نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
4.6
2043 رای
م ظ
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
00
کتاب جالبیه، من این کتاب رو حدود یک سال پیش گوش کردم و به نظرم خوب بود، مخصوصا برای کسانی که قصد خودکشی دارند و یا از زندگی خسته شدند میتونه یه تلنگر و یا کور سوی امید باشه هر چند که میدونم به تنهایی کافی نیست
