می تونم به صراحت بگم که این کتاب جزو بهترین کتابهای دنیاست، پیرنگ داستان، محتواش، پایانش همه و همه فوق العاده بودن.
روایت عالی و صدای دلنشین هم باعث میشه تا بیشتر حس همذات پنداری کنیم. درود بر نویسنده و تیم گویندگی این کتاب
نمی دانم از نویسنده کتاب تشکر کنم یا از انتشارات خوب جیحون ولی فکر میکنم یکی از مهمترین دلایلی که بعد از سالها دل به یک رمان دادم این کتاب صوتی هنرمندانه و با احساس بود که گوش دادن به آن را به یکی از بهترین قسمتهای روزم تبدیل کرد.
یه کتاب عالی با گویندگانی فوق العاده که جذابیت کتاب رو دوچندان کرد. کتاب خوبی در خصوص عمل به خواستهها به جای حسرت خوردن و ناامید بودن اینکه میشه هرانچه میخواهیم باشیم به جنبههای مثبت و عملی بیندیشیم نه به پیشواز نشدن ها
بی نهایت جذاب وقتی دقیق نگاه کنیم حسرت هامون ارزش این همه سخت گیری نداره هیچ وقت نمیشه فهمید اگه از راه دیگهای میرفتیم چه اتفاقی میفتاد اما نمیشه مطمئن بود به راه بهتر یا رضایت بخش تری ختم بشه. باید از زمان حال بهترین استفاده رو برد
بینظیر بود یکی از بهترین کتابهایی که اگاهی و امید به زندگی رو به ادم میده کتابخانهی نیمه شبه که به همهی گروهای سنی توصیه میکنم بخونن. لحن گویندگی هم عالی بود که باعث تشدید قوهی تجسمم میشد و حال و هوای واقعی به داستان میداد. عالی
تقریبا همه افراد با یک سری از حسرتها در زندگی رو به رو هستند که در این کتاب امکان این را میدهد که زندگیهای نکرده را زندگی کرد و باز هم جایی برای حسرت ها هست و در نتیجه در همین زندگی کنونی و واقعی میتوان شادترین نسخه زندگی خود را خلق کرد
کتابی معرکه با خلق یک نمایشنامه بینظیر، راویان مسلط به جذابیت صدا و لحن مناسب بداهه، بی هیچ عیب و نقصی، برایم موضوع آشنایی ست کتابهای دیگری و فیلمهای مختلفی در این باره تجربه کرده بودم شاید برگ تکمیلی باشد بر باورهای قبلی
با سپاس
همه آدما گاهی حسرت چیزایی رو میخورن که از دست دادن یا کاراهایی که انجام ندادن ولی واقعا کسی نمیدونه اگه شرایط جور دیگهای پیش میرفت زندگیمون چجوری میشد. مهمترین قسمت زندگی اینه که چه با حسرتها چه بدون اونها خودت از خودت راضی باشی.
روندی که برای رسیدن به هدف نویسنده طی میشه، واقعا زیبا و خواندنی هستش. با اینکه من خوانش کتاب صوتیها رو با صدای یک راوی که منحصرا برای هر کاراکتر صدای خاصی را اجرا میکند رو ترجیح میدم، این کتاب صوتی هم بسیار ارزشمند و شنیدنی بود
این کتاب فوق العاده بود. برای من به عنوان یک روانشناس راههای جدیدی از درمان را گشود. و برای درونم، سرمنشا بازنگری و تاملات زیادی شد. این کتاب رو به همهی اقشار پیشنهاد میکنم. برای هر شخصی که دنبال معنای زندگیه واقعی و خودشدن هست.
کتاب عالی، خوانش عالی، صداپیشگی عالی و موزیک متن هم عالی. تشکر از کتابراه و هنرمندان عزیز. نویسندهاش هم که نیست بخواند، با این حال، سپاس از نویسندهی درخشان و آگاه، با اینکه تشکرم را نمیبیند. ممنون از کتابراه که هدیهی رایگانش کرد.
این کتاب خیلی امید بخشی بود خطر اسپویل من بعضی اوقات فکر میکردم که اگه تصمیمهای دیگهای میگرفتم چی میشد و مثل شخصیت این داستان حسرت میخوردم اما بعد از خوندنش به این فکر کردم که این بهترین تصمیمی بود که میتونستم تو اون شرایط بگیرم.
کتابخانه نیمه شب، هر چند یک اثر ادبی و داستانی است و میتوان با استفاده از آن به جهت رهایی از روزمرگی با استفاده از آن سرگرم شد. ولی هدف اصلی این کتاب عالی اینه که به روش خیلی نرم و حرفهای طریقه مشخص کردن هدف و هدفگذاری را آموزش میدهد.
کتاب زیبایی در مورد زندگی. همه ما راههای متفاوتی رو در زندگی داریم هر راه ما رو به یک مقصد متفاوتی میرسونه و یک زندگی متفاوت! ولی چجوری میشه تمام این زندگیها رو زندگی کرد... و حسرت زندگیهای دیگه و راههای دیگه رو نداشت...
با سلام و درود
یکی از بهترین کتابهایی است که تا حالا خواندم، واقعا به درد وقتی میخورد که احساس عدم خود ارزشمندی میکنی، یک انگیزه و انرژی مثبت برایت میشود که بفهمی کارهایی به ظاهر کوچک ما چه اثرات بزرگی میتواند داشته باشد
این رمان منو یاد سریال افسانه فردا میندازد که میشه در غالب دید اما نگرش متنی هر دو باهم تتابق دارد، رمان جذابی و احساس میکنم با اینکه تخیلی است، من نیز در این دنیا موردی را تخیلی نمیدانم و خواندنش خالی از لطف نمبینم، دوباره میشود جبران کرد.
رمان فوق العاده ایه پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش پشیمون نمیشید. این کتاب درمورد دختریه که تو زندگیاش خیلی پشیمونی داشته و داستان جالبی داره.
نه تنها از خوندن این کتاب لذت میبرید بلکه درنهایت دیدگاه نویی به زندگی تون بدست میارید.
یکی از کتابهای مورد علاقه من این کتابمه
شاید چون عادت دارم با صدای ذهنم کتاب رو بخونم هیچوقت اون حجم از لذت رو نتونم توی کتابهای صوتی پیدا کنم
ولی واسه کسایی که حوصله خوندن ندارن ولی حسرت خیلی چیزا رو دارن شنیدن این کتاب میتونه مفید باشه
کتابش خوبه ولی فقط به عنوان یه کتاب ماجراجویی یعنی اینکه اگه بخوایم دقت کنیم دختر کتاب هر بلایی که سرش میومد حقش کلی کار میتونست بکنه اما نخواست و آخرش هم به پوچی رسیده بود. کلا یه بار بیشتر نتونستم بخونمش
کتاب بسیار خوبیه ادم ارزو میکنه کاش تجربه زندگیهای دیگررو داشته باشه و حق انتخاب اون وقت شاید زندگی بهتر داشته باشیم شاید هم نه چون زندگی یک جاده یک طرف ست تکرار نمیشه ولی ما میتوانیم تا حدودی انتخاب کنیم مسیر این جاده رو
خیلی دلم میخواست منم جای نقش اول کتاب میبودم. تا حالا خیلی دو یا چند راهی توی مسیر زندگیم داشتم. قبل از خوندن کتاب (شنیدنش) دلم میخواست میتونستم زندگی آدمای مختلف رو زندگی کنم. کتاب فوق العادهای بود.
کتابی آموزنده برای کسانی که همواره کوله بار حسرتهای خود درزندگی را به دوش میکشند. برای آنهایی که از زندگی خود شاکیاند و شکرگزار داشته هایشان نیستند. دلگرم کننده با اجرا و خوانشی زیبا و تلفظهایی صحیح. ممنونم کتابراه.
راستش رو بخواهید من کتاب صوتی رو با این کتاب شروع کردم. کتابی بسیار زیبا با داستانی پر پیچ و خم که در افکار دختری رخ میدهد و بعدا متوجه میشیم که شاید بعضی اتفاقهای بد اصلا به صلاح ما هست. گوش بدید و لذتش رو ببرید.
این کتاب صوتی که باهنر نمایی صدا پیشگان عزیز شنیدن آن لذت بخش تر شده وموضوع جالبی دارد به ما میآموزد که با بهره برداری از داشتههای خودمان زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان ایجاد کنیم، تشکر و سپاس فراوان.
این کتاب به نظرم خارج از موارد داستانی گویای چند جمله ساده و درعین حال بسیار سخت و پیچیده است، عشق ورزیدن به تمام جهان هستی، دوست داشتن و احترام به سایر انسانها فارغ از هر مسئله ای، در نهایت انسان بودن
ایده اولیه کتاب خوب بود ولی به نظرم می شد بهتر از این پرورش داده بشه. به هر حال تشکر از نویسنده، مترجم و انتشارات بخش هایی از کتاب همیشه در ناخودآگاه خوانندگان خواهد ماند که این نشان از نمره قابل قبول این کتاب است.
چقدر زندگی ساده است و ما انسان ها اون رو برای خودمون سخت تر و سخت ترش میکنیم. کتاب فوق العاده تاثیر گذاری بود و بسیار بسیار لذت بردم از تیم سازنده و همچنین نرم افزار خوب کتابراه متشکرم
یکی از بهترین کتابهایی بود که توی کتابراه گوش دادم
محتوای کتاب برای کسانی که درگیر حسرتها زندگیشون هستند و توی گرفتاریها نا امید میشن خیلی الهام بخش و مفید هست، صدای گویندگان هم عالی بود
پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
به نظرم همه باید برای یه بار هم که شده این کتاب رو بخونن، واقعا عالی بود، چیزی که آموختم (نوشته ی هیچ کس که همه کس بود): آسان است که بخاطر. زندگی هایی که نزیسته ایم ناله کنیم، راحت است که آرزو کنیم که ای کاش..
خوب بود، از خانم فریده فتوحی هم ممنونیم که این کتاب رو بازگو کردند خیلی لطف داشتند. در کل هم از نظر جنایی بودنش و تخیلی بودنش خیلی جالب و متفاوت بود من صوتش رو برای پدربزرگم گذاشتم و اون هم خیلی خوشش اومد و راضی بود.
این کتاب فوق العاده زیبا، در کنار جلوه های ویژه صوتی مناسب عوامل عزیز، مفهوم زندگی و ارزشهای اون رو با ظرافت هر چه تمام تر به خواننده منتقل می کنه. بشدت توصیه میشه حتماً از این کتاب صوتی بهره ببرید با تشکر
کتابخانه نیمه شب واقعا یه کتاب فوق العاده است و آدمو ترغیب میکنه به اینکه خوندن کتاب رو ادامه بدی، خیلی عالی احساسات آدمای افسرده رو بیان کرده و واقعا آموزنده است.
خوندن این کتاب رو به شدت توصیه میکنم.
یک رمان فوق العاده و پر فراز و نشیب که با خوندنش کلی تجربه به دست میاری، همراه شدن موقعیتها با صداهای پس زمینه کتاب رو بسیار جالب تر کرده و انگار داری یه فیلم میبینی اما تصویر سازیش برعهده ذهن خودته...
صدا و گویندگى عالى بود. موضوع کتاب برام جدید و جالب بود. باعث میشه هرکس هرچند کوتاه به گذشته خودش و گزینه هاى انتخابى که کنار گذاشته شده بودن فکر کنه و ببینه چه مسیرى ممکن بود با انتخاب اون گزینه حذف شده پیش روش بیاد.
این که تمام اتفاقات در درون ما پیش میره و ربطی به مسائل بیرونی نداره واقعا قابل تامل بود، شرایط بیرونی رویکرد ما به زندگی رو تغییر نمیده بلکه درون ما باعث اتفاقات و تاثیر آن بر بیرون هست... ممنون از کتابراه.
عالیه با اینکه صدها مطلب و متن و کتاب در مورد لذت بردن از زندگی و قدردان بودن خوندم، جنس این کتاب یک چیز دیگه ست ممنون از تیم گویندگی و سپاس فراوان از کتابراه عزیز و دوست داشتنی برقرار و پیروز باشید
در این که این کتاب فوق العاده جذاب و آموزنده است نگاهت به زندگی بهتر میشه شکی نیست و اینکه گوینده های این کتاب خیلی حرفه ای و عالی هستن و آدم به شنیدن کتاب ترغیب میکنه و نهایت لذت رو به آدم میده از این کتاب
موضوع جالبی است ولی خوب نویسندگان دیگری هم هستند که موضوعهای مرتبط چون دنیای امکان، فرصتهای زندگی و انتخابها، گزینشهای عوالم روح و جهانهای موازی و... بهتر و بیشتر پرداختهاند. اگر فرصت دارید میتوانید بخوانید.
بی شک کار تیم صداپیشگی به قدری گیرا بود که جذابیت داستان را صدچندان میکرد. به طوری که شبیه دیدن فیلمی مهیج بود. کتابی خواندنی و با موضوعی تازه و جالب بود بسیار لذت بردم و ممنون از کتابراه بابت هدیهی بهاری این کتاب.
از جمله بهترین و تاثیرگذارترین کتابهای بود که خواندم ژانر فانتزی و در عین حال ملموسش باعث میشه که شنونده نتونه کتاب رو زمین بذاره و چه بسا بعد از اتمام کتاب دوباره اون رو بشنوه. ترجمه و گویندگی دلنشین و روانی داره
کتاب خیلی قشنگه. در موردِ یک دخترِ که خودکشی کرده و تمامِ حسرتهای زندگیش رو زندگی میکنه و به این نتیجه میرسه که زندگی الانش بهترین ورژن زندگیشه و تصمیم میگیره برگرده به زندگی و این بار قشنگ تر زندگی کنه
به نظرم کتابی جذاب و فوق العاده است. و در حالی که شما دارید یک رمان میخونید، درسهای بزرگی هم از اون میگیرید. مثل عجله نکردن در تصمیم گیری، و گرفتن تصمیم درست. و اینکه تو نویسنده زندگی خودت هستی....
کتابی که نگاه ادم و به زندگی و تک تک لحظههایی که داری عوض میکنه خیلی خوب بود باعث شد عمیق تر و بهتر به زندگیم و مرگ فکر کنم خیلی دوست داشتم ممنونم از کتابراه بهترین عیدیها رو شما هر سال به من هدیه میدید
خیلی کتاب خوبیه کتابخانهی نیمه شب روانشناسی امید به زندگی داره اما اصلاکتابی نیست که ادم ازش خسته بشه در واقع داستان جذابش باعث شده که هم داستانی باشه و در کنار اون به مطلب امید به زندگی هم داشته باشه
همیشه ما آدمها وقتی توی کوچیکترین چیزها شکست میخوریم حسرت کارهای کرده و نکرده رو میخوریم و این کتاب به خوبی این رو به ما نشون میده که همیشه همه چیز کامل نیس و قطعا یه نقصهایی هر چند کوچک میتونه اذیتمون کنه
این کتاب تورو با دنیا و جهانهایی از زندگی خودت که میتونستی تجربشون کنی ولی الان حسرتشون رو داری اشنا میکنه اینقد این کتاب و خوانشش رو پسندیدم که به قطع به علاقمندان به کتاب توصیه میکنم یکبار که شده صوتیش رو گوش بدن
رمان قشنگی بود. هیجان انگیز و باحال. فقط یه ایراد داشت اونم اینکه از نظر من فرهنگ اعتقاد به تناسخ رو داشت ترویج میداد. ولی به عنوان یک رمان خیلی قشنگ بود. یه سری نکات روانشناسی مهم رو در قالب داستان به ما یاد میداد.
کتاب بسیار جذاب و فلسفی است. وقتی انسان فکر میکنه که با انتخاب هاش چقدر میتونه آینده و سرنوشتش رو تغییر بده احساس ترس میکنه ولی این کتاب برعکس امید و قوت قلب میده. جزو کتابهایی هست که هرکس باید تو زندگیش بخونه
کتاب خوبیه. با گذر سالیان متمادی از عمرم و کسب تجربیات گوناگون (جبر، انتخاب) خیلی دوست داشتم کتابی با چنین حس و حالی رو در بخونم که از بخت خوب با شنیدن نسخه صوتی مواجه شدم. به شما هم شنیدنش رو پیشنهاد میکنم. 👌🏻
عالی
با گویندگی بینظیر
به همه افراد پیشنهاد میشود
چون یا خود نومیدی را تجربه میکنیم یا حد اقل کسی را میشناسیم که نو میدم باشد
و این کتاب امیدواری و رضایت و تغییر نگرش را به روشی نیکو مطرح میکند
روایت عالی و صدای دلنشین هم باعث میشه تا بیشتر حس همذات پنداری کنیم. درود بر نویسنده و تیم گویندگی این کتاب