نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
4.6
2043 رای
درباره یه زن ۳۵ ساله مجرد به نام نورا هستش که در نوجوانی مادر وپدرش رو تو تصادف خودرو ازدست داده ودچار افسردگی شدید شده و تنهایی اذیتش میکنه وقصد خودکشی میکنه و ماجرا تازه شروع میشه. .. واقعا ۵ ستاره براش کمه عجب اجرای قویای داره وترجمه خیلی خوب و روان هستش توخریدش شک نکنید
خوب کتاب خوبی هست و دید ما را نسبت به حسرت های گذشته عوض میکند وقتی زنده ایم آرزو میکنیم ای کاش به عقب برگردیم و جور دیگهای زندگی کنیم وقتی میمیریم از خدا میخواهیم ما را برگردونه تاجبران کنیم اما خدا مخلوق خودش را میشناسه و میگه بخودم قسم اگه صدبار دیگه هم برت گردونم باز هم نتیجه اعمالت همین میشه
اولین کتاب (صوتی) داستانی هست که از شنیدنش خسته نمیشم و مایلم تا آخر ادامه بدم. صدا و گویش گوینده محترم و انتخاب موسیقی بسیار عالی و دلنشین. البته بعضی از صداها چندان مناسب بنظر نمیرسه ولی در مجموع کار با ارزشی صورت گرفته. مطالعه یا شنیدنش رو توصیه میکنم. با تشکر ویژه از کتابراه
با سلام به نطر من این کتاب برای جامعه امروزی ما که اکثرا به به دنبال مادیات هستیم واز اصل خود فاصله گرفته ایم مفید است و حالا که پرسنل فهیم و لایق کتابراه این کتاب ارزشمند را هدیه داده اند ما هم با افتخار میشنویم و به دانش خود و شناخت کتابخانه نیمه شب خود اضافه می کنیم

بعد از شنیدن این کتاب حسرتهام کم شد