نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش - کیم یونگ ها

اکبر مطلق
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خیلی خوب بود هم متن کتاب هم صدای جذاب هوتن شکیبا
Hamed parsaei
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
خوانش هوتن شکیبا واقعا مناسب این اثر بود
پیام موسوی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
برای سرگرمی و لذت بردن از تصویر‌های ذهنی خیلی خوبه
هدیه نادران
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
هیجان ملایم داستان، کتاب رو خوندی و زیبا کرده بود✨
Leila
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
قشنگ بود، صدای هوتن شکیبا هم که بینظیره❤️
آزاده هروی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
حس داستان رو خیلی خوب منتقل میکنه. بیان شیوا و داستان جذاب
سیمین راسخ
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
قلم نویسنده خیلی جذاب بود، اجرای آقای هوتن شکیبا هم عالی..
Moozhan H
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
خیلی کتاب شوکه کننده‌ای من با خوندنش شوکه شدم واقعا
الناز مهمازی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
نیاز به تحلیل روانشناسی داره. خیلی لذت بردم
rise and shine
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
جالب و پرهیجان بود داستانش پرکشش و جذبت میکنه ادامه ش بدی
Masoumeh
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
خیلی قشنگ بود. یه جورایی منو با خودش تو دنیای داستان برد
سامان مهرزاد
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
در هیچ طریقت نبودن، مایه‌ی تعالی ذهن است..
Maryambesharat
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
جالب بود ولی بیشتر از خود کتاب صدا دلنشین تر بود
هستی داودی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
ممنونم از هوتن شکیبا بابت این همه هنرنمایی
مه آسا رازقی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
خیلی بهتر از این تصورش میکردم بسیار بسیار معمولی بود
🦋
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
پایانش واقعا غیر قابل پیش بینی بود کاش فیلمش رو هم بسازن
سپیده بابایی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
عالی بود من که این ژانر کتاب رو خیلی دوست دارم
Farideh alinia
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
کتاب خیلی پر معنی بود از سرنوشت آدم‌ها و زوال عقل
فاطمه
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
با صدای آقای شکیبا این کتاب خیلی دوست داشتنی تر شده بود
Soren
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
کتاب جالبی بود و واقعا ارزش خرید داره یک لحظه شک نکن
گل
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
به نظرم کتاب جالبی بود و بسیار خوب هم بیان شده بود.
Elahe Adeli
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
به به از صدای راوی جناب شکیبا و کتاب که ارزش شنیدن داره
فاطمه امینی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
برام داستان معمولی داشت، ولی کاملا سبک داستان پردازی کره ای
سنور خالندی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
کتابی که می‌توان در یک کلام به آن پرداخت: ذهن
حمید رضا احمدآبادی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
کتاب عالی یک‌داستان عالی یک خواننده عالی
Kimia
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
لذت بردم. هم از روند داستان هم از صدای هوتن شکیبا.
Yegane
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
عاشق این کتاب بودم
ولی صوتیش یچیز دیگه بود😍
Nda Gh
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
کتاب قشنگی بود، ارزش یه بار گوش دادن و داره
طاهره نصیری
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
خوانش عالی ومتن کتاب و داستان بسیار گیرا بود
سمانه کنشلو
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
خیلی قشنگ بود و با صدای آقای شکیبا بسیار
.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
سلام کتاب خوبی بود ارزش یک بار خواندن را دارد
آرتین توکلی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
کتاب خوبی بود. توصیه می‌کنم حتما ان را بخوانید
نجمه پاشای
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
جالب بود، اما اونقدر داستانش عالی نبود که تو ذهنم بمونه
حسام
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
به نظرم داستانش خیلی خوب نبود. اما صدای گوینده عالی بود.
سبا داوری
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
به شدت خسته کننده و من حتی نتونستم ادامه بدم!
مریم غلامی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
عاشقش شدم یکی از کتابهایی که منو تو خودش غرق کرده بود
صالح غیاثی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
بیان کردن زندگی کیم یونگ که در گذر رمان دچار الزایمر میشود.
عسل یوسفی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
خیلی موضوع جالبی نداره زیادی پیچیده است
محمد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
اصلا آرامش دارم با صدای زیبای هوتن شکیبا
لیلا ارمی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
پایان داستان خیلی ترسناک و غیر قابل پیش بینی بود
مریم خضری
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
با صدای آقای شکیبا خیلی حرفه‌ای خوانده شده
امیر حسین نژاد
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
کتاب خوبی بود ولی آخرش داشتم سر گیچه میگرفتم
فرهاد کرمی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
کتاب بی خودی بود، اصلا ارزش وقت گذاشتن را ندارد.
ندا حسینى زاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
بسیار کتاب جالبی بود. اما کاش نوع روایت جالب تر میشد
امیر متین
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
بد نیست ولی نمیدونم چرا هرچی جلو میرفت میشد آخرشو حدس زد
محیا ترابی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
خیلیییییی خوبههههه خیلی🥺 هرچی از خوب بودنش بگم کم گفتم
شهین میر
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
خیلی جالب بود بخصوص خوانش آقای شکیبا بسیار روان و دقیق بود
شقایق ه
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
داستان جذاب و با صدای اقای شکیبا لذت بخش.
آدرینا یکتا
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
متن کتاب عالی بود راوی صدای بسیار زیبا دارد
Ebrahim Mikaeili
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
واقعا حیف وقت اصلا ارزش خوندن و شنیدن نداره
<< 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟