نظر ثنا جبارزاده برای کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش

خاطرات یک آدمکش
کیم یونگ ها، خاطره کردکریمی
۴.۳(امتیاز ۱۴۵۶ نفر)
ثنا جبارزاده
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
شاهکار اصلا تکراری نبود دوسش داشتم، جز بهترین‌ها بود که خوندم عالی بود خدایا، بخونید شما هم اصلا پشیمون نمیشید اصلأ هم حوصله سر بر نیست
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟