نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرگ تدریجی جون فارو - آدرین یانگ

سیمین بزرگی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
با این که میدونستم داستان تخیلی است ولی تا آخر با اشتیاق زیادی گوش کردم. صدای گوینده و بقیه فوق العاده جذاب و دلنشین بود و بسیار در راغب کردنم به گوش دادن موثر بود. نویسنده بطرز بسیار عالی تمام جزئیات رو گفته نه اینقدر کم که مجبور به دوباره خوانی بشم نه اینقدر زیاد که کلافه بشم. ذهن بسیار عالی داره که تونسته همچین داستانی رو خلق کنه. ممنون از کتابراه و تشکر مجدد از خانم روحی با صدای دلنشینش
zahra Mohammadyari
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
اول از همه باید از تیم صداپیشگان تشکر کنم و میتونم بگم یکی از دلایلی که من کتاب رو تموم کردم، اجرای جذابش بود. به نظر من ایده اصلی کتاب جالب بود، ولی بعضی قسمت‌ها مبهم بود و سوال‌های زیادی رو برای من بوجود آورد و پایانش برای من جالب نبود؛ البته شاید یکی از خصلت‌های کتاب این بوده که از یه جایی به بعد خواننده هم احساس میکنه همون بیماری رو داره و تا آخر کتاب سردرگمه😄
آیلار شبرنگ
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
خیلی دوستش داشتم داستان ابتدا کمی گیج کننده هستش و مدام زمان و تاریخ و ادمها تغییر میکنن ولی با یک متمرکز سازی عالی نویسنده مدام به جلو حرکت میکنی تا ببینی چی میشه از جسارت یک زن صحبت میشه که تونسته یک به اصطلاح خود داستان طلسم قدیمی رو بشکنه تا دیگه سر در گمی به بچه خودش نرسه واقعانویسنده عالی بود و تصمیم دارم بقیه کتابهای ایشون رو بخونم ممنون کتابراه عزیز
سعاده زارع
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
با سلام، اولین نکته در این کتاب، کیفیت بالای اجرا و صداهاست، بسیار حرفه ای و زیبا که کشش داستان رو بیشتر کرده. ممنون از کتابراه. در ادامه باید بگم نویسنده ذهن خلاقی داشته و دنیای موازی رو به تصویر کشیده ولی چند جای داستان سوالات بی جواب هستند، مثل اینکه پدران و مردان و پسران چه نقشی دارند؟ چی بر سر بقیه ی اعضا میاد؟ و... البته بسیار جالب بود و به خواندن کتاب توصیه می کنم.
archer Aa
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
صرفا برای سرگرمی بد نبود از اوایل داستان یه جوری معمایی میشه و انگار داره تورو برای فاش شدن یه راز مهیج اماده میکنه اما هرچی به اخر داستان نزدیک تر میشی میبینی چیزی نیست که انتظارشو داشتی و مثل قصه های مادر بزرگا خیلی بچه گانه تموم میشه به نظرم نویسنده باید برای اخر داستان بیشتر وقت میذاشت چون واقعا نا امید کننده بود و انگار فقط میخواسته زودتر تمومش کنه
فرشته خورشیدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
رمان فضایی سرد، با ضرب‌آهنگ نسبتاً آرام اما پرتنش داره. ویژگی این فضا در ترکیب واقع‌گرایی اجتماعی با تعلیق جناییه. فارو مونترآل را به‌عنوان شهری خاکستری، چندلایه و پر از تضادهای اخلاقی نشان می‌دهد و همین فضا داستان را از یک معمای ساده فراتر می‌برد. رمان خشونت پنهانِ جامعه زوال اخلاقی و مرگ تدریجی ارزش‌ها تنهایی و گم‌گشتگی انسان مدرن رو نشون میده.
K K
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
درود به ذهن خلاق نویسنده و دست مریزاد به گروه گویندگان که زیبایی داستان رو صد چندان کردند. به شخصه اصلا اهل گوش دادن به کتاب های صوتی نیستم ولی از شنیدن این کتاب با این صداهای گیرا بسیار لذت بردم. توصیه به خوانندگان و شنوندگان این اثر دارم که تا فصل ۵ صبوری به خرج بدید تا با محیط و اشخاص آشنا بشید فصل های هیجان انگیزی بعدش در انتظارتونه😍
milad shirvand
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
صدای گوینده عالی بود و در جذابیت و گیرایی داستان تاثیر گذار... من کتاب رو تو چهار شب گوش دادم و بیشتر آخر کتاب اتفاقاتش برایم مبهم بود و خط مشی کتاب یه جورایی سفر در زمان و حق انتخاب زنان خاندان فارو بود، جون یکی از این زنان بود که میخواست این معما رو حل کنه... اما روش حل مسئله و این که چرا باید یه کشیش بد ذات باید وارد داستان بشه یکم نامفهوم بود
شفیعی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
کتاب در مورد یه خانواده هستش که دچار اوهام میشن بعد از اینکه زنان خانواده باردار میشن و بعد از تولد فرزندشان دچار مریضی میشن و میرن داخل جنگل و خودشان را دون رودخونه میندازن اما این بارفارو میخواهد زنده بماند میخواهد این طلسم را بشکند او باردار است میخواهد زندگی خودش را تغییر دهد تا به اون سرنوشت شوم دچار نشود کتاب خوبی بود صدای گوینده هم خیلی خوب بود
Shima
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
داستان بسیار زیبایی بود البته در اوایل کمی کسل کنندست ولی به نظر من افسردگی به خوبی بیان کرده و این که بصورت یک نفرین که نسل به نسل ادامه داشته ربط داده جالب بوده و این ایده که درمان رو شکل یک در قرمز نشون داده خوب بوده البته داستان جون فارو کمی پیچیدست و این که زن‌های خونواده فارو درد دورمان زندگی میکردن واقعا جالب و تامل بر انگیز بود ممنون از کتابراه
رژین 😌
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
داستان کاملا تخیلیه و به کسایی که این سبک رو دوست ندارن اصلا توصیه نمیکنم ولی برای افرادی که داستان تخیلی دوست دارن میتونم بگم عالیه، داستان کشش خیلی خوبی داره ولی باید به تاریخ ها و اسامی خیلی دقت کنی که از مسیر داستان جا نمونی و بعدا بتونی ربط افراد به هم رو متوجه بشی گویندگی خیلی خوبی هم داشت که جذابت داستان رو چند برابر میکرد
Fatemeh Ezlegini
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
کتابی با فاز جهانی چند بعدی که بنظرم نویسنده خیلی جالب به هم ربطشون داده بود. به قول خود کتاب مثل یه نخ که کلافاش به هم پیچیدین و باعث به وجود اومدنش شدن. اون کلافا و نخای پیچ در پیچ همون جهان های مختلفن که به هم مربوط میشن. کتاب متفاوتی بود لذت بردم. نقش یک مادر برای برنامه ریزی دقیق که از دخترش دفاع کنه جالب توجه بود.
زهرا صبوری
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
به نظرم مرگ تدریجی جون فارو داستان گیج کننده ای داره و روایتش طوریه که تا آخر هم معلوم نیست دقیقاً چه اتفاقی افتاد. من نسخه صوتی رو گوش دادم؛ ایده کتاب می تونست جذاب باشه، اما اجرای ضعیف و پر از ابهام باعث شد ارتباط نگیرم. این یک ستاره فقط برای خوانش عالی کتاب صوتی می دم که واقعاً خوب اجرا شده بود، وگرنه خود داستان برام رضایت بخش نبود.
الهام ابراهیمی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
داستانی راجب دختری از نسل نفرین شده فارو، که درتلاش برای شکستن این طلسم خودش رو به چالش های زیادی میندازه زیاد نمیشه توضیح داد چون خطر اسپویل هست داستان بسیار پرپیچ و خم در عین حال زیبا، من تصور میکنم صدای رسا و جذاب گویندگان قصه باعث میشه بیشتر غرق داستان بشیم و واردار میکنه که اونو هرچه سریع تر تمام کنیم بسیار از شنیدنش لذت بردم✨
محمودی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
داستان زیبایی بود، اما اگر صوتی و مجانی نبود شاید اصلا نمی خواندمش، زیبا خوانده شد، یعنی گروه گویندگان و بخصوص شخص راوی خوب بود، داستا ن بتدریج قشنگ میشد، تقابل زمانها موضوع جالبی بود با اینکه در داستانهای مختلف در این باره شنیده و خوانده بودم ولی با این حال در نوع خودش عجیب بود، ترجمه خوبی هم داشت، از آن لذت بردم و سپاس که رایگان بود.
راضیه جعفری
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
کتابیست که یک‌هو می‌کشونتت وسط یه فضای مرموز و حسّی. روایتش نرم و روون جلو میره و آدم راحت با شخصیت‌هاش اخت میشه. بعضی جاهاش یه جور تلخی قشنگ داره که نمی‌ذاره بی‌احساس رد بشی. در کل کتابیه که بعد از تموم شدنش یه مدت تو ذهنت می‌مونه. اگه دنبال یه داستان آروم اما گیرایی، بد نیست امتحانش کنی. بعضی جاها ریتمش کند میشه و روایتش کش میاد.
عاطفه یوسفی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
میدونم که این اثر ذهن خلاق یک نویسنده خوب است ولی به این دلیل به دلم نشست چون خودم هم بعضی مواقع صحنه هایی از خودم به ذهنم میاد که یادم نیست وابنکه کس دیگه ای هم اینطور تصاویر در ذهن خودش داره و بهش پر و بال داده خیلی برام جالب بود داستان گیرا و جذابی بود به این ایده که ممکنه واقعی باشه فکر میکنم هیجان زده ام میکنه
seiyed hamid Ghaemi
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
با درود فراوان به دوستان کتابراه یک عالی برای این کتاب کم نظیر واقعا بی معناست و هنر نمایی نویسنده با خوانش دلپذیر سرکار خانم روحی و دیگر هنرمندان فضایی کاملا" ملموس در ذهن شنونده ایجاد می کند و شنیدن این کتاب حتی برای چندین بار لذت فوق العاده ایجاد می کند من شنیدن این کتاب رابه همه عزیزان پیشنهاد می کنم.
marjan eslami
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
یک کتاب متفاوت! زنان خانواده فارو قابلیت این را دارند که در خط زمانی حرکت کنند و در دو زمان متفاوت زندگی کنند که البته این کار خالی از دردسر نیست! تمامی تصوراتی که جون فارو فکر میکرد توهم بوده ناشی از زندگی در بعد دیگر زمانی بوده و قتلی که انجام شده تماما بر زندگی او تاثیر گذار بوده. بشنوید و لذت ببرید.
پریسا تیموری
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
کتاب صوتی مرگ تدریجی فارو خیلی داستان زیبا و جذابی داشت اجرای صدا پیشگان عالی بود من واقعا لذت بردم از شنیدن این اثر حتما پیشنهاد میکنم این کتاب رو گوش بدیدو لذت ببرید داستان در مورد زندگی دختری هست که یک طلسم خانوادگی داره و با عبور از یک در از بعد زمان خارج میشه زندگی در جهان موازی و تجربه میکنه
علی محمودی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
جالب بود البته کمی گیج کننده و در نوع خود داستانی جدید که نشان‌دهنده ذهن خلاق نویسنده را به رخ میکشد و باعث شد بعضی از قسمت‌هایش را چندین بار، تکراری گوش کنم لازم است از اجرای فوق‌العاده سرکار خانم شهره روحی و سایر هنرمندان صوتی این کتاب تشکر ویژه‌ای داشته باشم. ممنون از دست اندرکاران کتاب راه خیلی عالی بود
Ozra
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
اولا نقطه قوت کتاب؛ خوانش احساسی و جذاب خانم شهره روحی هستش که کاملا شنونده رو غرق خودش میکنه. دوما مورد متن متفاوت کتاب هستش که حالت معمایی اون به تدریج و قدم به قدم خودش رو نشون میده. اگر فقط صرف جنایی بودن بخوایید بخونید، ساده بگم کاملا با سبک فریدا مک فادن و... متفاوت هستش. درام و معما خودش رو بیشتر نشون میده.
شهلا سادات حسینی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
داستان جذاب و گیرایی بود و من را به فکر فرو میره که شاید آدمهای عجیبی که در دنیا در ملیت های مختلفی دیده می شوند که کارهای عجیب و خارق العاده ای انجام می دهند و انگار همه چیز را می دانند از آدمهای زمان خودشان جلوتر هستند واقعا از جهانهای موازی آمده اند و علماشان از بعدهای مختلف است و خواندن آن را توصیه میکنم با سپاس
هاله ناظمی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
این رمان جذاب با پیچیدگی‌های داستانی و بار معنایی بالا، خواننده را به درون دنیایی موازی می‌برد که عنصر واقع‌گرایی و جادو و رمزآلود بودن را توأمان دارد. نویسنده توانسته است با خلق فضایی احساسی و مرموز، مخاطب را جذب کند و مفاهیمی چون سرنوشت محتوم، تکرار نسل‌ها و ارتباطات خانوادگی را به شکل تأثیرگذاری بیان کند
مژده خیرالهی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
نمی خواهم نقد ادبی بنویسم. از شنیدن داستان و لحن گوینده بسیار لذت بردم. روایت زندگی در زمانهای مختلف برایم جالب و شیرین بود. و در انتها تصور اینکه اگر این اتفاق برای من می‌افتاد و در زمانهای مختلف می‌زیستم شرایط چگونه بود و چه دورانی را برای زیست انتخاب می‌کردم. جالب بود.
شنیدنش را پیشنهاد می‌دهم.
مریم آقایی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
کتاب خوبی بود، روایت در دو زمان متفاوت رو خیلی جذاب نوشته بودن، صدای راوی و نوع روایت درست و به جاست.
فقط اینکه خلاصه داستان رو تا حدی اشتباه نوشتن، این فقط سرنوشت یکی از زنان باردار این خاندانه، سوزانا، و اینکه جون دنبال زنده موندن نیست، میخواد دخترش هم در آینده دچار اون فروپاشی‌ها نشه و یه زندگی عادی داشته باشه
فاطنه پاکدل
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
کتاب بسیار زیبا و تخیلی هست با صدای بسیار دلنشین، درباره دری است که برای یک نسل خانواده ای خاص پدیدار میشود فقط هم زنان خانواده و انها میتوانند از در عبور کنند و به زمانهای مختلف سفر کنند و همین باعث ناراحتی روحی و دردسرهای زیادی برلی انها شده است پیشنهاد میکنم بسیار جذاب و هیجان انگیز هست
صبا باوفای حقیقی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
تقریبا داستان معمایی پر کششی بود البته جزئیات زیاد حوصله سر بر بود. در را باز کردم فنجان را برداشتم که البته این نقص نویسنده بود وگرنه ترجمه بسیار روان و عالی و خوانش کتاب هم لذت بخش بود. گرچه محتوای کلی داستان ارزش خاصی را دنبال نمیکرد فقط تامل و تفکر انسان را به ارزش هر لحظه و هر تصمیم جلب میکرد
R.Z
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
بنام یزدان، این کتاب یک قصه تخیلی داره واگر با دقت به کتاب گوش بدید تا فصل ۵باید صبر بکنید تا بفهمید چی به چیه، اشاره کردن به خیلی از مسائل جزیی از یک سو و همچنین حذف یه سری ازمطالب توسط مترجم باعث این آشفتگی و سر درگمیها میشود، با تشکر از راوی کتاب و تیم کتابراه.
hosein alirezaei
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
بخش‌های زیادی از کتاب واقعا غیر قابل تحمل هستش، من که نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.
داستان تکراری زندگی‌های موازی، انگار نویسنده فقط زور زده گیج کننده بنویسه و موفق هم نبوده.
من با این جور داستان‌های تخیلی فعلا نمیتونم کنار بیام، شاید دوستان خوششون بیاد.
afsaneh mousavi
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
اگر بتونید جزییات و توصیفات زیاد و کسل کننده رو تا فصل چهار تحمل کنید بعد داستان براتون بسیار پر کشش و زیبا میشه و دیگه نمی تونید رهاش کنید (خطر اسپویل) داستان درباره زنان یک خانواده ست که این قابلیت رو دارن که در زمان حرکت کنند و جون تلاش داره که این چرخه رو از بین ببره)
مریم فارسیانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
داستان بسیار زیبایی بود و خیلی به دلم نشست ترکیبی از ماجراجویی و عشق و احساس به خوبی در داستان گنجانده شده. و ممنون از گویندگی خانم شهره روحی من خیلی گویندگی ایشونو دوست داشتم واقعا جذابیت داستان با گویندگی ایشون چند برابر شد و ممنون از کتابراه عزیز بابت این کتاب.
حمید ترابی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
داستانی تخیلی و جذاب که شنونده اصلا احساس نمیکنه داستان غیر واقعیست، ادبیاتی قوی و جذاب با گویندگی قوی که باعث میشه خودت رو داخل داستان فرض کنی ویا اینکه درحال تماشا کردن یک سریال پر چالش و با فراز ونشیبهای بسیارهستی، شنیدن این داستان را به همگان توصیه میکنم 😍
نفس Haghighi
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
من این کتاب رو شانسی، با تخفیف 100درصدی خریدم، فکر نمیکردم من و به خودش جذب کنه،، تازگی‌ها هم از چند تا فیلم با این موضوع دیدم، شاید خود داستان‌ها من جذب میکنن، داستان درباره سفر در زمان، و دنیای موازی هست،، صدای گوینده هم شیواست، وبیشتر من و تو داستان فرو میبره
Z Abbasi
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
داستان با مرگ مادربزرگ جون فارو شروع میشه. خانواده‌ای که به جنون شهره هستند و این آغاز داستان جون فارو هست. درخصوص جهان‌های موازی و تجربیاتی که شبیه توهمه یا پیش زمینه اسکیزوفرنی..... ترجیح میدم این موضوعات رو فیلمشو ببینم مثل دکتر استرنج. اما صدای گوینده و تدوین عالی بود
fahi
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
داستانیه که خیلی جزئی موارد رو توصیف میکنه جوری که پرتت میکنه داخل داستان و تمام جزییات رو حس میکنی خودت🙂 واقعا جالب و جذاب بود، شخصیت اصلی داستان خیلی حساس جلوه میکنه و انگار مدام به خودش تلقین میکنه. برای کسایی که اورثینک می کنن داستانی آشنا میتونه باشه و بفهمن که تنها نیستن.
ح ح
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
کتاب جذابی هم موضوع، هم نحوه روایت نویسنده و البته بیشتر از همه نحوه اجرای گوینده. شاید اگر انقدر خوب این کتاب صوتی اجرا نمیشد رغبت به خواندن کتاب نداشتم. توصیه میکنم این کتاب صوتی را از دست ندید مخصوصاً اگه به موضوعات فراطبیعی و جهان موازی علاقمندید.
Tαɾα q𝘰𝘳𝘣𝘢𝘯𝘪🐛📚
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
بعضی قسمتها از کتاب سوالاتی توی ذهنم به وجود آورد که مطرح کردنش ممکنه که داستان رو لو بده پس ترجیح میدم مطرحش نکنم ولی در کل تناقضاتی توی داستان بود البته نه اونقدری که شنیدنش دیگه سرگرم کننده نباشه. نسبتا کتاب جالبی بود پیچش داستانیش هم قابل قبول بود.
Hadi
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
با سلام واقعا کتاب جذاب و فوق العاده ای هستش تو این ژانر واقعا اثر متفاوتی بود من حال کردم و توصیه میکنم حتما گوش بدید و لذت ببرید نقدی واقعا ندارم چون این ژانر واقعا سلیقه ای هستش و تخیل و قلم نویسنده هستش که خواننده رو ترغیب کنه به ادامه داستان
وحیده صمدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
داستانی زیبا بود که تا لحظه آخر فرد رو به دنبال خود هدایت می‌کرد وپایان بندی بی نظیری داشت از شنیدن آن با خوانش بسیار جذابش لذت بردم این داستان را نمی‌شود سرسری شنید وباید هر لحظه خط سیر آن را با حواس جمع پیگیری کنی ممنون از کتابراه بابت هدایای ماندگارش
الهام آرامش
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
کتاب جذابیه اینطوریه که قبل خواب گوش میدم که به چیزی فکر نکنم و راحت خوابم ببره ولی خب خیلی شبا مقاومت میکنم که نخوابم تا ادامه ش رو گوش بدم، نویسنده به شدت هنرمنده تو القا کردن حس و حال کتاب و تصویر سازی و در آخر گویندگی کتاب حرف نداره واقعا
بتی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
با سلام فکر کنم تنها کتاب از گروه کتابهای تخیلی بود که با خوندنش گیج نشدم و خیلی مشتاق بودم که سریعتر به اخرش برسم و ببینم چه اتفاقاتی برای شخصیت اصلی داستان پیش میادگروه گویندگان بخصوص راوی صدای نقش اصلی داستان عالی بودن ممنون از کتابراه
امید
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
درود بر همه دوستداران کتاب. تشکر فراوان از دست اندر کاران اثر به خصوص گوینده محترم. ترجمه روان آقای حسینی عزیز هم روان بود. نظرات دوستان عزیز کتابراهی هم برایم خیلی جالب بود. تشکر از همه دوستان که با حوصله سلیقه خودشان را به اشتراک گذاشته اند❤️
F Mahani
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
داستان از زبان فردی به نام جون فارو روایت میشه. نسبتا داستان طولانیه اما روندداستان باعث میشه تا آخر ماجرا گوش بدین داستان رو. بنده فکر میکردم پایان ماجرا جور دیگه باشه اما اینجور نبود. صوتی بودن این کتاب جذابیتش رو دوچندان کرده ممنون از کتابراه
مهشید رنجبر
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
داستان خیلی جذابی بود. نویسنده بسیار هوشمند و تواناست که تونسته در چند زمان مختلف داستان رو بیان کنه. خوانش داستان بسیار زیبا و حرفه‌ای بود. موسیقی متن هم با متن داستان هماهنگ بود و حس خوبی منتقل می‌کرد. سپاس فراوان از هدیه زیباتون
Ggh
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
با صدای خانم شهره روحی کتاب قابل لمس تر و زیباتر شده بود. عالی بودن. داستان در میان راز ها و اتفاقاتی که انگار با هم جور در نمیاد گم شده اما همه ی آن ها بعد از کشف حقیقت معنا پیدا می کنند. جزئیات کتاب هم کمک می کنه که در صحنه ها زندگی کنی.
Hamideh Gharanjik
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
یک کتاب بی نظیر با گویندگی عالی و صدای دلنشین گویندگان، واقعا دوست نداشتم تمام شود. از کتابراه ممنونم که این کتاب را رایگان در اختیار ما گذاشت، من خارج از کشور هستم و دسترسی به کتاب‌ها ندارم و فقط از طریق کتابراه به دنیای کتابها وصلم.
نازيلا هادی نژاد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
خیلی عالی بود، خیلی دوسش داشتم یه نگاه نو به موضوع سفر در زمان، نوع روایت پیچیده داستان خیلی جالب و حرفه ای بود و مدام فکر می کنی که آخر داستان چطوری تموم میشه، از نظر من پایان زیبایی داشت و هیچ چیزو چا پرداخت با تشکر از کتابراه
فائقه
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
چطوری میشه یه کتاب اینقدر خوب باشه آخه
خیلی قشنگ بود بسیار عالی کارهاتو ول کن بشین گوش کن ولذتش رو ببر چون این کتاب کتابی نیست که شبی نیم ساعت قبل از خواب گوش کنی کتابیه که شب شروع کنی تا صبح بیداری دلت نمیاد بزاریش کنار
شیرین احمدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
بهترین کتاب معمایی که توی این چندسال بود که خوندم. البته بعد از کتاب کافکا در ساحل موریکامی. حتی بیشتر از کتابهای مک فادن حتی پرونده هری کبر. البته از نظر من. به جرات میتونم بگم بدرد هر سلیقه ایی میخوره. دوست کتابخوانم حتما سراغش برو
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟