نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش - کیم یونگ ها
4.3
1456 رای
سیامک بقایی
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
00
عملا این کتاب را باید با ذهنیت یک انسان آسیای شرقی خواند، داستانی بدور از شناختهای ذهنی از انسان و جامعه، شاید این داستان بنوعی رئال باشد ولی میتوانست بسبار پرکشش تر و جذابتر ادامه و پایان یابد، در واقع بنوعی سرهم بندی شد انگار نویسنده از نوشتن خسته شده بوده
کتاب بدی نبود. پرداختن کتاب به جز به جز زندگی کسی که الزایمر داره با صدای هوتن شکیبا احساس همزاد پنداری در من ایجاد میکرد. اماای کاش اخر داستان انقدر زود و راحت تموم نمیشد. وقتی انقدر قشنگ روزمره یک بیمار الزایمری توصیف میشه، اخر داستان میتونست با هیجان و پروبال بیشتری تموم بشه
رمان عالی بود ولی متاسفانه با تمام احترامی که برای اقای شکیبا قائلم باید بگم که اصلا از گویندگی ایشان خوشم نیومد ایشون دوبلور بسیار خوبی هستن من تعجب میکنم چرا هیچگونه تغییر صدایی در افراد مختلف به صداشون ندادن، خیلییییی یکنواخت کتاب رو خوندن، همه افراد با یک صدا و یک لحن بشدت خسته کننده بود
