نظر فرشته خورشیدی برای کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش

خاطرات یک آدمکش
کیم یونگ ها، خاطره کردکریمی
۴.۳(امتیاز ۱۴۵۶ نفر)
فرشته خورشیدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
اولین کتابی بود که از این نویسنده خوندم. به اون اندازه که تعریف شو شنیدم جذاب و گیرا نبود. کمی خشن و البته غافلگیر کننده بود. ایده جالبی داشت. فضای سرد و گاهی چندش آوری داشت. گویندگی هوتن شکیبا هم که حرف نداشت واقعا. مثل همیشه خوب بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟