نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش - کیم یونگ ها

Alireza
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
اینکه کسی بتونه در مورد آلزایمر بنویسه قبل اینکه مبتلا بشه خودش ارزشمنده. بعد از خوندنش یک گیجی و بهم ریختگی رو انتقال میده که شاید بشه گفت ممکنه یک فرد آلزایمری رو درک کرد.
هانا عزیزی
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
یک کتاب بی نظیر با خوندن این کتاب افرادی که الزایمر دارند رو خیلی بیشتر درک میکنید توصیه میکنم حتما مطالعه کنید. بسیار عالی صوتی شده و صدای گوینده کاملا حرفه‌ای هست
behsa mp
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کتاب بسیار ژانر هیجان انگیزی داره و تا آخر کتاب تشخیص اینکه چه چیزی واقعیت داره وچه چیزی تاثیرات آلزایمر کاراکتر اصلی هستش خیلی دشوار در کل کتاب فوق جذابی هستش.
parnian narani
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خوانش جذاب و پر حس و شیرین که کاملا حس نویسنده رو منتقل میکرد. داستان ساده و سرگرمکننده‌ای داره که شاید برای خواندنش دست و پا نزنین اما حتما دوست دارین ادامه‌اش بدین!
رویا تقوی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
خرده خاکی می‌شویم در کهکشان نه... حتی آن هم ناپدید می‌شود. بسیار عالی خوانش و صدایی بی نظیر، واقعا بی تفاوت بودن قاتل رو خیلی خوب نشون میداد و به ذهن تصاویر جالبی میداد. متشکرم
نونا رسولی
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
قصه، ترجمه و گویندگی همگی عالی هستن، من در یک روز به همه ش گوش دادم و تموم کردم، داستان جذابی بود، مهارت آقای شکیبا و ترجمه عالی هم زیبایی داستان رو تکمیل کرده بود.
ساناز امینیان
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
صدای هوتن شکیبا دوست داشتنی گرم و صمیمی بود اما مناسب تمام شخصیت‌های داستان نبود و کاملا خوانش کتاب به صورت یکنواخت بود... داستان کتاب هم کمی دچار پیچیدگی و سردرگمی بود
تیارا جمشیدی
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
نمیشه به کسی که همه‌ی خاطراتش رو از دست داده بگی انسان. این کتاب پر از جملاتیه که هر کدوم رو باید بارها گوش داد. پر از مفهوم عمیق انسانی. ممنون از خوانش بسیار زیبای هوتن شکیبا
zeinab fallah
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
کتاب بسیار عالی بود و داستان جدید و جالبی در مورد یک آدمکش بود. صدای هوتن شکیبا آنچنان متفاوت تر از دیگران نبود و شخصا صدای استاد عمرانی و سلطان زاده را ترجیح میدهم.
پروین محمدی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲
واقعا لذت بردم از شنیدن این داستان. بیچاره (اون هی) چه الکی کشته شد. هنرمند توانا آقای شکیبا هم با بیان طبیعی و خاصی که دارن، قشنگ خودت رو در قالب همون قاتل، احساس میکنی.
Leila Arefi Arefi
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
داستان در موردی مردی تنهاس که دچار آلزایمر شده و در گذشته چند قتل انجام داده. روایت داستان از زبان همین فرد هستش و تلاشش برای به خاطر اوردن اتفاقا و آدما ناراحت کننده هست
Paria Ghazi
۱۴۰۲/۰۶/۲۶
امیدوارم کتاب‌های بیشتری با صدای هوتن شکیبا بشنوم و لذت ببرم.. صداهای مختلف هر کدوم از شخصیت‌های داستان رو انقدر خوب درآورده بودن که خیلی راحت می‌شد همه‌اشون رو تصور کرد
مریم
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
داستان گیرا و جذابی داشت نمی‌دونم چرا! من حس کردم خودمم آخراش داشتم دچار زوال عقل میشدم منگ بود تا یه ساعت خیلی داستان مبهوت کننده و البته صدا و موسیقی متن خوب هم بی تاثیر نبود
اریا خاکساران رضوی
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
درود کتاب تقریبا کوتاه و صدا هم خوب بود آنچه برای من جالب بود نظر آدم کش در مورد فرار مطلوب بود و نه طعمه مناسب واقعا عالی بود سعی کنیم خاطره های قشنگی بسازیم
ثنا جبارزاده
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
شاهکار اصلا تکراری نبود دوسش داشتم، جز بهترین‌ها بود که خوندم عالی بود خدایا، بخونید شما هم اصلا پشیمون نمیشید اصلأ هم حوصله سر بر نیست
نیلوفر عبدلی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
آنقدر صدای آقای هوتن شکیبا به قصه سرد و بی روح رنگ داد که باعث شد انگیزه بنده برای ادامه کتاب بیشتر بشود، داستان آرام و یک نواخت و در عین حال جذابی بود.
حنانه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
دومین کتابیه که اینجا گوش میکنم. به نظرم جالب بود به عنوان کسی که زود از کتاب ها خسته میشه میگم، اینقدری خوب بود که تشویق بشم تا اخرش گوش کنم.
حسین
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
راوی عالی داستان واقعا جذاب جلو میره و نویسنده به طرز عالیی انگار جای شخصیت اصلی داستان داره حرف میزنه جای اون با شرایط اون زندگی کرده ارزش گوش کردن داره
مسیح رجبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
خیلی خوب بود تمام قسمت‌ها جوریه که جذبت می‌کنه بقیش رو ادامه بدی و دنبال کنی ولی تلخ و ناراحت کننده بود با صدای هوتن شکیبا گوش دادنش یه حس خوبی داره
فاطمه عسکری
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
جالب بود ارزش گوش کردن داره. تلفیقی از دو‌پدیده ناشناخته و جذاب برای خوانندست یکی قتلهای زنجیره‌ای و دیگری آلزایمر. به خاطر همین خواننده تا آخرش خسته نمیشه
زهرا ربیعی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
خوبه اما مهیج و گیرا نیست. توقع داشتم خاطرات قتلهایی که انجام داده خیلی آبدار و با جزئیات تعریف کرده باشه اما اینطور نبود. احساسات روزمره‌شُ تعریف می‌کنه
zahra ashrafpouri
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
سلام به نظر من کتاب جالبی نبود علاوه بر این با توجه به سن بالای شخصیت داستان بهتر بود راوی رو یک آدم مسن با صدای پیر تر انتخاب میکردن تا یک شخصیت معروف
Mahdi Hamzelou
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
کتاب خیلی داستان پرکششی نداشت و صد البته که علی رغم صدای گرم آقای شکیبا شاید به دلیل اینکه در خوانش کتاب کم تجربه هستند آنطور که باید و شاید به دلم ننشست
Amirasadi
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
درود دوستان کتاب عالی بود زیبا قشنگ فقط آخر کتاب خیلی گیج کننده بود راویش هم عالی بود روان عالی میخوانددر کل خیلی کتاب باحالی بود ارزش گوش کردن رو داشت
ساناز حاجی نژاد
۱۴۰۳/۰۴/۲۵
با توجه به نظرات و دیدن اسم آقای شکیبا به عنوان راوی فکر میکردم با اثر فوق العاده‌ای روبه رو هستم اما هیچ چیز خاصی در این داستان و روایتش ندیدم
زهرا رحیمی
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
نوع متفاوتی از نگارش بود که من تا به حال تجربه خواندنش رو نداشتم. جدید و جالب. داستان کشش خوبی داشت. سردی صدای آقای شکیبا هم بجا و دلنشین بود.
ممد
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
ثبت نظر مفید اینه: دوتا فصل آخر شش هفت ساختگیه، اصولاً یه چنین داستان‌هایی نباید خیلی تاثیرگذار باشن. طبیعیه حق میدم. (داستان مطابق با واقعیت)
ارشیا نوذری
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
داستان کوتاه و مختصر با روایتی جذاب گویندگی و ترجمه هم بسیار عالی بود به کسانی که کتاب جنایی کوتاه با روایتی سیال و روان دوست دارند پیشنهاد می‌کنم.
نیلوفر بصیرت
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
گیج بودم، نیاز به تمرکز بالایی داشت ان قدر داستان خاص بود که چند ساعت بعد از اتمام کتاب هنوز داشتم فکر می‌کردم چرا اینجوری شد، اما لذت بردم کشش داشت تا آخر
مصطفی فخریان
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب صوتی بسیار خوبی است مخصوصا با صدای گرم و دلنشین آقای هوتن شکیبا. کتاب در ژانر جنایی است و پیشنهاد میکنم اگه به این ژانر علاقه‌مند هستید حتما گوش کنید.
ویدا مقدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بیمناک مرگ، زندگی را به تشویش می‌افکنیم و بیمناک زندگی، مرگ را. کتاب جالبی بود. به نکات روانشناسی در سطرهایی اشاره کرده بود که خواننده رو به تامل وا میداشت.
رزیتا عدل
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
تعجب میکنم از نمره‌ی بالایی که به این کتاب دادن، خیلی کند پیش میره، نویسنده خیلی حاشیه و شاخ و برگ اضافی تو کتابش بکار برده و اصلا روند جذابی نداره
Sabin
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
صدای زیبای آقای شکیبا باعث زیبا تر شدن داستان شد
داستان عجیب بود و گول زننده
آدمو میبرد توی قالب یه قاتل ک فراموشی داره و کاری میکرد سعی بر درکش داشته باشیم
sara ebrahimi
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
هوتن شکیبا به خوبی بلده که هر کتاب را به چه صورت خوانش کند. در مغازه‌ی خودکشی راحت با کودک درون رابطه میگیره و در این کتاب با مرد داستان عالی بود
خانم عدالت
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
متاسفانه علی رغم نظرات دوستان، کتاب باب میلم نبود، تنها چیزی که از داستان کسب کردم، ترس از فراموشی و روزگار‌ی که شاید گریبانگیر خیلی از ماها خواهد شد،
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
داستان خیلی خوب بود اجرا عالی بوداما بینهایت تلخ بود در انتهای قصه به شدت پریشان و افسرده شدم مطمئن نیستم که به دوستان پیشنهاد کنم یا نه ممنون
ژیلما
۱۴۰۲/۰۷/۰۶
من خیلی داستان جذابیتی برام نداشت و کلا هیچ نتیجه دلپسند و جالبی ازش نگرفتم تنها نکته برجسته و جذاب داستان خوانش بسیار صریح و زیبای آقای شکیبا بود
Amir nakhli
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
به جز قسمت کمی از اوایل کتاب، کتابی زیبا و تحسین گذار بود مخصوصا فصل آخر که واقعا شگفت انگیز بود. صدای زیبا و گیرای هوتن شکیبا این کتاب رو دلنشین تر کرده بود.
علیرضا میرزایی
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
کتاب متفاوتی بود من تو راه گوش دادم و لذت بخش بود، از جمله کتابهایی هست که تا مدتی ذهن رو به خودش مغول نگه میداره. بنظرم ارزش گوش کردن داشت.
Zeinab Samie
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
داستان خیلی تیره و گاهی کسل کننده میشد و خیلی افسرده آور بود در کل کتاب‌ها یی که فضای افسرده دارند رو دوست ندارم ولی گویندگی آقای شکیبا خوب بود
Bahareh Kouchaki
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
واقعا صدای هوتن شکیبا فوق العادست فقط به خاطر صدای ایشون کتاب رو‌خریدم ولی انقدر زیبا میخونه و راحت تونستم تصورش کنم و لذت بردم واقعا صداش رویای هست
زینب رادمنش
۱۴۰۲/۰۶/۱۶
کتاب جالبی بود، اصلا انتظار چنین پایانی رو نداشتم. از خوانش کتاب واقعا لذت بردم. و تونستم براحتی با کل فضای داستان ارتباط برقرار کنم. ممنون از زحمات همگی
فرهاد زارع
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
عالی بود. داستانی و جنایی، دوگانگی رو در داستان ایجاد کرده بود به یه نوع بیماری و در کنار این موضوع هیجان زیادیو به کار میداد. راوی هم خیلی عالی.
Marjan
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
یک رمان جنایی پلیسی و داستانی که توی تک تک سلول‌های بدن نفوذ میکنه و مخاطب رو به دنیای خودش میکشونه لعنتی خیلی خوبه خیلی 👌🏻👌🏻
امین باقری
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
داستانی عمیق و چند لایه بود. خوانش روان و مناسب بود. در داستان به خوبی شخصیت پردازی شده بود. و خواننده با سیر داستان به خوبی همراه میشه.
عماد طباطبایی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
آلزایمر رو به نظرم خیلی خوب و جالب توضیح داده بود و داستان جالبی رو هم در کنارش روایت میکرد که بار‌ها و بار‌ها حس سردرگمی رو القا میکرد
زبیر سعیدی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
کتاب روایتی روان و نسبتاً جذابی داشت، گویندگی آقای شکیبا بسیار عالی بود. اما متوجه‌ پیام نویسنده نشدم یا هدفش از نوشتن این کتاب چی بود!؟
فیروزه بیات
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
بی نظیر بود، داستانی ساده و موضوعی که به نظر خسته کننده است. ولی با هنر نویسنده وصدای بی نظیر هوتن شکیبا تبدیل به یک اثر بوق العاده شده
مبینا نعمت الهی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
داستان جذاب با پایان غیرمنتظره 👌🏻به نظرم حتما با صدای اقای هوتن شکیبا گوش بدید چون حسابی لذت میبرید از این داستان جنایی
نسیم پیکری
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
کتاب خوب با داستانی عالی و پر از ماجرا از اون داستان‌ها که تا آخر کتاب سورپرایز میشی گویندگی و داستان نویسی هردو عالی بود
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟