نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش - کیم یونگ ها

هیلدا زارعین
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
بسیار عالی شوکه کننده بود
Navid Negaresh
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
جالب نبود، سلیقه‌ای هست
متین صیادان
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
داستان جنایی معمایی و بسیار جذابی بود
S
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
مسخره بود این چی بود من خوندم واقعا
مریم دشتی
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
عالی بود داستان پر کششی بود
محمد ارمان جوینی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
حرفی برای گفتن ندارد
آتنا فیروز
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
امان از پایانش، گوینده فوق العادست
حسین زارع
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
به به عجب کتابی منتظر این کتاب بودم
مهرناز احمدی لاشکی
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
عالی بود با صدای هوتن شکیبا عزیز
عرفان
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
کتاب جالب بود پیشنهاد میشه
حسین پوردغایی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
سلام آنقدر که معروف شده جالب نیست واقعا
بهنام
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
کسل کننده زیاد نپسندیدم
S
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
بسیار زیبا روان و با صدای عالی
مهرداد
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
عجیب بود
فیلم داره میتونید ببینید
نسرین لشگری
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
من خوندنش رو توصیه می‌کنم
اشرف حجتی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
کتاب خیلی قشنگی بود، پر رمز و راز 👍
بهزاد قاسمی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
کتاب سرگرم کننده‌ای بود، کشش داشت
مریم ملک جانی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
کتاب جالبی بود ارزش خواندن دارد
نگین نادری
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
بد نبود. به یک بار گوش دادن می‌ارزه.
امیرحسن شجاعی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
عالی بود و بسیار زیبا خوانده شد
پدیده آذین
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
آخر داستان رو نمیشد پیش بینى کرد
𝐿𝑢𝑐𝑖
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
میشه گفت خوبه فقط هم بخاطر راوی خوبش
آریو
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
کتاب و گویندگی خوبی بود
مریم سعیدی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
خیلی متفاوت بود، عالی بود
نغمه شوقی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
جالب بود، خاص و عجیب
علی
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
سلام یک کتاب به شدت حوصله سربر
دلوان یزدانی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
فقط برای سرگرمی خوبه و نه بیشتر
لیلا
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
خیلی جالب بود پایانش خیلی غیرمنتظره بود
م مقتدر
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
پر کشش و هیجان انگیز بود.
زینب عساکره
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
کتاب مزخرفیه، کلمه مناسبتری پیدا نکردم
مهین خواجه
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خوشم نیامد ناقص گوش دادم
مهسا غریب
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
فصل آخر جملات قشنگی داره
نصیبه احمدی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
این کتاب متاسفانه باب سلیقه من نبود
لاله صادقی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
خیلی جالب بود و پایان عجیبی داشت
RT
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
عجیب جالب هیجان انگیز معمای
خدیجه میرزاپور
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
من دوست نداشتم. شاید سلیقه من نبوده
Ali mansouri
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
یک روایت فوق العاده و پایان جذاب
فاطمه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
لذت بردم از این کتاب ❤️
Morteza Motalebi
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
با صدای هوتن شکیبا خیلی جذابتر شد
سمیرا آرال
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
روند داستانی جذابی داشت
Yas.noor
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
تجربه خیلی جدید و عالی بود
عاطفه عزیزی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
خیلی این کتاب و دوست داشتم
لیلی شایق
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
کتابی جذاب با پایانی شگفت انگیز🥰🥰
مهدیه جلالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
کتاب قشنگی و پر از سوپرایزربود
Atlas
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
یکی از بهترین ها واقعا ازش لذت بردم
Amir 30ri
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
خدایا شکرت بابت وجود این کتاب
پویا سیمیاری
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
عالی،
استاد هوتن شکیبا
ز اسلامی
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خیلی عالی وغیرقابل پیشبینی
هادی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
حوصله داشته باشی کتاب خوبیه
راحله پیوندی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
کتاب خوبی بود پشیمون نیستم از خوندنش
<< 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟