستان پیچیده و جالبی بود اما حس اضطراب و تشویش و سردرگمی بهم میداد. مثل همیشه از صدای خانم روحی لذت شنیدن داستان برام چند برابر شد.
Ali,z
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
از زمانی که این کتاب خوندم دوباره دنبال همچین نوع کتاب هستم از بهترینهای کتابهاست واقعا مستحق این همه جوایز و افتخارات هست
زر بانو
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
موضوع داستان جالب بود و صدا پیشگان بخوبی از پس تصویر سازی بر آمدن و قصه جذابیت کافی داشت که بی وقفه گوش کنم تا به سرانجام برسه.
مالک
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
یک داستان سرگرم کننده و فانتزی درباره سفر در زمان. اواخر داستان جذابیت‌های داستان بیشتر شد. در کل ارزش وقت گذاشتن و شنیدن رو داره
Ana Nik
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
کتاب بسیار عالی بود و از اول شنوده رو جذب میکنه، صدای گوینده و نحوه خوانش هم بسیار خوب بود و در جذابیت کتاب خیلی تاثیر داشت.
فهیمه گل‌ کار
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
باسلام و عرض ادب داستان بسیار فانتزی بود و من داستانهای فانتزی را زیاد دوست ندارم ولی کلا بر نبود گوینده بسیار عالی خونش میکرد
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟