نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش - کیم یونگ ها

نازنین نعمت الهی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
کتاب خوبی بود در مورد تاثیر الزایمر روی انسان ک من واقعا فوبیا این قضیه رو دارم و خب... باهاش اشنا شدم
پریسا نوحی
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
یه داستان معمایی، جنایی بود که خیلی قشنگ بود ولی در انتهای کتاب کلی سوال بی جواب برام باقی موند. در کل کتاب جذابی بود
زهرا صوابی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
به نظرم کسانی که علاقمند به فضاهای جنایی، معمایی، گنگ و سوررئال هستند، این کتاب خوبی می‌تواند برایشان باشد.
سودابه طاهری
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
موضوع کتاب جالب بود کلا تو این ژانر کتاب نخونده بودم تاحالاصدای هوتن شکیبا دلیل اصلی بود برای گوش دادن به کتاب
Javad Leo10
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
شخصا دوست نداشتم و فقط چند قسمت رو شنیدم. هوتن شکیبا بازیگر خوبیه ولی بعنوان گوینده جذب صداش نشدم.
راضیه زارعی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
بینظیر بود، نه طولانی و نه خسته کننده و چه پایان جذابی اما تلخ... در کل کتاب متفاوت و خاصی بود من دوسش داشتم.
سالومه رفیعی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
کتاب خیلی خاصی بود تا آخرش نمیتونستی متوجه داستان بشی و گنگ بود جالب بود تحریر نویسنده کاملا خاص بود
نیلوفر بهمئی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
یک امتیاز کم دادم چون خیلی گنگ بود برخلاف داستان جالبی که داشت فک کنم کتاب برش خورده و قسمت‌هایی سانسور شده
ابراهیم احمدی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
بنظر من که داستان خوبیه نویسنده داره زندگی رو از نگاه یک قاتل توصیف میکنه داستان کمی توجه نیاز داره چون عمیقه
Bahareh N
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
با خود داستان خیلی ارتباط نگرفتم اما پایان غافلگیر کننده‌ای داشت و گویندگی هوتن شکیبا هم که عالی بود
فرنوش فیض رفعتیان
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
توی دسته کتاب های جنایی که من معمولا سراغشون نمیرم داستان لطیفی داشت. و خب صدای هوتن شکیبا جذابیتش رو دو چندان میکنه.
Shabnam
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
با سلام ممنون از برنامه خوب کتابراه واقعا داستان خیلی جذابی بود همچنین با گویندگی هوتن شکیبا جذاب تر شده بود
نفیسه مقدم پور
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
به نظر من در حد متوسط بود، شاید خیلی خود داستان برام جالب نبود، البته که نوشتار خوبی داشت
فقط در سلیقه من نبود
Niki Nasehi
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
کتاب به شدت شما رو درگیر خودش می کنه من دوبار پشت هم کتاب رو گوش کرد ماجرای جناب شکیبا فوق العاده بود
فخری علوی
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
خوب بود شنیدنی است فکر رودر گیر می‌کرد واقعا انسان می‌تواند خیلی ترسناک باشه ودر عین حال نداندکه چه کرده است
زهرا حسینی
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
حقیقتا بخاطر صداپیشگی هوتن خریدمش ولی حین گوش دادن بهش کموبیش جذاب شد برام، اما بازم خوشحالم تموم شد.
Soheila Valinezhad
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
درابتدا کنجکاویم تحریک شده بود و با صداو خوانش عالی گوینده؛ کتاب رو دنبال کردم ولی درانتها کتاب گنگ به پایان رسید
مهدی باجولوند
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
گویندگی آقای هوتن شکیبا عالیست. من شخصا داستان را خیلی نپسندیدم. ولی فضاسازی‌ها خوب بود. منو درگیر کرد.
نسرین محمودیان
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
خیلی به نظر من کتاب جالبی نیود تعجب کردم ۴/۴ستاره گرفته البته از نظر راوی بسیار خوب بود خود کتاب برای من جذابیتی نداشت
ناصر اسلامی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
کتابی بسیار جذاب و لذت بخش که به غافل گیر کننده‌ترین حالت ممکن سیر بیماری آلزایمر و داستانی زیبا رو روایت می‌کنه
حنا یوسفی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین کتاب‌هایی که خوندم با صدای بی ماننده آقای شکیبا حس‌های جدیدی رو در من القا کرد بسی پسندیدم
روبینا عثمانی
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
کتاب خیلی جالبی بود
به شخصه از ماجراهایی که آخر داستان غیر قابل پیش‌بینی هست و آدم رو شگفت زده میکنه خیلی خوشم میاد
ملیسا سیدعلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خیلی قشنگ بود آخرش من رو حیرت زده کرد واقعا خیلی جالب بود خیلی متفاوت واقع شد و واقعا خیلی شگفت زده‌ام کرد
kimia noori
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
یکی از بهترین کتاب‌های صوتی بود که گوش دادم با صدای جذاب هوتن شکیبا همچنین داستان فوق العاده کیم یونگ ها
محمدعلی فلسفی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
یه کتاب معمایی با انگیزه‌ها و تفکرات یه قاتل مبتلا به آلزایمر... پیچیدگی و پایان باز داستان زیبایی کتاب رو دوچندان کرد
Moeid Safari
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
صدای آقای شکیبا عالیه و کتابخوانی را هم خوب انجام دادند خود کتاب هم جالب بود و روند خسته کننده‌ای نداشت
Moshtarik
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
کتاب صوتی خیلی خوبی بود، خود کتابشو خوندن از نظر من یه حس حال دیگه‌ای میده، واسه کسایی که وقت کمی دارن صوتیش هم عالیه.
رابعه نظرپور همدانی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
کتاب شنیدنی بود
آلزایمر بیماری که برای شخصیت اصلی این نوشته مفید بود چون یادش رفته بود چه موجود وحشتناکی بوده
نگارین
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
جالب بود پایان غافلگیر کننده‌ای داشت ولی آلزایمر داشتن هم برای خود بیمار خیلی آزار دهنده است هم برای اطرافیان خیلی سخته
شکیبا سیهچهره
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
راستش داستانش خیلی دوست نداشتم اما لحن و صدای گیرای جناب شکیبا بینظیر بود
کاش کتاب‌های بیشتر و بهتری بخونن
زهره منتظری
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
با صدای شکیبا به عمق داستان سفر کردم و لحظه به لحظه رو باهاش زندگی کردم. به طوری که تصاویر جلوی چشمم زنده میشد
کوثر سیاح
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
واقعا جالب بود من اول بخاطر اینکه کره‌ای بود گوش دادم ولی جذبش شدم
اولین بار بود کتاب گوش میدادم تجربه قشنگ بود
Kh Delzendeh
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
داستان خوب و جالبی بود، موضوعش و نحوه بیانش خیلی متفاوت از کتابای دیگه بود. اطلاعات خوبیم راجع به بیماری آلزایمر داره
س.ز
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
کتاب جالب و جذابی بود ولی واقعا از خوانش آقای شکیبا خوشم نیومد. کاش به جای تغییر صدا و لحن با صدای عادی خودش میخوامد
پدرام بهمن دار
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
داستان جالبی داشت ولی متاسفانه خوانش آقای شکیبا به نسبت بقیه کتابهایی که گوش دادم به شدت ابتدایی و ضعیفه.
فاطمه حبیبی
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
کتاب جالبى بود. باحالات و احساسات یک فرد آلزایمرى آشنا شدم و به نظرم بد‌ترین مجازات براى یک انسان آلزایمر است.
Faeze Yazdani
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
سلام دوستان کتاب غمگین و تلخ و پراز تجربه بود و الزایمر و فراموشی و میتونید کامل بعد از شنیدن کتاب درک کنید
Farid Karimi
۱۴۰۲/۰۶/۲۳
فقط و فقط نقطه قوت این کتاب صوتی روایت روان اقای شکیباست.
موضوع گند و مبهم است و حوصله سربر و کلافه کننده
حدیث فخری
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
واقعا عالی بود تا آخر داستان نتونستم بفهم چی میشه
همش فکر میکردم شاید پارک جوونی خودشه وداره خاطرات گذشته رو یادش میاد
علی شیرسنگی
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
اگه اهل ژانر جنایی هستین عاشق میشین یک داستان جذاب که آلزایمر قاتل نیز جذاب ترش میکنه توصیه میکنم حتما
رضا اکبری
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
خیلی روان و جالب بود ساده و خودمانی‌ترین جنایی بود که گوش کردم و راوی هم فکر نمیکردم اینقدر حرفه‌ای کارش رو انجام بده
ساره نخعی فر
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
کتاب و دوست‌داشتم. جذاب بود. اجرا و بیان شیوای اقای هوتن شکیبا هم کتاب و شنیدنی کرده.
فایزع سنایی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
گویندگی اقای هوتن شکیبا حرف نداره و این نوشته کاملا شما رو وارد ذهن فرد بیمار میکنه
پریسا روح الهي
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
داستان متفاوت و جالبی بود، خوانش جناب آقای شکیبا هم به جذابیت داستان اضافه می‌کرد.
فرح یزدان
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
به نظرم تو کتاب صوتی راوی خیلی موثره و صدای آقای شکیبا عالیه. محتوای کتاب هم خیلی جذاب بود
آروین صمیمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
بینظیر بود، مخصوصا با صدای زیبا و هنرمندانه‌ی هوتن شکیبا که داستان رو قشنگ تر میکرد
نهال🌱
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
جز جذاب‌ترین کتابای جنایی بود بنظرم
پایاین غیرمنتظره ایی داشت و لحظه به لحظش جالب بود....
روح الله محمدی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
بی نظیر، با پایان به شدت غیر منتظره. اگه عاشق فیلم‌های کریستوفرنولان هستی، این نوع کتابشه 🙂🍻
سجاد نمکی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
کتابی بود که من مجبور کرد توی یک روزه تمومش کنم!
البته با صدا قشنگ و گرم هوتن شکیبا
صدیقه طهماسبی بیرگانی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
کتاب جالبی هست اما بدون شک این صدای هوتن شکیبای نازنین هست که ارزش شنیدن کتاب رو دو چندان می‌کنه.
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
👋 سوالی دارید؟