جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
واقعی
›
کتاب صوتی جاسوس
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جاسوس - پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو
،
بهناز سلطانیه
انتشارات مجید
،
آوانامه
دسته:
داستان و رمان واقعی خارجی
کتاب صوتی
4.3
1334 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
Zeinab Dostimehr
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
0
0
به نظرم زن فقط اسیر جاه طلبی خودش شد و هزینه زیاده خواهی خودش رو داد
Nikita Emami
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
0
0
سرگذشت ماتاهاری به بهترین نحو به رشته تحریر در اومده 👌🏻 ترجمه خوبی هم داره
سیما علیپورنوری
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
0
0
عالی بود تا بحال ۵ بار گوش دادمش بازم فرصت کنم حتما گوش میدم
نونا
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
0
0
کتاب بدی نبود برای گرفتن اطلاعات تاریخی خوبه اما چندان منو جذب نکرد
عاطفه علیلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
0
0
از اثار دیگر پائولو کوئیلو کمی عقب تر میایستد ولی ارزش خواندن راداشت
Eternity
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
0
0
در مورد یه دختری که از زیباییش پول درمیاره... کتاب جالب و شنیدنی
آرش کاظمی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
0
0
کتاب جالبی بود. صدای گوینده و البته ترجمه روان از ویژگیهای این کتابه
hamid reza maleki
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
0
0
به شد توصیه میشود به کسانی که تو این رنج از کتابها دوست دارند.
Bahar Azizkhani
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
0
0
بد نبود، به اون جذابیتی مه توی نظرات خوندم و فکر میکردم نبود.
نازنین شریفی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
0
0
بالخره صد درصد معلوم نشد که ماتاهاری جاسوس بوده یا نه
در کل زندگی دردناکی داشت
زهرا هاتفی
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
0
0
در حد متوسطی هست، آخرش نفهمیدم دقیقا چطور جاسوسی کرده ما تا هاری
میترا فلاحی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
0
0
نمیدونم چرا اما واقعا جذبم نکرد. انتظار بیشتر از اینها داشتم
Sam.Gh
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
0
0
کتابی جالب با مایه تاریخی. سرگذشت یک بانودر جنگ جهانی. سرگذشتی متفاوت.
محمدرضا مردعلی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
0
0
خط داستان همه جا مشهود است نثر و روایت قصه روان و بدون ایراد است
لطف الله لطفی
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
0
0
غمناک ولی جالب بود. کتاب را میتوان بدون احساس خستگی تا آخر خواند.
مهنازاسماعیلی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
0
0
خوب بود از دوران نوجوانی کتابهای پائولو کوییلو رو خوندم دوست داشتم.
09148020763 H.B
۱۴۰۳/۰۴/۲۹
0
0
این بیچاره چی بوده و چکارش کردن بد بخت رو این کجاش جاسوس بوده بدبخت اخه
Amir Sotoodeh
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
کتاب زیبایی است البته نویسنده کتابهای بسیار بهتری نیز دارد.
شهاب
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
0
0
فوق العاده بود. هم متن و هم صدای گوینده. لحن خوندن و...
به نظرم بی عیب بود
Metanoia
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
کتاب جالبی بود کلا کتابهایی بر اساس زندگی نامه هست رو دوست دارم
Seta
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
کتاب باحال و در عین حال جالبی بود خیلی از واقعیت ها رو زیبا بیان میکرد
مژده ترزد
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
0
بسیار عالی صدای راوی رودوس دارم باعث میشد بهتر با کتاب ارتباط بگیرم
محمد رحیمی
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
0
0
کتاب جالبی بود درمورد یک خانم که آرزوی بزرگ بودن داشت و جان در این راه گذاشت
Nazanin Momeni
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
کتاب خوبی بود توام با حوادث تشکر از شما و راوی داستان که بسیار عالی بود
Sepideh Nourbakhsh
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
کتابی بسیار عالی که در یکایک جملات جای تعمق دارد. ترجمه روان و گویندگان عالی
مهرداد هرمزی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
0
0
بسیار عالی بود. واین کتاب خیلی خوب به صورت صوتی اجرا شده است.
محسن هاشمی
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
1
بعضی مطالب کتاب سانسور شود بهتر است' با فرهنگ ما همخوانی ندارد.
حبیب صفری اوریمی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
0
کیف کردم... ولی ناراحت هم شدم از سرگذشت غم انگیر این بانوی بی نوا
قیاسی Q
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
0
سلام عالی بود ممنون از شما که کتابهای صوتی خوبی به رایگان گذاشتید
محمد انصاری
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
0
0
خیلی جالب هست؛ سیاست و عواطف با هم در این کتاب تلفیق شده است
مهران بلوچی
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
0
0
فوق العاده بود. خیلی دوست داشتم. به عنوان یه رمان صوتی کاملا راضی کننده بود
شایسته تبرزینی
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
0
0
واقعیتهایی رو بیان میکنه همیشه بوده و خواهد بود. خوندنش رو پیشنهاد میکنم.
Maryam
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
0
با ذهن باز میتوان دنیا را شکوفا کرد باشد که راهی و جوابی برای آیندگان باشد
عباس فدوی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
0
0
این کتاب کتاب بدی نیست و صحنهها در آن به صورت آموزشی توصیف شده اند
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
0
0
چون رایگان بود گوش دادم یه داستانی بود که هیچ چیزی به زندگیم اضافه نکرد
احسان افچنگی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
0
0
رمان جذاب و خواندنی بود و ترجمه هم نسبتا خوب بود توصیه میکنم
الهام پرندک
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
0
0
کتاب بسیار زیبا و دلنشینی بود البته با صدای گویندگان بسیار حرفهای. لذت بردم
اوا محمودی
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
0
0
صدا گذاری خوب بود. چون بعضیها نابینا هستند میتوانند راحت استفاده کنند
Negar Art
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
قبلا کتابشو خونده بودم، ممنون از فایل صوتی با کیفیت که گذاشتین
امین میرزاحسینی
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
چیزهای جالبی در مورد زندگی ماتاهاری اموختم. واقع تجربه شیرینی بود. تشکر
Marjan Tehrani
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
0
0
کتاب جالبی بود من آثار پائولو رو میپسندم و نویسنده زبر دستی هست از دیدگاهم.
ساحل اعظمی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
0
0
کتاب خوبی بود خواننده رو جذب میکنه که تا آخر دنبال داستان بره.
زینب زمانی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
0
0
داستان بلاهایی که سر بشر میآید در زمان جنگ و بی نظمی…عبرت آموز و متاثر کننده س
پریسا عقلائی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
0
با ماتا هاری آشنا شدم، با یک نوع زندگی آشنا شدم و دونستن سبک زندگیش جالب بود.
قاسم نعمتی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
0
اگر صدا گذاری متناسب با جنس و سن و دیگر حالات هر یک از شخصیتها بود خوب بود
سمیه شهالویی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
0
0
بیان دقیق احساسات و روابط با گویش زیبای خوانندگان روشن گری تاثیر جنسیت بر قضاوت
امیر دوم
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
اثر خیلی جالبه ولی هیچ وقت نتونستم با آثار کوئیلو ارتباط بگیرم.
Mitra chavoshi
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
خیلی کتاب خوبیه من این کتاب رو 1 سال پیش خوندم و الان فایل صوتیش رو گرفتم
سهام پزشکپور
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
بد نیست. مثل بقیه اثار کوئیلو. بیان یک حرف جمعی و درونی در قالب یه داستان قصه.
حمید حاجی زاده
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
0
0
کلا حوصله سر بر نبود و سرگرم کننده بود و با روان ادم بازی میکنه و قلقلکت میده
<<
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
>>
👋 سوالی دارید؟