نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

متین صیادان
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
بینظیر بود هم کتاب هم صوتصوت کتاب و آهنگسازی و گویندگان عالی بودن من قشنگ خودمو تو تک تک قسمت های کتاب تجسم میکردم ممنون بسیار 🥰
مریم شفیعی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
واقعا کتاب جذابی بود لذت بردم هم از خود کتاب و هم از گویش‌ها که عالی بودن واقعا خودمو جای شخصیت‌های داستان قرار میدادم و خیلی یاد گرفتم
فرید رحمتی
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
بر خلاف این همه زیبایی و معروف بودن کتابخانه نیمه شب، من نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
امیدوارم جذابیت معروفش رو داشته باشه
Parastoo Bigdeli
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
خیلی تاثیر گذار بود داستان خیلی روان و خوب بود ترجمه عالی بود صدا گذاری و اهنگ‌های متن زیباترش کرده ممنون ازتون
مجید نوری
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
نکاتی داره که هر روزی که زودتر در نظر بگیریم و رعایت کنیم، به نفع مون است اگر آهنگ‌های اول و آخر هر قسمت رو حذف میکردند خیلی بهتر بود
سمانه خالدی فر
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
جالب بود، هر موقع یه جایی از زندگیم افسوس دارم که چرا یه کار دیگه رو انجام ندادم یا نشده یادم به این کتاب میافته، پیشنهادش میدم
امیر علی زاده
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
کتاب خوبیه برای گذران وقت و سرگرمی.. اولش یکم داستانش سخت جذب میکنه و شاید حس کسل کنندگی ایجاد کنه اما یکم که داستان پیش میره بهتر میشه..
زهرا فرحی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
کتاب عالی ای بود. اولش شاید خیلی جذب نکنه ولی بعد از گذشت چند قسمتِ اول دیگه عالی میشه. ممنون از کتابراه برای این کتاب زیبا.
م قوانینی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بعد از خواندن این کتاب یاد گرفتم که از زندگی خود و امکانات لذت ببرم
خوشبختی در چیزهایی که داریم و حسرت خوردن فایده‌ای نداره
mah m
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
کتابش رو دوست داشتم و باعث میشد هر لحظه راجب زندگی و انتخاب‌هایی که داشتم تامل کنم راجب دنیاهای موازی بود و همین جذابترش کرده بود
Amir
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
با صدای عالی گویندگان و افکت‌های به موقع کاملا هر لحظه کتاب رو لمس کردم. خود کتاب هم عالی بود خیلی میشه روش فکر کرد. از همه لحاظ عالی بود.
مهدی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
کتاب خیلی خوبی بود و گویندگانی مناسب داشت تنها چیزی که من مواجهه با این کتاب مشکل داشتم زیادی روان بودن و نداشتن فراتر و نشیب در کتاب است
Asiyeh maleki
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
واقعا کتاب جالبی بود درس‌هایی به آدم میده که به خودش بیاد افسوس نخوره اگه اینکارو میکردم فلان اتفاق می‌افتاد یا نمی‌کردم اتفاق نمی‌افتد
علیرضا حقانی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
علیرضا
بسیار کتاب خوبیه از لحاظ امید بخشی و‌ ایحاد انگیزه و قدر دانی و لذت بردن از داشته‌ها بحای حسرت خوردن برای نداشته ها
غزل
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
اگه بدون توقع ایجاد شده بخاطر جو سازی و تبلیغات کتاب رو بخونید ازش لذت می‌برید من خیلی دوستش داشتم و به نظرم کتابیه که بهتره خونده بشه
رهاورد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
به نظرم نسخه صوتی‌اش بسیار بهتر از نسخه صوتی ماه آوا است و ممنونم از گویندگان این نسخه و داستان هم قوی است اولش کمی کند است ولی جذاب است
سوده ابراهیمی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
کتاب خیلی خوبی بود. خوانش کتاب هم واقعا عالی بود. واقعا ارزش گوش دادن داره مخصوصا اگه خیلی حسرت راه‌های نرفته رو تو زندگیتون دارین
nazi
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
داستانی خیالی و فلسفی که به بررسی مفهوم انتخاب و پشیمانی می‌پردازد، با طرحی جذاب اما پایان‌بندی‌ای که ممکن است برای برخی ناامیدکننده باشد.
حامد بالاور
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
خوب؟ نه عالی؟ نه فوق العاده؟ نه نه نه نمیتونم واژه‌ای پیدا کنم براش که بتونم بگم چقدر محشره این داستان. واقعا لذت بردم ازش.
setareh sadeghian
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
من اهل رمان خواندن اصلا نیستم اما این کتاب به سبک رمان اما محتوای بسیار عالی و بی نظیری داشت. صد درصد توصیه میکنم که حتما همه باید گوش بدن
Seta
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
باعث میشه قدر زندگیو قشنگ تر و بهتر بدونی احساس پوچی نکنی و بهت این اعتماد به نفس رو میده ک هر انتخاب دیگه ایی هم بکنی بازم توش موفقی
مجید صالحی
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
این کتاب فوق العاده است، غیر از اینکه نسخه صوتی را که به شدت تاثیرگذار بود، گوش داده‌ام، چندین نسخه از این کتاب را هم هدیه داده ام
Sama asadzadeh
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
کتاب خوبیه. ذهنیت ادمو نسبت به زندگیش و موقعیت‌هایی که داشته تغییر میده. میتونه کتاب مفیدی باشه واسه کسایی که از زندگیشون ناراضین.
Nazanin Momeni
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
کتاب بسیار خوب و آموزنده هست واقعا همه آدما اینجور فکر میکنند که اگر جور دیگه ‌ای بدنیا بیان شاید زندگی بهتر‌ی داشته باشند با تشکر
null null
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
قشنگ بود، ولی به اندازه ای که معروف شده، خاص نبود. اما گویندگی عاالی بود، اصلا انگار نمایشنامه بود، با اینهمه کاراکتر و صدا پیشه
شاهدخت سهرابی ثانی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
کتاب بسیار جالبی است من آن را با خوانش دیگری گوش کرده ام. خواستم دوباره اینجا گوش بدهم ولی موسیقی متن آن کمی زیاد و آزاردهنده است.
hasti z
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
اویل کتاب از خواندن آن منصرف شدم ولی سعی کردم ادامه بدم که به کلی نظرم عوض شد وکتاب فوق العاده‌ای بود که ارزش چند بار خواندن دارد
عسل رستمی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
خیلی کتاب خوبی بود واقعا دوسش داشتم امیدوارم جهانهای موازی واقعیت محض باشن و دیگه فقط تئوری‌های اثبات نشده نباشن.
مرسی از همگی
Fariba k
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
حرف نداره؛ البته که ممکنه عده‌ای بازم ازش انتقاد کنن، اما متوجه نیستن این کتاب چند زندگی رو تغییر داده یا به عبارت دیگه، نجات داده...
بهزاد
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
این کتاب، یک پکیج کامله... موضوعِ جالب و قابلِ تامل، قلم گیرای نویسنده، ترجمه‌ی روان و اجرای عالی از کتابراه و همه عوامل سپاسگزارم.
بهاره زرین
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
یکی از بهترین کتابهای که واقعا ازش لذت بردم بقدری در من تاثیر گذار بود که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه شود حقیقتا کتاب ارزشمندی است
ابوالفضل جلیل زاده
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
کتاب عالی بود هم از لحاظ صدا و کلا همه چی طوری بود که اصلا نمیخواستم ازش دست بکشم از اون کتاب‌هایی است حالتون رو خوب میکنه
m salimi
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
خیلی عالی بود در مورد زندگی انسانها در جهانهای موازی واقعا عالی بود. وجود چنین کتابهایی هدف از زندگی در دنیارو برای بشریت بهتر توصیف می کنه
Mohaddeseh Najibi
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
کتابی جالب با دنیایی جالب بود. از گویندگان گرامی تشکر میکنم. اگر می‌خواهید یک دید گاه جدید پیدا کنید حتما کتاب صوتی رو گوش کنید
امید نبیزاده
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
سلام دوستان کتاب داستانی خوبیه من چون به رمان زیاد علاقه ندارم نمیتونم نظر مطمئن بدم اما از نظر نگارش قویه وخوب به شما تجسم میده
Marzieh Nouri
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
رمان جالبی است، قوی آغاز میشه ولی وقتی داستان جلو میره روند داستان نمی تونه خیلی قانع کننده باشه. به هر حال پیام جالبی داره
زهرا شاکر
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
فوق العاده عالی هر چی از قشنگی کتاب بگم کمه کتابخانه نیمه شب علاوه بر ژانر داستانی بسیار آموزنده و قابل تامل و تاثیرگذار هست
معصومه قهرمانیان
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
فقط میتونم بگم بی نظیره، وسطای کتاب کمی خسته کننده میشه ولی ولش نکنین دنبال کنید پایان فوق العاده‌ای داره، ممنون از تیم کتابراه
Maryrs
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
عاشق این کتابم، تو این کتاب میتونی زندگی‌های مختلفی که می‌تونستی داشته باشی ولی نداشتی رو تجربه کنی و قدر زندگی رو بیشتر بدونی💫
Negin
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
گویندگی عالی. متن کامل و جذاب، به شخصه از شنیدنش لذت بردم و به بقیه توصیه میکنم گوش بدن. باعث میشه دیگه حسرت زندگی رو نخوریم و از لحظه لذت ببریم
Forough Nowruzi
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
اولاش نتونستم ارتباط بگیرم، هنوزم تمام نشده ولی بعدش تونستم وصل بشم و درکش کنم. واقعا درست‌ترین حرفش همینه که تنها راه زندگی کردنه
موسوی
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
ایده کلی کتاب تلنگری برای همه زندگی هاست اما قهرمان داستان بجای نشخوار گذشته بهتر بود از همون جایی که هست شروع بهتری داشته باشد
Enayat Moradi
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
شخصیت اصلی رمان، فردی به نام نورا سید هست که در نقش افراد و شخصیت‌های مختلف قرار میگیره و به دنبال زندگی بهتر و ایده آل میگرده.
محمد صمدزاده
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
از اول داستان می‌دونی نتیجه نهاییش حدودا چیه و نویسنده میخواد به چی برسه ولی با این حال ایده ایی که داستان رو روش پیاده کرده بود جالب بود
📚هستی بانو 📚
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
کتاب جالبی بود با اینکه تخیلی بود اما قسمت‌هایی وجود داشت که دور از واقعیت نبود ممنون از کتابراه و تیم خوبشون خوانش کتاب هم فوق العاده بود
Lnaz Babaei
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
کتاب خوبی بود جدا از مباحثی مثل روانشناسی، انگیزشی بودن کتاب اگه به جابه جایی در زمان و مکان علاقه دارید کتاب جالبی میتونه براتون باشه
پریسا انصاری
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
از خوبی کتاب هر چی بگم کمه با اینکه کتاب و خونده بودم ولی گوش دادن بهش بی نظیر بود بخاطر خوانش‌های با احساس و دلچسب دمتون گرم
آرزو پارساپور
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
یکی از بهترین کتاب‌هایی که در چند وقت اخیر گوش دادم، نگاه ارزشمندی به زندگی داره و باعث میشه راجع به زندگی هامون قدردان باشیم
Niloufar Ghorbani
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
کتاب خوبیه! همه‌ی ما گاهی فکر میکنیم اگر این کارو میکردیم این طوری نمیشد… اما قطعا توی اون راه هم یک چیزهایی رو از دست میدادیم
فاطمه
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
"چیزی که به آن نگاه میکنی مهم نیست، آنچه که میبینی مهم است"
خواندن این کتاب، تجربه فوق العاده‌ای بود.
<< 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟