جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
روانشناسی
›
کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش - کیم یونگ ها
کیم یونگ ها
،
خاطره کردکریمی
نشر چشمه
،
رادیو گوشه
دسته:
داستان و رمان روانشناسی خارجی
کتاب صوتی
4.3
1456 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
هیلدا زارعین
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
بسیار عالی شوکه کننده بود
Navid Negaresh
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
0
0
جالب نبود، سلیقهای هست
متین صیادان
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
0
0
داستان جنایی معمایی و بسیار جذابی بود
S
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
0
0
مسخره بود این چی بود من خوندم واقعا
مریم دشتی
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
0
0
عالی بود داستان پر کششی بود
محمد ارمان جوینی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
0
0
حرفی برای گفتن ندارد
آتنا فیروز
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
0
0
امان از پایانش، گوینده فوق العادست
حسین زارع
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
0
0
به به عجب کتابی منتظر این کتاب بودم
مهرناز احمدی لاشکی
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
0
0
عالی بود با صدای هوتن شکیبا عزیز
عرفان
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
0
0
کتاب جالب بود پیشنهاد میشه
حسین پوردغایی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
0
0
سلام آنقدر که معروف شده جالب نیست واقعا
بهنام
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
0
0
کسل کننده زیاد نپسندیدم
S
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
0
0
بسیار زیبا روان و با صدای عالی
مهرداد
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
0
0
عجیب بود
فیلم داره میتونید ببینید
نسرین لشگری
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
0
0
من خوندنش رو توصیه میکنم
اشرف حجتی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
0
0
کتاب خیلی قشنگی بود، پر رمز و راز 👍
بهزاد قاسمی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
0
0
کتاب سرگرم کنندهای بود، کشش داشت
مریم ملک جانی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
0
0
کتاب جالبی بود ارزش خواندن دارد
نگین نادری
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
0
بد نبود. به یک بار گوش دادن میارزه.
امیرحسن شجاعی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
0
0
عالی بود و بسیار زیبا خوانده شد
پدیده آذین
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
0
0
آخر داستان رو نمیشد پیش بینى کرد
𝐿𝑢𝑐𝑖
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
0
0
میشه گفت خوبه فقط هم بخاطر راوی خوبش
آریو
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
0
0
کتاب و گویندگی خوبی بود
مریم سعیدی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
0
0
خیلی متفاوت بود، عالی بود
نغمه شوقی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
0
0
جالب بود، خاص و عجیب
علی
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
0
0
سلام یک کتاب به شدت حوصله سربر
دلوان یزدانی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
0
0
فقط برای سرگرمی خوبه و نه بیشتر
لیلا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
0
0
خیلی جالب بود پایانش خیلی غیرمنتظره بود
م مقتدر
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
0
0
پر کشش و هیجان انگیز بود.
زینب عساکره
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
0
0
کتاب مزخرفیه، کلمه مناسبتری پیدا نکردم
مهین خواجه
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
خوشم نیامد ناقص گوش دادم
مهسا غریب
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
0
فصل آخر جملات قشنگی داره
نصیبه احمدی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
0
0
این کتاب متاسفانه باب سلیقه من نبود
لاله صادقی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
خیلی جالب بود و پایان عجیبی داشت
RT
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
0
0
عجیب جالب هیجان انگیز معمای
خدیجه میرزاپور
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
0
0
من دوست نداشتم. شاید سلیقه من نبوده
Ali mansouri
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
0
0
یک روایت فوق العاده و پایان جذاب
فاطمه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
0
0
لذت بردم از این کتاب ❤️
Morteza Motalebi
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
0
0
با صدای هوتن شکیبا خیلی جذابتر شد
سمیرا آرال
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
0
0
روند داستانی جذابی داشت
Yas.noor
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
0
0
تجربه خیلی جدید و عالی بود
عاطفه عزیزی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
0
0
خیلی این کتاب و دوست داشتم
لیلی شایق
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
0
0
کتابی جذاب با پایانی شگفت انگیز🥰🥰
مهدیه جلالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
0
0
کتاب قشنگی و پر از سوپرایزربود
Atlas
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
0
0
یکی از بهترین ها واقعا ازش لذت بردم
Amir 30ri
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
0
0
خدایا شکرت بابت وجود این کتاب
پویا سیمیاری
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
0
0
عالی،
استاد هوتن شکیبا
ز اسلامی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
0
0
خیلی عالی وغیرقابل پیشبینی
هادی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
0
حوصله داشته باشی کتاب خوبیه
راحله پیوندی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
0
0
کتاب خوبی بود پشیمون نیستم از خوندنش
<<
8
9
10
11
12
13
14
15
>>
👋 سوالی دارید؟