جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
روانشناسی
›
کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش - کیم یونگ ها
کیم یونگ ها
،
خاطره کردکریمی
نشر چشمه
،
رادیو گوشه
دسته:
داستان و رمان روانشناسی خارجی
کتاب صوتی
4.3
1456 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
اکبر مطلق
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
0
0
خیلی خوب بود هم متن کتاب هم صدای جذاب هوتن شکیبا
Hamed parsaei
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
0
0
خوانش هوتن شکیبا واقعا مناسب این اثر بود
پیام موسوی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
0
0
برای سرگرمی و لذت بردن از تصویرهای ذهنی خیلی خوبه
هدیه نادران
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
0
0
هیجان ملایم داستان، کتاب رو خوندی و زیبا کرده بود✨
Leila
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
0
0
قشنگ بود، صدای هوتن شکیبا هم که بینظیره❤️
آزاده هروی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
0
0
حس داستان رو خیلی خوب منتقل میکنه. بیان شیوا و داستان جذاب
سیمین راسخ
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
0
0
قلم نویسنده خیلی جذاب بود، اجرای آقای هوتن شکیبا هم عالی..
Moozhan H
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
0
0
خیلی کتاب شوکه کنندهای من با خوندنش شوکه شدم واقعا
الناز مهمازی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
نیاز به تحلیل روانشناسی داره. خیلی لذت بردم
rise and shine
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
0
جالب و پرهیجان بود داستانش پرکشش و جذبت میکنه ادامه ش بدی
Masoumeh
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
0
0
خیلی قشنگ بود. یه جورایی منو با خودش تو دنیای داستان برد
سامان مهرزاد
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
0
0
در هیچ طریقت نبودن، مایهی تعالی ذهن است..
Maryambesharat
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
0
0
جالب بود ولی بیشتر از خود کتاب صدا دلنشین تر بود
هستی داودی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
0
0
ممنونم از هوتن شکیبا بابت این همه هنرنمایی
مه آسا رازقی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
0
0
خیلی بهتر از این تصورش میکردم بسیار بسیار معمولی بود
🦋
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
0
0
پایانش واقعا غیر قابل پیش بینی بود کاش فیلمش رو هم بسازن
سپیده بابایی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
0
0
عالی بود من که این ژانر کتاب رو خیلی دوست دارم
Farideh alinia
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
0
0
کتاب خیلی پر معنی بود از سرنوشت آدمها و زوال عقل
فاطمه
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
0
0
با صدای آقای شکیبا این کتاب خیلی دوست داشتنی تر شده بود
Soren
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
0
0
کتاب جالبی بود و واقعا ارزش خرید داره یک لحظه شک نکن
گل
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
0
0
به نظرم کتاب جالبی بود و بسیار خوب هم بیان شده بود.
Elahe Adeli
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
0
0
به به از صدای راوی جناب شکیبا و کتاب که ارزش شنیدن داره
فاطمه امینی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
0
0
برام داستان معمولی داشت، ولی کاملا سبک داستان پردازی کره ای
سنور خالندی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
0
0
کتابی که میتوان در یک کلام به آن پرداخت: ذهن
حمید رضا احمدآبادی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
0
0
کتاب عالی یکداستان عالی یک خواننده عالی
Kimia
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
0
0
لذت بردم. هم از روند داستان هم از صدای هوتن شکیبا.
Yegane
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
0
0
عاشق این کتاب بودم
ولی صوتیش یچیز دیگه بود😍
Nda Gh
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
0
0
کتاب قشنگی بود، ارزش یه بار گوش دادن و داره
طاهره نصیری
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
0
0
خوانش عالی ومتن کتاب و داستان بسیار گیرا بود
سمانه کنشلو
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
0
0
خیلی قشنگ بود و با صدای آقای شکیبا بسیار
.
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
0
0
سلام کتاب خوبی بود ارزش یک بار خواندن را دارد
آرتین توکلی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
0
0
کتاب خوبی بود. توصیه میکنم حتما ان را بخوانید
نجمه پاشای
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
0
0
جالب بود، اما اونقدر داستانش عالی نبود که تو ذهنم بمونه
حسام
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
0
0
به نظرم داستانش خیلی خوب نبود. اما صدای گوینده عالی بود.
سبا داوری
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
0
0
به شدت خسته کننده و من حتی نتونستم ادامه بدم!
مریم غلامی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
0
0
عاشقش شدم یکی از کتابهایی که منو تو خودش غرق کرده بود
صالح غیاثی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
0
بیان کردن زندگی کیم یونگ که در گذر رمان دچار الزایمر میشود.
عسل یوسفی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
0
0
خیلی موضوع جالبی نداره زیادی پیچیده است
محمد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
0
0
اصلا آرامش دارم با صدای زیبای هوتن شکیبا
لیلا ارمی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
0
0
پایان داستان خیلی ترسناک و غیر قابل پیش بینی بود
مریم خضری
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
با صدای آقای شکیبا خیلی حرفهای خوانده شده
امیر حسین نژاد
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
کتاب خوبی بود ولی آخرش داشتم سر گیچه میگرفتم
فرهاد کرمی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
0
0
کتاب بی خودی بود، اصلا ارزش وقت گذاشتن را ندارد.
ندا حسینى زاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
0
0
بسیار کتاب جالبی بود. اما کاش نوع روایت جالب تر میشد
امیر متین
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
0
0
بد نیست ولی نمیدونم چرا هرچی جلو میرفت میشد آخرشو حدس زد
محیا ترابی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
0
0
خیلیییییی خوبههههه خیلی🥺 هرچی از خوب بودنش بگم کم گفتم
شهین میر
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
0
0
خیلی جالب بود بخصوص خوانش آقای شکیبا بسیار روان و دقیق بود
شقایق ه
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
0
0
داستان جذاب و با صدای اقای شکیبا لذت بخش.
آدرینا یکتا
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
0
0
متن کتاب عالی بود راوی صدای بسیار زیبا دارد
Ebrahim Mikaeili
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
0
0
واقعا حیف وقت اصلا ارزش خوندن و شنیدن نداره
<<
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
>>
👋 سوالی دارید؟